Dişlerinin beyazlığına güvenemediğin için gülümsemekten çekindiğin o anı hatırlıyor musun? 🤭 Kalıcı
Sağlık Kalıcı Bembeyaz Gülüşlere İhtiyacımız Olduğunu Kanıtlayan 6 An (Sayfa 5) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3633 Kalıcı Bembeyaz Gülüşlere İhtiyacımız Olduğunu Kanıtlayan 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 69 kişi beğendi
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 812 cevap paylaştı. Ben kullanıyorum gayette güzel 0 0 Yorumla
antaly_ali Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Sağlık konusunda 386 cevap paylaştı. Hepsine katılıyorum... Güzel. 0 0 Yorumla
hayal_meyal_ Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl beyaz dişler candır.. :) keşke.. keşke.. keşkee 0 0 Yorumla
darkleyl96 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 988 cevap paylaştı. Signalı beğeniyorum kullanıyorum 0 0 Yorumla
Yeniyeniyepisyeni Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Valla ben signal kullanıyorum ve çok memnunum. 0 0 Yorumla
hayalperestrealst Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Gülüşlerimiz çok değerli 😊 teşekkürler signal 🙏 0 0 Yorumla
AtesCan34 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Sarı plak ların gözle görünür şekilde kaybolması 0 0 Yorumla
kilimcininoglu Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Sağlık konusunda 349 cevap paylaştı. Karbonat her zaman iyidir. Tesekkurler 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. Şu beyazlatma opersayonunu çok istiyorum ya 0 0 Yorumla
cankızsevda Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl denemem gereken bir ürün o zaman araştırayım hemen 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Dün aldım 2 tane. Bakalım faydası olacak mı.. 0 0 Yorumla
akigolar1990 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Sağlık konusunda 405 cevap paylaştı. Dişlerimi signal ile fırçalamalıyım artıkın 0 0 Yorumla
hakannnnaltan Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Kullanıyorum guzel ama daha guclu formul bulunmalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Diş bakımı elbette önemli
Güzel paylaşım elinize sağlık
İdare eder ben pek beğenmedim
Mavi mavi köpük köpük😍💙
Ben kullanıyorum gayette güzel
Hepsine katılıyorum... Güzel.
beyaz dişler candır.. :) keşke.. keşke.. keşkee
Ya bana pek marka fark etmiyor mfkckc
Bilgilendirdiginiz icin teskkr edrm
Güzel paylaşım teşekkürler
Bembeyaz Dişler Sağlıklı Gülüşler 😀😁
Denerim inşallah faydası oldur
Signalı beğeniyorum kullanıyorum
forever white ı deniycem en kısa zamanda
Valla ben signal kullanıyorum ve çok memnunum.
Denemem gereken diş macunlarından birisi
Denemem lazımmm! Sabırsızlanıyorum 😻
Beyaz dişli olmak güzel bence
Diş macunu önemli. Kalitelisi lazım
Gülüşlerimiz çok değerli 😊 teşekkürler signal 🙏
Herkes İnci gibi dişler ister.
Sarı plak ların gözle görünür şekilde kaybolması
Signal ile hayata baglanın pişman olmazsınız
Karbonat her zaman iyidir. Tesekkurler
Güzel bir gülümseme bembeyaz bir dişle olur.
Signal White now kesinlikle çok güzel 😍
Yavaş temizlese de signal k seviyorum
Benim önce tel taktırmam lazım
Signal reklamına denk gelmişiz
Her gün 3 kere fırçala bembeyaz olsun dişler
Şu beyazlatma opersayonunu çok istiyorum ya
Surekli kontrol edilmesi gereken bir durum
Kullanıyorum hem pahalı hem de etkili değil
Beyaz ve temiz olması şart
Her zaman her yerde her çantada Signal olmalı
Kullandığım marka gayet memnunum
denemem gereken bir ürün o zaman araştırayım hemen
Dişleri beyaz olmayanlar genelde gülemiyor
Dişlerim temiz ve beyaz 🥰🥰
Darısı başıma eline saglik
çok gerekli bir bence olmuş :) emeğinize sağlık
Ben genelde içten gülüyorum
Sevgiliniz öpmek istediğinde
Denıceemm hepsiniii dişlerimi sevıyorummmm 🦷
beyaz diş güzel gülünce hoş duruyor
sognal white cok guzel ya
Temiz ve bakımlı olmak imandandır
Dişlerin dolgu olmasından daha iyidir 😞
Emeğine sağlık çok güzel bir konu💙💙
Signal white now gerçekten güzel bir ürün
Dün aldım 2 tane. Bakalım faydası olacak mı..
Dişlerimi signal ile fırçalamalıyım artıkın
Bende kullaniyorum cok iyi kesinlikle
Kullanıyorum guzel ama daha guclu formul bulunmalı
tabiki beyazligin yeri ayri
Mezuniyette fotaraf çekilirken
Beyaz dişler için siğnal kalıcı parlaklık
Güzel etkili faydası var bence
Signal herkese tavsiye ediyorum
Bence hayatın her alanı...