Ağız sağlığın için günde 3 kez dişleri fırçalamanın yeterli olduğunu düşünüyorsan seni acilen aşağıy
Sağlık Ağız Bakımının Diş Fırçalamaktan İbaret Olmadığını Gösteren 6 İpucu (Sayfa 2) İpana Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2915 Ağız Bakımının Diş Fırçalamaktan İbaret Olmadığını Gösteren 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
Wampirellan Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bu dış reklamlarına bayılıyorum. Bizimde orda bir anda beyaz olan dişlerimiz olsa :) Mutlu olmak için dişlerinize iyi bakin. 0 0 Yorumla
Minikpatiler Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Bu bence yi ben yazacaktım resmen fikrimi çalmışsın sponsor kardeş 0 3 Yorumla sporcuadam1988 +1 yıl Sen dıs ıpı kullanymsn Yorumla Minikpatiler +1 yıl @sporcuadam1988 evet Yorumla sporcuadam1988 +1 yıl Baska neler kullanırsın @Minikpatiler Yorumla
Balinaa Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yıllardır kullandığım ipana sayesinde dişlerim beyaz hani bana hediye verecektinkz hıı.. 0 0 Yorumla
cevaplabakalımm Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl ks yi adam gibi yararli paylaşım yapanlardan birisi ♡ 0 0 Yorumla
scorpion_29 Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 436 cevap paylaştı. Elhamdülillah gerek yok onca şeye... Misvak yeter... 1 0 Yorumla
Mert3487 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Dil de baya önemli, zor oluyo ama atlamamak gerekir 0 0 Yorumla
sevdalısınındelisin Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Dislerimi gun icnde fircalayamsda dikkatle her gun fircalrim 0 0 Yorumla
mühendismiş Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Ya ben bu diş macununu kullanmaya başladım da tadı bir garip be alışmak lazım 0 0 Yorumla
mavies Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bir de düzenli olarak diş hekimine gitmek gerekiyor. Diş yıkamak da çok önemli çünkü 0 0 Yorumla
HedefPMY0 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Çok doğru. önceden biliyordum bilmeyenler için iyi olmuş. ağız bakım suyu gerçekten önemli. 0 0 Yorumla
asse_tato Takip Et Xper 7 Yaş: 42 +1 yıl Şu lux perfection üçlü etki pahalı ama denicem etkisini ne kadar sürede gösterir 0 1 Yorumla İpana Sponsorlu +1 yıl İpana 3 boyutlu Luxe Perfection ürünlerini güvenli bir şekilde kullanabilirsin. 3 günde lekeleri %100'e kadar gidermenin garantisini verebiliyoruz :) Yorumla
zırtapoz Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Gargara kullanıyorum nefesimi değiştiriyor resmen. Tabii fırçalayıp temizliği yapmazsak ne kadar gargara yapsak da kar etmez. 0 0 Yorumla
NincaTospa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Diş ipinin söylendiği gibi işe yaramadığı açıklandı ipana amca 0 0 Yorumla
efuli35 Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Diş mineleri sarı ise ne yapsan beyazlamaz. Tek çözüm lazer 1 0 Yorumla
Dürdaaaaaaneeeeee Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bunları ilkokuldaa anlatmışşlardı o gündennn beri uyguluyoruuummm 0 0 Yorumla
testosteronn Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl doktor tavsiyesi derken birden ipana tavsiyesine döndü :) reklamlarınıza... 0 0 Yorumla
sinemre0206 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Dişlerimi fircaladiktan sonra gargara yaparim ferahlatiyor 0 0 Yorumla
jeaamin Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl diş telleri olan birisi için en önemli şeyler ya :D 0 0 Yorumla
Sevgili-Fesleğenn Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Ruhun gülmedikten sonra dişlerin gülse ne yazar. .. 1 0 Yorumla
mağnak_teyşe Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bence çok güzel ve kaliteli, bir marka, teşekkürler ipana. 0 0 Yorumla
Barkn699 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Ben dişlerimi sadece sabahları fırçalıyorum. Eğer akşam dışarı çıkacaksam veya buluşmaya gideceksem yine fırçalarım 😀 0 0 Yorumla
