En sıcak gülüşlerin içimizi ısıttığı mutlu bir kış geçirmek elimizde! Karşınızda bir arada olduğunda
Sağlık Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey (Sayfa 12) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
castertroy2224 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl kahve kitap keyfini hiç bir şeye değişemem tabiki 0 0 Yorumla
True_Fantasy Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl İşten güçten kış nasıl geçiyor anlamıyoruz ki :) 0 0 Yorumla
olsadükkansenin Takip Et Xper 6 Yaş: 46 +1 yıl signal :D içtiğim çay kahveler hep sana çalışıyo 0 0 Yorumla
93Serserisevgilim93 Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Sıcak çikolata keyfi. Tadına doyum olmaz 1 0 Yorumla
cokıyıbırı07 Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Sağlık konusunda 413 cevap paylaştı. cok guzel bılgıler tesekkurlerr 0 0 Yorumla
aylindere198434 Takip Et Xper 3 Yaş: 44 +1 yıl popüler dizileri severim yanında bir bardak cay 0 0 Yorumla
Derten_uzaklas35 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kokumla iz bırakmayı seviyorum. Deistiyorum 0 0 Yorumla
Kotusi Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Sağlık konusunda 586 cevap paylaştı. Soba ustunde kestane kebap 0 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Sağlık konusunda 617 cevap paylaştı. Oo süper hemen sevgili yapmalıyım 0 0 Yorumla
Nanehosafi09 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Tam sevdiğim bahardayız kış bizim memlette 2 ay 0 0 Yorumla
SudaTerleyenBalık1 Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Sağlık konusunda 411 cevap paylaştı. Kış ı cidden sevmiyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
636Cevap
kahve kitap keyfini hiç bir şeye değişemem tabiki
Kışı seviyorum ve sürsün biraz bitmesin
Güzel yazmışsın tebrikler
Bencede gayet guzel katiliyorum
Kis bitmesin kis çok guzel
Signal White Now gerçekten harika
teşekürler paylaşım için güzel olmus
İşten güçten kış nasıl geçiyor anlamıyoruz ki :)
daha yeni başlıyoruz kestane yemeye
Sobanın yanında uzanıp uyumak
Salep içmek en ısıtıcı şey.
Çalışmak sürekli iş tempo unutuyor insan
Kış yazdan güzel. Evin bir tadı var kısın
Kahve kıtap muhteşem ıkılı
Kalemi merak ediyorum
Evden eve Misafirlik.
antalyaya kis gelmedi daha
Kış kadar güzel bir mevsim var mı
Battaniye altında çay kahve
kışın da güzel şeyler yapılabiliyor
Her mevsimin kendine gore aslinda guzelligi var
Sinema keyfine eşlik eden sevgili iyi olurdu
Kışında ayrı güzellikleri var?
signal :D
içtiğim çay kahveler hep sana çalışıyo
Çok güzel bir bence olmuş
Hemen hasta oluyorum ya 😩
Film izlemeyi çok severim kışın. :)
Elektrikli battaniye
Sıcak çikolata dişi bozuyor ama ahshhs
Valla hemen bitsin istiyorum
Kısmen katılıyorum bazıları işte
Sıcak çikolata keyfi. Tadına doyum olmaz
Güzel bir paylaşım, teşekkürler.
Bitsin gari ya berbat bir geçiyor
5 numara çok güzelmiş sevdim.
Kış hala bir gelemedi ki :(
Bu o sevgiliyi bulomda sineması kalsın
Kitap ve kahve mmmmm en sevdigim
kış bitsin istemiyorum
soğuğu seviyorum
Yaz iyidir yaz. Yaz mevsimini sevin.
cok guzel bılgıler tesekkurlerr
İnce ama sıkı sıkı giyinmek
Kahve kitap keyfi her şeye bedel
popüler dizileri severim yanında bir bardak cay
Kokumla iz bırakmayı seviyorum. Deistiyorum
Soba ustunde kestane kebap
diş fırçalama alışkanlığım yok aslında
Kahve kitap keyfisi
Oo süper hemen sevgili yapmalıyım
Daha başlamadı bile :(
Çay kitap muhabbet üçlüsü süper
Sevdiğimizn gülüşüde ısıtır
Tam sevdiğim bahardayız kış bizim memlette 2 ay
Kahve battaniye ve soba alabilirmiyim
4 numara favori
Seviyorum
10 numara 5 yıldız
Sabah uyanmak cok zor
Kış ı cidden sevmiyorum
Yaz gelsin