Toplumun geneli maske takan hastalar konusunda ne yazık ki çok bilgisiz, bilinçsiz
Toplumdaki algı karşı taraf maske takıyor yaklaşmamak lazım hastalık bulaşır şeklinde. Toplumun bu cehaleti hasta olan kısmın artması gereken moralini ne yazık ki düşürüyor. Bu cahil kesim ne yazık ki çocuklarını da kendisi gibi bilgisiz yetiştiriyor.
Hastaların özellikle kanser hastalarının maske takma nedeni kendilerinde başkasına bulaşacak hastalık olduğundan değil
Aksine gördüğü ağır tedaviler sonrası hücrelerinin küçük çocuk kadar hassas olması ve rahat mikrop kapma riskleri olduğundan mütevellit maske takmak zorundalar.
Yani kısacası onlardan size veya çocuklarınıza hastalık geçmez aksine sizden veya çocuklarınızdan karşı tarafa mikrop bulaşma riski fazladır.
Özellikle çocuklarınızı hastalara yaklaşım konusunda bilinçlendirmeli
İmkanınız varsa çocuklarınızla birlikte lösev vb. yerleri gezip hastaları sevindirmelisiniz. Çünkü bir gün o maske takması zorunlu olan kısımda siz veya çocuklarınız olabilir.
Toplumun Geneli, Ağız Maskesi Takan Hastaların Neden Maske Taktığı Konusunda Çok Bilinçsiz!
Hastanede Verem şüphesiyle Yatışım yapıldı Ve Tam 1 hafta Karantinaya Alındım neredeyse Ama Maske Takıp Çıkıyordum O zaman anlıyorsun hastaları Ve Sağlığın değerini
Evet ani bir Grip olma Sonunda Vücudum zayıf Düştü Ve Kan değerlerim tavan Yaptı :) sonuç Bir Süre Sonra Tüm değerler Düzeldi ve verem falan yok :) ama Sanırım Candida Mantarı Varmış
Belki Bilirsin verem İçin test Yaptılar 17mm çapında olarak Etki gösterdi tamamen Verem var Ve şu an Aktif Halde Dediler Ama Ne sonuçlarda Ne sonrasında Tahlillerimde Hiçbirşey Çıkmadı Tabiki doktorun tepkisi de Cabası :)
Ben küçükken yaptırmıştım onu bendede kardeşimdede çıkmıştı. Ama onun çıkması verem var okduğunı göstermez. Zaten küçüklere testle büyüklere filmle bakılıyordu. Nasıl küçüklerin bağışıklığı kötü grip aşısı yaptırın grip olmasın derler. Buda onun gibi koruyucu ilaç verildi sadece 1yıl flan kulmanmıştık hap.
Git başka iyü bir doktora. Öyle şey olur mu. Babamda kanser bağışıklığı kötü normal hasta oldu o tahlildenfe yaptılar doktorla konuşmuştum sınırda ilaç tedavisi olcak dedi koruyucu. Seni nasıl öyle gönderdiler hemen.
Bilmiyorum Şu aralar Tek korkum da Konyada Yaşıyorum gerçekten Çok soğuk bir Kış geçirdik Ve ben her kış 15 iğne garanti Yerim Ciğerlerimden gelen sesi Anlatamam, korkum öksürüğüm Başka Birşeyim yok Çok şükür, koruyucu niyetiyle İğne Bile Vurmadılar
Sen ne yap et başka bir doktora da görül imkanın varsa dışardan ya da özele git. Verem varsatedavi etmeliydi test sınırdaysa koruyucu tedavi vermeliydi seni bildiğin başından salmış gibi. Bide çok öksürüyosun sıkıntın var o da eklenirse olmaz. Kötü etmeden belki tedavi önerir onu olursun geçer 😊
Kan Değerlerim İnanılmaz yüksek Sınırlardaydı Hematoloji, Onkoloji Ünitesine Bile sevk Edildim Ama sonuç Birşeyin yok Zayıflamamaya Çalış dediler :) b12im düşükmüş sadece Et ye Dedi :))
Ama verem testin yüksek çıkmış. Valla ilginç geldi 😊 Kafana eserse başka iyi doktora da görül olmadı et ye ciğer ye keçi boynuzu özü ye kuru üzüm incir vs b.12yükseltecek şeyleri araştır tüket 😊
