Nefesler tutuldu, yeni yıl için geri sayım başladı! 🥳️
Işıltılı gülüşünün etrafı aydınlattığı, mutluluk dolu bir yeni yıl olsun çünkü en iyi #GülüşünAnlatırSeni. 😄
Yeni yıla umutla bakanları gülümseten şeylere bir madde de sen ekle!
1- Yepyeni maceralara doğru adım atarken hep omuz omuza olmak istediğimiz en yakın arkadaşlarımız

2- Hak ettiğimiz mutluluğu yakalamak için bizi harekete geçiren pembe hayallerimiz

3- Tüm keyifli anılarımızı önümüze seren ve “Bu yıl da en az geçen yılki kadar eğlence dolu olsun.” dedirten story’lerimiz

4- Hayallerimizin peşinden koşma isteğimizi zirveye taşıyan yeni yılda yapılacaklar listemiz

5- İçimizdeki çocuğun yeni yıl coşkusunu katlayan yılbaşı ağacımız

6- Yeni yıl ruhuna çok yakışan ve gülüşümüzün çekiciliğini artıran kırmızı rujumuz

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
403Cevap
Her yeni yılda içimde bir coşku oluştuğu doğrudur :D Umarım hayallerimizi gerçekleştirebildiğimiz, geçmiş yılları aramadığımız bir yıl olur :) Signal ile rahatlıkla gülümseyebiliyoruz :D
Beyaz disler güzel bir gülücük çok kapıyı aciyor
Hiristiyanlarin yil başı 25 Aralık ama tüm dünya uysun diye Aralık sonuna çekmişlerBizim millette bilip bilmeden yılbaşı kutluyorlar. Yıl başı kutlamak haramdır Siz Müslümanlar HZ Muhammed in ümmetimisiniz? Yoksa noel baba nın ümmetimisiniz? Mekke nin fethi 31 Aralık oldugunu biliyormuydunuz yıl başında Allah in yasağını çiğneyip kafirlere uyup haram mı işleyeceksinizKarar sizin Allah u teala bu yuzden insana irade vermiş hakikati seçersen mukafatlandirlir yanlışı batılı seçerseniz cezalandirilacaksinizSize tavsiyem yıl başını kutlamayın hatta yıl başında ibadetlerinizi arttırın
2019 bitti 2020 başladı bence hiç birsey değişmedi değişen sadece bir rakam oldu ve her şeye zam geldi bence bu yıl başını kutlayanlar zengin oldukları için gelen zamları kutluyorlar
isteklerinin bir bir gerçekleşmesi
sevdiğin insanların sana kazık atıp sonra da eline düşmeleri
nereden geldiği belli olmayan bir çanta para
iyilikler dileyen arkadaşlar
hastalıksız ve huzur dolu bir yıl
ülkemizdeki sorunların bitmesi ve müslümanların hatalarından dönmesi
Benim yeni yıla olan hayallerim. Üniversiteyi bitirmek. Diplomayı almak. Ehliyyet almak. Green Card' a başvurmak. Green Card' ı kazanmak. California Los Angeles a yerleşmek ve Tasarımcı olarak hayatıma devam etmek İlk 3ü kolay hatta 4cü de kolay ingilizcemde iyi ama Green Card'ı kazanmak ve taşlnmak zorlu kısım olaucak ama kazanırsam her şeyin üstesinden geliceğime eminim. Her kes çok isterse birşeyi eninde sonunda tam olarak istediyini alamazsada en azından yaşlandığında keşkelerle bir başına kalmaz.
Tüm hayallerin gerçek olduğu güzel bir yıl diliyorum. Yüzlerden gülümseme eksik olmasın :)
Diş sağlığı ve bakımı konusunda o kadar dikkat ederim ki yılda iki defa kontrole giderim
Diş macunum hayatımı değiştirecek 2020’de şu an emin oldum.
Dilenci gibi sağlık, mutluluk, huzur diliyoruz.
Sonuç; heç işte, laf ola beri gele.
Yahu, bu hayat ne kadar sıkıcı oldu böyle.
Neyse ben "Signal" ile dişlerimi fırçalayayım (viral reklam içerir)
