Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!

Öncelikle diyet yapan insanlara çok saygı duyuyorum bunu belirteyim. Hayatım boyunca hiç diyet yapmadım. Zorluğunu bilemiyorum o yüzden. Lakin etrafımda diyet yapan çok arkadaşım oldu. Onlardan gördüklerim kadar bir şeyler yazmaya çalıştım.

O yediklerin hep zarar sana.

Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!

"Yavrum zararsa bana zarar." denmesi gereken tiplerdir. Herkesin zararı kendine. İnsanın yediğini kursağında bırakmanın ne manası var ki.

Onun kalorisi ne kadar biliyor musun sen?

Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!

Bilmiyorum. Bilmek zorunda mıyım? Daha yediğim yemeğin ismini bilmiyorum kalorisini mi bileceğim? Boş işler bunlar hep.

Hiç sağlıklı beslenmiyorsun.

Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!

"Yerken ölmek istiyorum ben salla sağlığı." dememizi hak ediyorlar bence. Belki benim umurumda değil sağlığım. Üç günlük dünya zaten hepimiz öleceğiz. Bırakın da dilediğimizce yiyelim.

Burada benim yiyebileceğim hiçbir şey yok ki!

Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!

"O zaman su iç." diyorum böylelerine. Bugünlük pide ye bir şeycik olmaz.

İyice şişmanlamaya başladın sen.

Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!

Ben onları yakarım sonra. Yemeğimize bakalım dimi? Yemek önemli bir şey.

Yemek ihtiyaçtan da fazlasıdır.

Şunu söylemeliyim ki eğer ciddi bir kilo probleminiz varsa kesinlikle diyet yapmalısınız. Aksi durumda 3-5 fazlam var deyip, arkadaşlarınızın da yemeğini kursağında bırakmayınız.

✨✨

#Ölümlüİris

#AhSizYokmusunuzSiz

Diyet Yapan İnsanlarla Yemeğe Çıkılmaması İçin 5 Yeterli Sebep!
Cevapla