Aynen öyle şükretmek lazım. Ama sen yinede bir baktır kendine bazen doktorlar kafadanda salabiliyor. Bişey yoktur ama baktırmakta fayda var okadar yatırıp bişey vermemesi ilginç. Geçmiş olsun 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hastanede Verem şüphesiyle Yatışım yapıldı Ve Tam 1 hafta Karantinaya Alındım neredeyse Ama Maske Takıp Çıkıyordum O zaman anlıyorsun hastaları Ve Sağlığın değerini
Geçmiş olsun. Şüphedir o verem değilsindir bağışıklılığın düşük olduğundan olma ihtimalin yüksek diye yatırmıştırlar muhtemelen 😊
Evet ani bir Grip olma Sonunda Vücudum zayıf Düştü Ve Kan değerlerim tavan Yaptı :) sonuç Bir Süre Sonra Tüm değerler Düzeldi ve verem falan yok :) ama Sanırım Candida Mantarı Varmış
Onu bilmiyorum 😊
Ani Zayıflama Saç Dökülmesi Ve Birkaç Düzensizlik için gittiğim Bölümde Ertesi gün kendimi Verem için balgam Kültürü Verirken Buldum 😄
😱😱verem çıkmadı ama
Belki Bilirsin verem İçin test Yaptılar 17mm çapında olarak Etki gösterdi tamamen Verem var Ve şu an Aktif Halde Dediler Ama Ne sonuçlarda Ne sonrasında Tahlillerimde Hiçbirşey Çıkmadı Tabiki doktorun tepkisi de Cabası :)
Ben küçükken yaptırmıştım onu bendede kardeşimdede çıkmıştı. Ama onun çıkması verem var okduğunı göstermez. Zaten küçüklere testle büyüklere filmle bakılıyordu. Nasıl küçüklerin bağışıklığı kötü grip aşısı yaptırın grip olmasın derler. Buda onun gibi koruyucu ilaç verildi sadece 1yıl flan kulmanmıştık hap.
Bana İlaç Tedavisi Dahi uygulanmadı Şaşkınım :)) %70 veremsin Dedi Doktor Çünkü :)
Ne zaman oldu bu
Yaklaşık 6 ay önce
Git başka iyü bir doktora. Öyle şey olur mu. Babamda kanser bağışıklığı kötü normal hasta oldu o tahlildenfe yaptılar doktorla konuşmuştum sınırda ilaç tedavisi olcak dedi koruyucu. Seni nasıl öyle gönderdiler hemen.
Bilmiyorum Şu aralar Tek korkum da Konyada Yaşıyorum gerçekten Çok soğuk bir Kış geçirdik Ve ben her kış 15 iğne garanti Yerim Ciğerlerimden gelen sesi Anlatamam, korkum öksürüğüm Başka Birşeyim yok Çok şükür, koruyucu niyetiyle İğne Bile Vurmadılar
Sen ne yap et başka bir doktora da görül imkanın varsa dışardan ya da özele git. Verem varsatedavi etmeliydi test sınırdaysa koruyucu tedavi vermeliydi seni bildiğin başından salmış gibi. Bide çok öksürüyosun sıkıntın var o da eklenirse olmaz. Kötü etmeden belki tedavi önerir onu olursun geçer 😊
Kan Değerlerim İnanılmaz yüksek Sınırlardaydı Hematoloji, Onkoloji Ünitesine Bile sevk Edildim Ama sonuç Birşeyin yok Zayıflamamaya Çalış dediler :) b12im düşükmüş sadece Et ye Dedi :))
Ama verem testin yüksek çıkmış. Valla ilginç geldi 😊 Kafana eserse başka iyi doktora da görül olmadı et ye ciğer ye keçi boynuzu özü ye kuru üzüm incir vs b.12yükseltecek şeyleri araştır tüket 😊
Banada İlginç Geldi Heleki Hastanede Maskeyle Dolaşmak İmtihanım oldu Dediğim gibi herşey Şükür Sebebi
Aynen öyle şükretmek lazım. Ama sen yinede bir baktır kendine bazen doktorlar kafadanda salabiliyor. Bişey yoktur ama baktırmakta fayda var okadar yatırıp bişey vermemesi ilginç. Geçmiş olsun 😊
aynen Öyle Tekrar Görünmem lazım Çok teşekkür ederim bu arada :)
Rica ederim. Ne demek 😊
Güzel bence Ellerine sağlık.
Teşekkürler 😊