MerveKOYUN Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Dilimi fırçalamak dışında hepsini yapıyorum ama dilimi fırçalamaya içim el vermiyorum tüylerim diken diken oldu ya :D 0 0 Yorumla
DeLi_Prens Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Herkesin diş macunu seçimi farklıdır. Yani illa ki herkesin ipana kullanması şart değil. ya da sadece ipana kullananların dişleri bembeyaz ve sağlıklı diye bir şey söylemek de yersiz olur. 1 0 Yorumla
kokun_huzur Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Ben diş ipini sevmiyorum arayüz fırçasının kullanımı daha rahat 0 0 Yorumla
gözdecim Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bu kadar detaya gerek yok al firçayi macunu firçala olay bu 0 0 Yorumla
Aslımm_1 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl İpana kullanıyorum ve dişlerim gayet sağlıklı ipanadan şaşmam 0 0 Yorumla
roveşata01 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl eline sağlık aynen uyguluyorum başarılı bır bence olmuş. 0 0 Yorumla
MySweetLife Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl senede en az 2 defa dis sagligi icin doktor bakiminda olmanin da cok buyuk onemi var 0 0 Yorumla
Uykuculardanbiri Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Bu maddeleri yapmaya dikkat ediyorum 😄 dişler önemli 0 0 Yorumla
siyahseverponcik Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Diş temizletmeyin kim temizlettiyse çevremde beyazlığını kaybediyor 0 0 Yorumla
kadim8686 Takip Et Yoda Yaş: 40 +1 yıl Nalet gelsin dis agrisindan cok cektim zamaninda simdi gayet iyi disler oyle bembeyaaz degil ama kyltide durmuyorr☺☺ 0 0 Yorumla
oOKIYMETLiMOo Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Yıllardır misvak kullanıyorum hiç diş macunu kullanmadım ve çok sağlıklı dişim var tek çürük yok ağzımda 2 0 Yorumla
Yoldangecenbiri0 Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Dişlerini fırçalaman ne kadar önemliyse, nasıl bir diş fırçası ile fırçaladığın da bir o kadar önemli… 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl diş macunlarında florür var ben doğal olanlarını kullanıyorum mesela misvak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hepside çok doğruZaten bilmemiz gereken bu bilgileri yinelediğiniz için teşekkürler 0 0 Yorumla
kalitelicorap Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl dişlere küçükken iyi bakmak gerekiyor sizinkiler kotuyse bile cocuklsrinizkine dikkat edin 0 0 Yorumla
Tükenmiş-Kalem Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Golgate kullanıyorum hiç beyazlatmiyor bundan sonra ipana kullanacağım 0 0 Yorumla
Goodmornıng1 Takip Et Xper 7 Yaş: 51 +1 yıl Diş fırcalamanin yanında diger bakımlarıda yapmaya zamanım yok çoğunu burada geçiriyorum 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Sağlık konusunda 3,7b cevap paylaştı. Arada hekime uğrayıp diş taşlarını temizletmek lazım. 0 0 Yorumla
ramond Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl diş ipini hiç kullanmadım, dişlerim dökülecekmiş gibi hissediyorum... 0 0 Yorumla
ByFree Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Ben sadece diş ipini kullanmıyorum. Diğerlerinin hepsini yapıyorum. 0 0 Yorumla
ego_sum_qui_sum Takip Et Yoda Yaş: 43 +1 yıl Diş ve ağız bakımımı sürekli yaparım 6 ayda bir diş doktoruna muayeneye giderim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bende yapıyorum ama kemik rengim hafif sarımtırak haliyle okadar da beyaz olmuyo 😣 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Gargara var dis ipi var firca zaten sart ve yaninda dis macunu var 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ben kaya tuzunu suyla karıştırıp gargara yapıyorum. Tadı berbat ama dogal ve bakteri öldürmek icin cok etkili 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl En iyisi tuz ruhu. Tuz ruhu ile 5 dakika gargara yapıyorum bütün bakteriler yok oluyor tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Bestee60 Takip Et Xper 5 Yaş: 66 +1 yıl Bakım çok fazla kişinin dikkat ettiği bir konu değil 0 0 Yorumla