Yeni bir yıldan beklentim yok çünki her sene aynı terane :) 1 yaş yaşlanıyoruz,ömrümüzden sevdiklerimizden gidenler oluyor, güzel şeyler de oluyor lakin yeni yıl ülke bu durumda iken çokda iyi gelmiyor bana. Yatıp uycam yani.
signal abi var ya dislerimin 4 u yok kalanlarinin cogu da siniri cikarilmis vaziyyetde saglam dislerim git gide azaliyor bilmiyorum ne yapacam 28 yasim bar amma dislerim berbat vaziyyetde dis macunu kurtarmaz beni😥😥😥😥😥
diş tellerim çıkınca muhtemelen ekstra koruma yaparım ama kalıcı beyazlık olduğunu düşünmüyorum. doktoruma diş beyazlatma hakkında bazı sorular sordum. en kral işlemlerde bile 6-9 ay sürüyormuş beyazlık. hele kola sigara çay içerseniz vay halinize :)
2020 yılında da pembe hayallerim benimle olacak umarım bu sefer gerçek olurlar. Yeni yıl hazırlıklarımı şimdiden yapmaya başladım. Kırmızı rujum ve bembeyaz dişlerim ile de fark yaratacağıma eminim. Signal 2020 yılında da benimle!
Signal ile yeni yıla gülerek girmek çok güzel olacak, artık onun sayesinde gülmekten korkmuyorum. Dişlerim 1 haftada bembeyaz oldu ve diş etine de zarar vermiyor.
Ay canım Signal. Dün ruj aldım dişlerim de güzeldir hani. Ne kullanıyorsun diye sordu çalışan kız dedim Signal valla sen de kullan herkes kullansın. Piyasadaki en iyi ürün.
sadece huzur istyorum mümkünse başka hiç bir şey istemiyorum para yok aile yok arkadaş yok olmasınlarda azcık huzurum olsun yeter
Ben olayım sevgilin diye şarkı vardı şimdi ben olayım sapın oldu😂😂
Ama sana hak veriyorum sonuna kadar
Ben senin yaşadıklarını misli misli yaşadım ama şimdi Rus bir sevgilim var biraz da nasip hayatta herşey ve Rus olduğu için değil Tatar olduğu için sevdim onu saf Rus olsa sevmezdim çünkü müslümanlar birbirine benziyor
Pembe hayallerimden asla vazgeçemedim. Aslında sanki hayalin olmasından çok olduğunu hayal etmek daha çekici gibi :)
Sadece meraktan kullandım çok fazla ihtiyacım olduğunu düşünmüyordum ama gerçekten ihtiyacım varmış. GErçekten aradaki fark muazzam
Yeni yıldan bir beklentim yok arada rakam değişimi oluyor sadece başka bir şeyin değiştiği yok açıkçası
5- İçimizdeki çocuğun yeni yıl coşkusunu katlayan yılbaşı ağacımızbunu görünce istemsiz mutlu oluyorum 😀
3 senedir sadece tek marka teşekkürler signal hele ki en son çıkarttığınız erkeklere özel kahve ve sigara ya özel MÜKEMMEL
Yeni yılda huzurlu mutlu bir yaşam pdiliyorum herkese diş macunu konusunda hassaslıktan ötürü güvendiğim bir ürün teşwkkürler başarılı bir sunum
Evet dişlerimizin bakımı için kullanabileceğimiz diş macunu karşımızda anında beyaz gülüşler signal white now
Her geçen yıl gibi bu yılda öyle böyle geçti. Yeni yılında geçen seneden farklı olacağını sanmıyorum ama yine de gülümsememiz eksik olmasın herşeye rağmen..
7) Yeni hedefler ve hayallerin umudu ile gülümsemek
Tüm bunlar gülümsemek için bir neden olabilir. Gülmek için hedef koy ve hayal et.
4- Hayallerimizin peşinden koşma isteğimizi zirveye taşıyan yeni yılda yapılacaklar listemiz Kesinlikle
aşırı beyaz diş kötü duruyor bence aynı porselen kaplatmış gibi tuhaf ve yapay görünümlü hissediyorum.
