Dün akşam kötü bir şekilde dövüldüm. Sadece karnıma ve iki göğsümün arasına doğru vurdular. Nefessiz kaldım uzun süre öylece yerde kalakaldım eve zor gittim. Olayın büyümesini istemediğim için şikayetçi olmadım hemen ağrı kesici alıp yattım ama uyuyamadım bile. Çok ağrım var dokunamıyorum bile karnıma. Zor nefes alıyorum. Doktora gitmek de istemiyorum ne yapmalıyım?
Karnıma ve göğsüme çok sert darbeler aldım ağrı büyük ne yapmalıyım?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Otur ağla Buraya poz verip yazabildiğine göre ölüm kalımlık bir şey yok Daha sert vurmalıymış Kız gibi vurmuş :)
En İyi Cevaplar