Nefesler tutuldu, yeni yıl için geri sayım başladı! 🥳️ Işıltılı gülüşünün etrafı aydınlattığı, mutl
Sağlık Yeni Yıla Umutla Bakanların Yüzüne Kocaman Bir Gülümseme Yerleştiren 6 Şey (Sayfa 2) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2737 Yeni Yıla Umutla Bakanların Yüzüne Kocaman Bir Gülümseme Yerleştiren 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
Shazam6 Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Beni gulumseten sey konusmak @camethereaper ile konusmak 😊 0 1 Yorumla Shazam6 +1 yıl Sohbet etmek guzel ☺️ Yorumla
CanTr92 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl 2020 yılı herkese sağlık mutluluk boool kazanc getirsin 0 0 Yorumla
Anonim_1_üye Takip Et Guru Yaş: 105 +1 yıl Sağlık konusunda 320 cevap paylaştı. Yeni, yep yeni bir yıl olması dileğiyle teşekkürler Signal white 😊 0 0 Yorumla
Kazanovanuh Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Temiz diş en önemli makyajdir ve Signal iyi bir ürün 0 0 Yorumla
minidowney Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl her sene bu sene farkli olur diyorum bu sene farkli olur umarim :D 0 0 Yorumla
LimonxL Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Her yıl olduğu gibi bu yılbasindada çalışıyor olacagım. 0 0 Yorumla
Yaseminaktasssss Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Umarım yeni yıl herkese kucaak dolu mucizelerle geliirr 0 0 Yorumla
arzelaa Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bende kullandım bunlardan 2 keredir kullanıyorum düzenli kullandin mi beyazlamsı süper 0 0 Yorumla
BlacKandRedD Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Kullandığımız diş macunu miktarına dikkat etmeliyiz ne çok ne de az olmalı. 0 0 Yorumla
Ibrahimdkbas Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Eskisi neydiki yenisi ne olsun hicbir beklentim yok 0 0 Yorumla
Erenyucell Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Hepsi çok saçma takvimden başka bir şey değişmeyecek 0 0 Yorumla
Zuhalkar Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl bembeyaz bir gülüş maça bir sıfır önde başlamak demek ;) 0 0 Yorumla
Sılaozb0 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Yeni yıl benım için hiçbir şey ifade etmiyor, 31 aralık neyse 1 ocakta aynı benim için 0 0 Yorumla
thnight Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl yeni yıla kendi başıma girmek kadar harika bir şey yok. 0 0 Yorumla
PolatKB Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Signali kullandığım zaman dişlerim daha iyi parlıyordu 0 0 Yorumla
İndeepth Takip Et Master Yaş: 48 +1 yıl Sağlık konusunda 391 cevap paylaştı. Gelecek yılın geçmişten daha iyi olma beklentisinin ver diği huzur tebessümü. 0 0 Yorumla
Bey_efendicik Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Özellikle beyaz tenlilere kullanmalarını tavsiye ediyorum. 0 0 Yorumla
VolkanAslanAnk Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Paylaşım için teşekkürler Ama yeni yıl hiçbir zaman güzel gelmiyor sadece parasını olana güzel 0 0 Yorumla
sinemdemir25 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Yeni yıldan ziyade ülkedeki kafaların yenilenmesi gerek. 0 0 Yorumla
E-Y-Ş-A-N Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 336 cevap paylaştı. Signal White Now Touch ile muhteşem beyaz dişlere sahibim😍 0 0 Yorumla
gündüzüngüneşi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Sadece Yılbaşında gülümseme değil her zaman gülümseme güzel olmalı ve ağız sağlığına önem verilmeli 0 0 Yorumla
MüptezelzadeRıfkı Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Yeni yıla ışıltılı gülüşler sığdırabilmeniz dileğiyle ^^ -Signal. 0 0 Yorumla
siyanobak Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Dişlerin beyazlığı önemli her zaman uzun zamandır kullandığım bir marka 0 0 Yorumla