2020 artık ümit ettiğimiz herşeyi bize getirsin her yeni yıldan bekletimiz oluyor ama sonuç hüsran bari bu yıl olmasın
Yaşım kaç oldu hala yılbaşı ağacı beni mutlu ediyor. Böyle renkli renkli, ışıl ışıl. Küçük de olsa her sene yapmaya çalışırım.
Mezun olup iş bulduğum, aileme yük olmadığım, harika bir yıl diliyorum kendime. :) Kocamaaann gülümsemeyle birlikte.
2. sik hayaller diyorum. bir umuttur yasamak. hayaller olmasa yasanmaz. signalle dis fircalamadan da hayallerimiz gerceklestiginde gulemeyiz.
Diş bakımını önemli bulmazdım ama artık anlayabiliyorum. Uzun süre içilen sigara ve bakımsızlık sonrası çekilen çile çok büyük.
Gülmek güzeldir 😂 çoğu şeye güldüğüm için.. beyaz olması önemli
Gülmek çok önemli insan enazından tebessüm etmeli
@AlpArslaaan aynen bir tebessüm nelere neden olur en azından ters anlaşılcak bişiyi bile espiri olarak anlaşılır kılıyo
Evet karşındakini bile mutlu edebiliyor
@AlpArslaaan aynen
Vala benim yilbasim bole gecmicek heralde ya pijama cekirdek ve o ses turkiyeyle yoluma devam edicem;((smzkzmsjsmsjz
En güzeli boşver
Sevdiklerimiz ve ailemizin yanımızda oluşu sağlıklı olmamız hayatta olmamız felan filan 😂
meraba signal profil fotomda bile çıkmışsın büyük hayranınım
Kullanıyorum gerçektende memnunum. Yeni yıldada devam.
İnşallah mutlu huzurlu ve başarılar dolu bir yıl olur.
4- Hayallerimizin peşinden koşma isteğimizi zirveye taşıyan yeni yılda yapılacaklar listemiz
Samimi olduğunuz bir diş doktoru varsa sorun bakalım diş macunu öneriyorlar mı?
Sanırım içimde kalan en büyük şey 32 diş güle bilmek. Öyle bir fotoğrafım olsun çok isterdim ☺️
Daha önce denemedim denemeye fırsatım olmadı ama en çok merak ettiğim ürünlerden biri diyebilirim
Her gun fırçala tertemiz bem beyaz olsun sağlıklı dişler iyidir
Hiç kullanmadım ama merak ettim acaba bir etkisi var mı?
Yeni yıldan Rabbim'den tek isteğim bol bol para. Geri kalanlar umrumda değil. ☺️
Beyaz dişler çok çok önemli gülümseme de ışık saçıyor
Nedense artık yanımda hiç kimseyi istemiyorum. Gülesim gelmeyor artıkın.
Kullanmadım daha önce ama denerim artık yeni yıl ile gelen taze gülüşler
Uzun bir Tatil tabiki de. Çıkacaksın tatile ve gezeceksin kar keyfini doyasıya yaşayacaksın
Yila nasıl girersen öyle bitermis mutlu girelim mtlu geçsin bari mutsuz bir ponçik olarak :(((
Deneyeceğim umarım övdükleri kadar mükemmeldir de vereceğimiz paraya deysin🤷♀️
Bu diş macununu deneyeceğim.. Gülüş estetiği yaptırdıktan sonra
Huzur aşk kariyer mutluluk hedie ve yeni tertemiz bir yıl
Çok sağolun emeğinize sağlık paylaşımınız çok güzel
Ben daha çok ölüme bir sene daha yaklaştığımı hatırlıyorum , gerçekçiyim , pembe deüil
Aglicak halimize guluyoruz olur bunusa alir ole guleriz
Yeni yılın benim için hiçbir önemi yok, olmayacakta maalesef.
Bir macundan daha fazlasına ihtiyacım var Signal bey.
White Now Gold'u ilk kez denedim, cidden verdiği ferahlık çok hoşmuş.
Güzel arkadasliklar gezme eğlence bunlardan başka aktivite yokki daha ne olsun
Umarim 2020 de hersey güzel olur 2019 bizi pas gecti