xxxLoneWolfxxx Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Konudan ziyade konudaki gifler dikkatimi çekti, konuya uyumlu ve komik olmuş :) 0 0 Yorumla
SaviorAnqel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 361 cevap paylaştı. Eskiden Yumurtayı Fırçalıyorlardı ne oldu o yumurtlara ey ipana 0 0 Yorumla
oreyonnn Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Sadece dişler degil dil ve damak da biraz fircalanmalidir. 0 0 Yorumla
Öylebiriişte00 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Her şeyi tekniklerine göre yapmak daha iyi olacaktır 0 0 Yorumla
Can_usa Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Herkes farkli markalar oneriyo ne kulkanicamizida sasirdik 1 0 Yorumla
Lukapum Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Diş fırcalamanin yanında diger bakımlarıda yapmaya calısıyorum. 0 0 Yorumla
Dolunay2134 Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Dis fircalamak hem dişlere hemde agiz sağlinada faydalidir 0 0 Yorumla
Dilaraozsu Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Diş ve ağız sağlığı insanın temel sağlığı açısından büyük rol oynamaktadır. En azından günde iki defa fırçalanması gerekmektedir. 0 0 Yorumla
itamem Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Dil temizligi icin nasil bir yonten tavsiye edersiniz 0 0 Yorumla
tripturtasi123 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Bu disleremiyi bakilmazsa cok kotu oluyorburdan herkese tqvsiyem dislerinize cok iyi bakin 0 0 Yorumla
Able_ Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Sağlık konusunda 717 cevap paylaştı. Ağız ve diş sağlıgı önemli sağlıgımızın degerını bazı seylerı kaybettıkten sonra anlıyoruz.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dilimide fircaliyorum ama dis ipi yerine normal ip kullaniyorum😀 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
215Cevap
Bu dış reklamlarına bayılıyorum. Bizimde orda bir anda beyaz olan dişlerimiz olsa :) Mutlu olmak için dişlerinize iyi bakin.
Bu bence yi ben yazacaktım resmen fikrimi çalmışsın sponsor kardeş
Sen dıs ıpı kullanymsn
@sporcuadam1988 evet
Baska neler kullanırsın @Minikpatiler
Yıllardır kullandığım ipana sayesinde dişlerim beyaz hani bana hediye verecektinkz hıı..
ks yi adam gibi yararli paylaşım yapanlardan birisi ♡
Elhamdülillah gerek yok onca şeye... Misvak yeter...
Dil de baya önemli, zor oluyo ama atlamamak gerekir
Dislerimi gun icnde fircalayamsda dikkatle her gun fircalrim
Ya ben bu diş macununu kullanmaya başladım da tadı bir garip be alışmak lazım
Bir de düzenli olarak diş hekimine gitmek gerekiyor. Diş yıkamak da çok önemli çünkü
Çok doğru. önceden biliyordum bilmeyenler için iyi olmuş. ağız bakım suyu gerçekten önemli.
Şu lux perfection üçlü etki pahalı ama denicem etkisini ne kadar sürede gösterir
İpana 3 boyutlu Luxe Perfection ürünlerini güvenli bir şekilde kullanabilirsin. 3 günde lekeleri %100'e kadar gidermenin garantisini verebiliyoruz :)
Gargara kullanıyorum nefesimi değiştiriyor resmen. Tabii fırçalayıp temizliği yapmazsak ne kadar gargara yapsak da kar etmez.
Diş ipinin söylendiği gibi işe yaramadığı açıklandı ipana amca
Diş mineleri sarı ise ne yapsan beyazlamaz. Tek çözüm lazer
Bunları ilkokuldaa anlatmışşlardı o gündennn beri uyguluyoruuummm
doktor tavsiyesi derken birden ipana tavsiyesine döndü :) reklamlarınıza...
Dişlerimi fircaladiktan sonra gargara yaparim ferahlatiyor
diş telleri olan birisi için en önemli şeyler ya :D
Ruhun gülmedikten sonra dişlerin gülse ne yazar. ..
Bence çok güzel ve kaliteli, bir marka, teşekkürler ipana.