Kızıl_aşk Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Uzun zamandır kullanıyorum ve bırakmaya da hiç niyetim yok. Yeni yılda da Signal White Now 0 0 Yorumla
sᴇʀsᴇʀɪkalbim Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Yeni yıllı pek umursamıyorum.Önemli Olan siş sağlılığı 0 0 Yorumla
Heyyeter Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Bütün yıl bembeyaz pürüzsüz ışıl ışıl gülümsemeler 🥳 0 0 Yorumla
recalar Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Umarım hep öyle olur. Tüm iyi dileklerimiz kabul olsun inşallah. Nice mutlu yıllara. :) 0 0 Yorumla
-Bilge19- Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Sağlık konusunda 828 cevap paylaştı. Yeni yıldan hiç bir beklentim yok maalesef ama Signal gerçekten çok iyi :) 0 0 Yorumla
HazretiŞiha Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl ben dişlerim için signal kullanıyorum zaten kalitesi belli bir ürün 0 0 Yorumla
bilmemkim234 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Bu ürünü denemek iasterüm çok iyi bir anlatım olmuş yeni macunum bu olacak 0 0 Yorumla
ahhahaha51 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Güzel. Ben umutla bakamıyorum sebebi son sorumda 😞😞😞😞 0 0 Yorumla
slapkinq Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Hem yeni yıl hem yeni macun hemde yeni gülüşler bizleri bekliyor 0 0 Yorumla
acuka Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl dişlerimi signalle fırçaladığımda böyle hissetmezsem iade isterim 1 0 Yorumla
Saglammm Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Yeni yil elimizdekinide goturmesinde baska seye gerek yok 0 0 Yorumla
Babita Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Signal white now ile diş macunu reklamı teklifleri aldım Signalcim 0 0 Yorumla
hadisengitisine Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Yeni yıla güzel gülüşlerlede girebilirdik ama napalim signalimiz yokki. 0 0 Yorumla
karameleeeek Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Aynı yaw hiç bir fark yok diğer günlerden bence yani 0 0 Yorumla
Incompetent Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Şimdiden herkese uğur getirsin yeni yıl 🤭 mutlu gülüşler 😂👍 0 0 Yorumla
Banabaksana Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Diş sağlığı çok önemli ve özen göstermemiz için iyi varsın misvak 0 0 Yorumla
mfakkaya Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Yılları birbirinden farklı yapan şey nedir? Normal bir gün işte. gül, geç... 0 0 Yorumla
Yusuf_demir Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Umut tan ummadik bir umut olsaydi bizde umut severdi Belki bir umut... 0 0 Yorumla
berilmdedeoglu Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl İçimizdeki heyecanı ve gülüşlerimzi kaybetmeyeceğimiz bir yıl diliyorum 0 0 Yorumla
karAYip_Korsani_ Takip Et Guru Yaş: 109 +1 yıl Ağız ve diş sağlığı cok önemli benim için.. ağzı kokan insandan hemen uzaklaşırım 0 0 Yorumla
Yeniyeniyepisyeni Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Bu yıl hiç güzel bir yıl değil benim için Önümüzdeki yılında Hiç güzel olacağını zannetmiyorum 0 0 Yorumla
cananevkusu Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Signal güzel fakat dış fircaladiktan sonra çay vb içecekler içince anında sararma yapıyor 0 0 Yorumla
Turkuazmavili Takip Et Xper 4 Yaş: 53 +1 yıl Evet hazırım ☺ Yeni yıla bembeyaz Işıldayan dişlerle girmek harika olacak ☺ 0 0 Yorumla
huriyedurust Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Signal baya geliştirdi kendini ben son 5 aydır kullanıyorum gayet memnunum 0 1 Yorumla Birbenvarbendenileri +1 yıl tahriş yapıyor bence kullandım bende.. hangisi? bir sürü çeşidi var galiba. Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Yeni yılda diş macunlarına zam gelmesin yeter. bir de aklı başında insanlar diliyorum 0 0 Yorumla
