En sıcak gülüşlerin içimizi ısıttığı mutlu bir kış geçirmek elimizde! Karşınızda bir arada olduğunda
Sağlık Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey (Sayfa 10) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
VeryWell Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı. kış başlamadı ki bitsin. 0 0 Yorumla
küçük-inatçı-böcük Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kışı bu yüzden seviyorum işte çok huzurlu 😊😊 1 0 Yorumla
ιηεғғεcтιvεмαη Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Kar yağarken soba eşliğinde dışarıyı seyretmek 0 0 Yorumla
karınca_beslyen_adam Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl O değilde çoraplar güzel arasına yatmak var 0 0 Yorumla
KalpKalbeKarşıDerler Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bence kış hemen bitmesin ben kışı çok seviyorum😊 0 0 Yorumla
Mırzann Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 565 cevap paylaştı. Kışı severim bitmesini istemem 1 0 Yorumla
LucyninTatminEdicisi Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Hayatımda bu kadar mantıklı 6 madde daha okumadım 0 0 Yorumla
Alptürk42 Takip Et Xper 5 Yaş: 50 +1 yıl Deniz güneş güzel bir gezi vede güzel bir sevgili 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
636Cevap
Signal parlatıyor disi
Tatilllllllll kar tatili
Kış iyidir yaa bitmesin ❄️ ❤️
Kahve ve kitap keyfi <3
karın yagmasını izlemek
kış bitsin kurtulayım kalın giyinmeyi sevmiyorum
Mısır patlatıp kar yağısını izleme keyfi
Kış insanıyım ben ya ☃️❄️
kış mevsimi kış gibi olmalı, kar yağmalı.
Ben nedense bütün mevsimlerden nefret ediyorum
Yazın da limonata kitap 😉
Kışın maç izlemek en iyisi
evde oturup patlamış mısır ile sinema keyfi
gülüşüme güvenmiyorum
kış başlamadı ki bitsin.
Kışı bu yüzden seviyorum işte çok huzurlu 😊😊
Yeni macun geldi mi signal
Bitmesiiiiin yeni yeni serinliyoz
sicacik bir cay ve kestane
Kahve, kitap ikilisi ve sıcacık ev miss :)
Sevgili yok diye mi üşüyormuşuz 🤔
Signal hiç kullanmadım
Kahve kitap keyfine bayılırım 😂
Kış hemen bitse çok iyi olur.
Kar yağarken soba eşliğinde dışarıyı seyretmek
Çay kahve salep kış kötü ama
O değilde çoraplar güzel arasına yatmak var
Hmm evet cok iyiymis sag olun
1,4 ve 6 tam beni anlatıyor.
Bence kış hemen bitmesin ben kışı çok seviyorum😊
Cay knka her zmaan her yerde
kahvem ve filmm kışın vazgecilmezlerimden😍😍
Filim izlemek gibisi yok bence
Sevgi tek başına yeterli olacaktır.
Kışı severim bitmesini istemem
Bitsin istiyorum ciddennnnnn
İyiymiş güzelmiş beğendim yazıyı
Kış aylarını seviyorum 🌹
Kahve ve kitap keyfi vazgeçilmez
Kışa bayılıyorum. Tüm pislikleri örter
Kış aylarında en sevdiğim şey kahve ☕️ 📚
YAZı ayrı kışı ayrı guzel be
Kış kestane kahve gerisi faso fiso
Kış güzeldir beyaz güzeldir
yıllar önceydi çokta güzeldi şimdi düşününce
Bana hiçbir şey kış mevsimini sevdiremez.
Şu an sıcak kahve içedim geldi
Yaz gelsin cıbıl uyuyalım
Yaa şu an cips yiyesim geldi
Hayatımda bu kadar mantıklı 6 madde daha okumadım
kahve yanına bsküvi yanına da kitap tamamdır
Sevdiğim yanımda olunca ☺️
Dur daha yeni basladik yahuu
Kisin ayri bir havasi var kis kis kis
Beyazlık için tabikide.. 🤗
Netflix + kahve bence. Dünyayı unutuyorsun
Aynen çok doğru, eline sağlık
Deniz güneş güzel bir gezi vede güzel bir sevgili
Her mevsim kendi içinde güzeldir.
Kış hemen bitmesin daha durun