Ben dişlerimi sadece sabahları fırçalıyorum. Eğer akşam dışarı çıkacaksam veya buluşmaya gideceksem yine fırçalarım 😀
Dilimi fırçalamak dışında hepsini yapıyorum ama dilimi fırçalamaya içim el vermiyorum tüylerim diken diken oldu ya :D
Herkesin diş macunu seçimi farklıdır. Yani illa ki herkesin ipana kullanması şart değil. ya da sadece ipana kullananların dişleri bembeyaz ve sağlıklı diye bir şey söylemek de yersiz olur.
Ben diş ipini sevmiyorum arayüz fırçasının kullanımı daha rahat
Bu kadar detaya gerek yok al firçayi macunu firçala olay bu
İpana kullanıyorum ve dişlerim gayet sağlıklı ipanadan şaşmam
eline sağlık aynen uyguluyorum başarılı bır bence olmuş.
senede en az 2 defa dis sagligi icin doktor bakiminda olmanin da cok buyuk onemi var
Bu maddeleri yapmaya dikkat ediyorum 😄 dişler önemli
Diş temizletmeyin kim temizlettiyse çevremde beyazlığını kaybediyor
Nalet gelsin dis agrisindan cok cektim zamaninda simdi gayet iyi disler oyle bembeyaaz degil ama kyltide durmuyorr☺☺
Yıllardır misvak kullanıyorum hiç diş macunu kullanmadım ve çok sağlıklı dişim var tek çürük yok ağzımda
Dişlerini fırçalaman ne kadar önemliyse, nasıl bir diş fırçası ile fırçaladığın da bir o kadar önemli…
Hoaydaa. Biz diş fırçalamıyormuşuz :D
diş macunlarında florür var ben doğal olanlarını kullanıyorum mesela misvak
Hepside çok doğru
Zaten bilmemiz gereken bu bilgileri yinelediğiniz için teşekkürler
dişlere küçükken iyi bakmak gerekiyor sizinkiler kotuyse bile cocuklsrinizkine dikkat edin
Golgate kullanıyorum hiç beyazlatmiyor bundan sonra ipana kullanacağım
Diş fırcalamanin yanında diger bakımlarıda yapmaya zamanım yok çoğunu burada geçiriyorum
Arada hekime uğrayıp diş taşlarını temizletmek lazım.
diş ipini hiç kullanmadım, dişlerim dökülecekmiş gibi hissediyorum...
Ben sadece diş ipini kullanmıyorum. Diğerlerinin hepsini yapıyorum.
Diş ve ağız bakımımı sürekli yaparım 6 ayda bir diş doktoruna muayeneye giderim
Bende yapıyorum ama kemik rengim hafif sarımtırak haliyle okadar da beyaz olmuyo 😣
Gargara var dis ipi var firca zaten sart ve yaninda dis macunu var 😂
Ben kaya tuzunu suyla karıştırıp gargara yapıyorum. Tadı berbat ama dogal ve bakteri öldürmek icin cok etkili
En iyisi tuz ruhu. Tuz ruhu ile 5 dakika gargara yapıyorum bütün bakteriler yok oluyor tavsiye ederim
Bakım çok fazla kişinin dikkat ettiği bir konu değil
Konudan ziyade konudaki gifler dikkatimi çekti, konuya uyumlu ve komik olmuş :)
Eskiden Yumurtayı Fırçalıyorlardı ne oldu o yumurtlara ey ipana
Sadece dişler degil dil ve damak da biraz fircalanmalidir.
Her şeyi tekniklerine göre yapmak daha iyi olacaktır
Herkes farkli markalar oneriyo ne kulkanicamizida sasirdik
Diş fırcalamanin yanında diger bakımlarıda yapmaya calısıyorum.
Dis fircalamak hem dişlere hemde agiz sağlinada faydalidir
Diş ve ağız sağlığı insanın temel sağlığı açısından büyük rol oynamaktadır. En azından günde iki defa fırçalanması gerekmektedir.
Dil temizligi icin nasil bir yonten tavsiye edersiniz
Bu disleremiyi bakilmazsa cok kotu oluyorburdan herkese tqvsiyem dislerinize cok iyi bakin
Ağız ve diş sağlıgı önemli sağlıgımızın degerını bazı seylerı kaybettıkten sonra anlıyoruz..
Dilimide fircaliyorum ama dis ipi yerine normal ip kullaniyorum😀