Ocean_Nymph Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Dişlerimin beyazlığı olmasa yeni yılın yüzüme yerleştirdiği tek şey koca bir tokat 0 0 Yorumla
Külbastıı Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Yeni yılda Rabbim hepinize Sağlık mutluluk huzur aşk para para para para para para versin inşallah 🙏🙏🙏 Çok amin 0 0 Yorumla
Kayaks Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Bence signal on numaraaa. Diş eti iltihabına iyi geliyor ayrıca. Herkese öneririm böylesine başarılı markayı 0 0 Yorumla
_murphy Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Yeni yıl , yeni tecrübeler , yeni umut , yeni yıkılışlar , aslında yeni olan hiçbir şey yok konuyu değiştirerek geçen senenin tekrarı var 0 0 Yorumla
Pretgam Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Her sabah gülümseyerek uyanmak. Ve her sabah dişleri signalle fırçalamak 0 0 Yorumla
JohnsTheRipper Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Signalin yeni çıkarttığı şu siyah diş fırçası ve diş macununa gerçekten hayran kaldım 🖤 0 0 Yorumla
SakinOlMelek Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Son günlerde bu diş macununa takmış durumdayım gerçekten çok güzel 0 0 Yorumla
Çirkinfzl Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Dislerimi signal le fırcaladım söndürün ışıkları 😁 0 0 Yorumla
Glamy Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Geleceğimizi düşünmek için çevremizi temiz tutmalıyız. Buna önce kendimizden başlayarak, örneğin moda atıkları olmaması için üretime "dur" demeli ve satın almak yerine kiralamalıyız. Hadi, sen de telefonuna Glamy'yi indir. 0 0 Yorumla
sezarsdet Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl İnşallah bu yeni yılda isteklerimin yarısı olur diğer yarısı da 2021 de oldu mu tamamdır bu iş 0 0 Yorumla
kilimcininoglu Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Sağlık konusunda 349 cevap paylaştı. Yeni yila umutla bakacak hicbisey göremiyorum. Ulke olarak surekli dibe dogru gidiyoruz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
403Cevap
Beni gulumseten sey konusmak @camethereaper ile konusmak 😊
Sohbet etmek guzel ☺️
2020 yılı herkese sağlık mutluluk boool kazanc getirsin
Yeni, yep yeni bir yıl olması dileğiyle teşekkürler Signal white 😊
Temiz diş en önemli makyajdir ve Signal iyi bir ürün
her sene bu sene farkli olur diyorum bu sene farkli olur umarim :D
Her yıl olduğu gibi bu yılbasindada çalışıyor olacagım.
Umarım yeni yıl herkese kucaak dolu mucizelerle geliirr
Bende kullandım bunlardan 2 keredir kullanıyorum düzenli kullandin mi beyazlamsı süper
Kullandığımız diş macunu miktarına dikkat etmeliyiz ne çok ne de az olmalı.
Eskisi neydiki yenisi ne olsun hicbir beklentim yok
Hepsi çok saçma takvimden başka bir şey değişmeyecek
bembeyaz bir gülüş maça bir sıfır önde başlamak demek ;)
Yeni yıl benım için hiçbir şey ifade etmiyor, 31 aralık neyse 1 ocakta aynı benim için
yeni yıla kendi başıma girmek kadar harika bir şey yok.
Signali kullandığım zaman dişlerim daha iyi parlıyordu
Ben ömrümün geri kalanina bakamiyorum umutla malesef
Gelecek yılın geçmişten daha iyi olma beklentisinin ver diği huzur tebessümü.
Özellikle beyaz tenlilere kullanmalarını tavsiye ediyorum.
Paylaşım için teşekkürler Ama yeni yıl hiçbir zaman güzel gelmiyor sadece parasını olana güzel
Yeni yıldan ziyade ülkedeki kafaların yenilenmesi gerek.
Signal White Now Touch ile muhteşem beyaz dişlere sahibim😍
Sadece Yılbaşında gülümseme değil her zaman gülümseme güzel olmalı ve ağız sağlığına önem verilmeli
Yeni yıla ışıltılı gülüşler sığdırabilmeniz dileğiyle ^^
-Signal.
Dişlerin beyazlığı önemli her zaman uzun zamandır kullandığım bir marka
Uzun zamandır kullanıyorum ve bırakmaya da hiç niyetim yok. Yeni yılda da Signal White Now
Yeni yıllı pek umursamıyorum.
