En sıcak gülüşlerin içimizi ısıttığı mutlu bir kış geçirmek elimizde! Karşınızda bir arada olduğunda
Sağlık Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey (Sayfa 11) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
memu_zin1373 Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Hiç bir şey istemiyorum hayatı yaşamayı kışı yazı 0 0 Yorumla
cem1cem Takip Et Guru Yaş: 45 +1 yıl Sağlık konusunda 391 cevap paylaştı. Mümkünse kış hiç bitmesin 0 0 Yorumla
CanımaCOMCOM3288 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ve tabiki kahve kitapla cekilen insta storyleri 0 0 Yorumla
veledron75 Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Sağlık konusunda 366 cevap paylaştı. sevmiyorum kış mevsimlerini 0 0 Yorumla
I_Run_Each_Team Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Elinize sağlık Signal. Kış mevsimini severiz 0 0 Yorumla
Yavuzcan27 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Aradığım buydu zaten. kâfede nargile fikri güzel. 0 0 Yorumla
palaremziderler Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl en sevdiğim tabii ki kahve kitap dizi keyfi 1 0 Yorumla
BozkurtYörük Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl tabi ki sıcak bir ortamda kahve içip kitap okumak 0 0 Yorumla
higistamis Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl ee tabi yani kar yapicak yakında havalar sogudu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
636Cevap
kıştan nefret ederim. çok gereksiz bir mevsim
Yorganimdan ayrılmam kışın
Hiç bir şey istemiyorum hayatı yaşamayı kışı yazı
Bırakın kış hiç bitmesin hep kalsın
Yaz gibisi yok elbet ama kış da yaşanmalı...
kış bitsin istemiyorum yeni geldi
Kış bence hiç bitmesin
sahlep cok iyi gidiyor kısın
Kitap çay sinema ve mutluluk kaynagı arkadaşlar 😉
Sahil kum güneş motorsikleti
Sobanın yanında Anamın dizinde uyumak isterdim.
Gerçekten motive oldum bak şimdi :)
Kışın gezmek bir başka
Daha gelmedi nereye gidiyor kis :)
Kış insanıyım keşke hiç bitmese
Kış başlasın artık buralar hep sıcak..
Niye bitsin ki bitmesin öyle hemen 😊
güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık :D
kıtap kahveeee vazgecılmezımmm
Mümkünse kış hiç bitmesin
Ve tabiki kahve kitapla cekilen insta storyleri
Kpss çalışmak için güzel bir mevsim
kahve gitar keyfi yaparım pencere önünde
kış eğlenceleri başka oluyor çok severim
Şahane olmus. Cok faydali
En güzeli battaniye ve soba 😀
Ben sevmiyorum kışı ya
Sevgilisiz bir yazı daha geride bıraktım :(
Ailecek toplanıp oyun oynamak
Bence cikolata yemek en iyisi kislari
sevmiyorum kış mevsimlerini
kahve kitap keyfi süper
sicak yorganima paha biçilemez😁
Kısın ıhlamur için bolca
Elinize sağlık Signal. Kış mevsimini severiz
Karın yağışını izlerken kahve içmek😍
Cam kenarında kahve içmek
Aradığım buydu zaten. kâfede nargile fikri güzel.
İnşallah hemen biter ben de bekliyorum
Kış bitmesin yaaaa ben çok seviyorum
en sevdiğim tabii ki kahve kitap dizi keyfi
Kışı çok seviyorum hemen bitmesin.
tabi ki sıcak bir ortamda kahve içip kitap okumak
Bitsin soğuk havayı sevmem
Guz3l olmuş emeğine saglik
iyi hazırlanmış güzel gönderi
Sevgilinle sınama keyfi 😍
Sevgili en iyi seçenek bence
Kış ayrı güzel ama yaz daha güzel😌
Kışın sobanın başında çay derleyip icmek
Haklısınız güzel paylaşım olmuş teşekkürler
film izlerken popcorn yemek.
Sebep ne olursa olsun kişi sevmiyorum
Bence kış bitmesin hep kalsın
Olsun bahar gelsin artık aga kış sevmem
Kışın dışarıda ortağınla eğlenmek😈
ee tabi yani kar yapicak yakında havalar sogudu
Hiç bir şey kahve kitabın yerini tutmaz
Kış hemen bitmesin istemiyorum
kışı her zaman sevmisimdir