En sıcak gülüşlerin içimizi ısıttığı mutlu bir kış geçirmek elimizde! Karşınızda bir arada olduğunda
Sağlık Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey (Sayfa 9) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
elyasa80 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Sağlık konusunda 328 cevap paylaştı. Kafa nereye ben oraya 0 0 Yorumla
İnterneTtin_Hoca_ Takip Et Xper 7 Yaş: 107 +1 yıl Şişmanlar da kış gelsin die dua ediyor 😂 0 0 Yorumla
Ahmetes35 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Signal varsa gerisi bos.:) 0 1 Yorumla SignalTürkiye Sponsorlu +1 yıl Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Her şey #1GülüşüneBakar Yorumla
Mrs_LUPEN Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Rengarenk çoraplar #1GülüşüneBakar #Signal 0 1 Yorumla SignalTürkiye Sponsorlu +1 yıl Tek fırçalama anında beyazlık + komple bakım Signal White Now CC ile mümkün. Her şey #1GülüşüneBakar Yorumla
Pinarayd Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Güzel hazırlanmış bir bence 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
636Cevap
güzel bir uygulama ellerinize sağlık
ne kış ne de yaz.. engüzeli ilkbahar
Güzel kahve olmassa olmazsım
Arka arkaya izlediğim saçma diziler
sevgiliyle koyun koyuna cadirda yatmak
dizi ve atıştırmalık vazgecilmezim
En sevdiğim kitap okumak kahve içmek
Nescafe battaniye film portakal çorap
Kahve ve kitap keyfi yapmayı çok isterdim
Kışın beni ısıtıcak tek şey onun aşkıdır bro
bitmesin daha yeni geldi yahu
aynen kış başlamadan bitsin ya
Kafa nereye ben oraya
Haftasonu olsada toplaşsak.
eteğe kadar iyi gidiyordu aslında
Zaman belirleyelim hep birlikte gidelim
Ben kış gelsin istiyorum ya. Buralar hala sıcak
Şişmanlar da kış gelsin die dua ediyor 😂
Kahve cam kenarı müzik ve karanlık
Güzel olmuş elinize sağlık
Şöyle bir metre bir kar yağsa. ..
Bır battanıye nescafe tamamdır
Kitap kahve sinema bana uyar
Angara ayazını nasıl unutacaz?
Yaz güzeldi kış da ne
kış ayrı yaz ayrı güzeldir
Soğuk havayı sevmiyorum çok üşürüm ben 😐
Signal varsa gerisi bos.:)
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. Her şey #1GülüşüneBakar
Rengarenk çoraplar #1GülüşüneBakar #Signal
Tek fırçalama anında beyazlık + komple bakım Signal White Now CC ile mümkün. Her şey #1GülüşüneBakar
Cam kenarı kahve içmek istiyorum
kışı güzel yapan kardır yılbaşıdır
Oltam, sandalyem, kahvem :D
En sevdiğim kahve-sigara-csgo :)
Soba kalorifer vsv vs vsv
Rengarenk çoraplar idealimmmm
Sıcacık sahlep bol tarçınlı 😍
Güzel bir paylaşım olmuş 👍
Kış içini ısıtan dostlarla güzel
Güzel paylaşım emei var
Teşekürler bence icin
Kahve kitapp keyfi gayet iyi
kışın hastalığım yüzünden gelsin istemiyorum
Salep iyidir içinizi ısıtır onu deneyin
Kar yağışını izlemek ve kahveyi yudumlamak
Hepsi bir birinden güzel aktiviteler.
Okuyup iyice düşünmem lazım
Eline emeğine yüreğine sağlık olsun
Kışın tek güzel yanı kar yağması.
votka ya da kasım aşkı skjsjs
Kış daha yeni geldi bence hemen bitmesin
en güzeli kahve sezonluk diziler
Şahsen kişi çok severim ben ve herşeyı güzel
kahve polar pijama ve sıcak bir dost
Kitap, kahve ve yorgan üçlüsü <3 ben ;)
Buna sobada yapılan kestanede dahil edilsin.
neden 6 fazla ya da eksik değil
En sevdiğim kitap keyfi kahve içmek
Hiç bitmesin ya
Hiç bitmesin
Güzel hazırlanmış bir bence
İç ısıtan şeyler ailendir
Hepsi 😍 benim mevsimiiğm🙈😍