Önemli Olan siş sağlılığı
Bütün yıl bembeyaz pürüzsüz ışıl ışıl gülümsemeler 🥳
Umarım hep öyle olur. Tüm iyi dileklerimiz kabul olsun inşallah. Nice mutlu yıllara. :)
Yeni yıldan hiç bir beklentim yok maalesef ama Signal gerçekten çok iyi :)
ben dişlerim için signal kullanıyorum zaten kalitesi belli bir ürün
Bu ürünü denemek iasterüm çok iyi bir anlatım olmuş yeni macunum bu olacak
Güzel. Ben umutla bakamıyorum sebebi son sorumda 😞😞😞😞
Hem yeni yıl hem yeni macun hemde yeni gülüşler bizleri bekliyor
dişlerimi signalle fırçaladığımda böyle hissetmezsem iade isterim
Yeni yil
elimizdekinide goturmesinde baska seye gerek yok
Signal white now ile diş macunu reklamı teklifleri aldım Signalcim
Yeni yıla güzel gülüşlerlede girebilirdik ama napalim signalimiz yokki.
Aynı yaw hiç bir fark yok diğer günlerden bence yani
Şimdiden herkese uğur getirsin yeni yıl 🤭 mutlu gülüşler 😂👍
Diş sağlığı çok önemli ve özen göstermemiz için iyi varsın misvak
Yılları birbirinden farklı yapan şey nedir? Normal bir gün işte. gül, geç...
Umut tan ummadik bir umut olsaydi bizde umut severdi Belki bir umut...
İçimizdeki heyecanı ve gülüşlerimzi kaybetmeyeceğimiz bir yıl diliyorum
Ağız ve diş sağlığı cok önemli benim için.. ağzı kokan insandan hemen uzaklaşırım
Bu yıl hiç güzel bir yıl değil benim için Önümüzdeki yılında Hiç güzel olacağını zannetmiyorum
Signal güzel fakat dış fircaladiktan sonra çay vb içecekler içince anında sararma yapıyor
Evet hazırım ☺ Yeni yıla bembeyaz Işıldayan dişlerle girmek harika olacak ☺
Signal baya geliştirdi kendini ben son 5 aydır kullanıyorum gayet memnunum
tahriş yapıyor bence kullandım bende.. hangisi? bir sürü çeşidi var galiba.
Yeni yılda diş macunlarına zam gelmesin yeter. bir de aklı başında insanlar diliyorum
Dişlerimin beyazlığı olmasa yeni yılın yüzüme yerleştirdiği tek şey koca bir tokat
Yeni yılda Rabbim hepinize Sağlık mutluluk huzur aşk para para para para para para versin inşallah 🙏🙏🙏 Çok amin
Bence signal on numaraaa. Diş eti iltihabına iyi geliyor ayrıca. Herkese öneririm böylesine başarılı markayı
Yeni yıl , yeni tecrübeler , yeni umut , yeni yıkılışlar , aslında yeni olan hiçbir şey yok konuyu değiştirerek geçen senenin tekrarı var
Her sabah gülümseyerek uyanmak. Ve her sabah dişleri signalle fırçalamak
Signalin yeni çıkarttığı şu siyah diş fırçası ve diş macununa gerçekten hayran kaldım 🖤
Son günlerde bu diş macununa takmış durumdayım gerçekten çok güzel
Dislerimi signal le fırcaladım söndürün ışıkları 😁
Geleceğimizi düşünmek için çevremizi temiz tutmalıyız. Buna önce kendimizden başlayarak, örneğin moda atıkları olmaması için üretime "dur" demeli ve satın almak yerine kiralamalıyız. Hadi, sen de telefonuna Glamy'yi indir.
İnşallah bu yeni yılda isteklerimin yarısı olur diğer yarısı da 2021 de oldu mu tamamdır bu iş
Yeni yila umutla bakacak hicbisey göremiyorum. Ulke olarak surekli dibe dogru gidiyoruz