Hyperdontia Diş Bozukluğu
Gerçekten bazen halimize şükretmek lazım “beterin beteri var” derler. Bir süredir dişlerimle ilgili sıkıntılarım var. Kanal tedavisi, kaplama ve eski dolguların değşimi. İki tanede boş olan dişin olduğu yere köprü yapılması. Yıllardır hep ihmal edip ilgilenmeyince dişler hali ile kaymalar ve düşmeler olmuş. 1 senedir uğraşıyordum. Annemden emmidiğim süt nerede ise burnumdan geldi diyebilirim.
Tedavi ve yapımı sürerken ben genede internet sitelerini dolaşıyordum ki aşağıda önce photoshop sandığım bu fotoğrafla ile karşılaştım. Gerçekten inanamadım bunun üzerine bir diş hekimi arkadaşıma gösterdim.
"Süpernümerer Dişler" yani fazladan çıkan dişler bir anomaliymiş. Normalden sapma göstermiş oluşumlarmış.
Çok sık görülmese de uzman ortodonti tedavisiyle ve fazla dişlerin çekilmesi suretiyle tedavi edilebiliyormuş.
Gerçekten çok şaşırtıcı bir durum. O yüzden her zaman beteri beteri varmış diyip halimize her zaman şükretmeliyiz arkadaşlar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar