En sıcak gülüşlerin içimizi ısıttığı mutlu bir kış geçirmek elimizde! Karşınızda bir arada olduğunda
Sağlık Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey (Sayfa 13) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
Hayat-Güneşi Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Sağlık konusunda 948 cevap paylaştı. Huzur önemli. 1 0 Yorumla
Sılasykr Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kitap -kahve-ve beni saracak iki kol çok iyi olur 0 0 Yorumla
kemal_19 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 714 cevap paylaştı. Kahve kitap keyfi gibisi yok ya 0 0 Yorumla
BuğdaytenElagöz Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bence evde sıcak sicak yatma en iyisi :ddd 0 0 Yorumla
Anonim0395 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kış soğuğu neymiş, önemli olan kalp soğukluğu... 0 0 Yorumla
merakligencler Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl kahve kitap tek geçerim ama yazı severim ben 0 0 Yorumla
Selocan6417 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Oralet ve sigara ya da fırında patates haşlama 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
636Cevap
Sıcak kahve ve tv keyfi
Kışın bitmesini istemiyorum
Ne bitmesi daha yeni başladı
Huzurrr
Huzur önemli.
Super olmus
Kutu Oyunları <3
Kışı seviyorum ama bu kış kötü geçecek galiba
hiç sevmem kışı
super olmuş
Kış uykusu güzeldir
Siinema keyfi güzel
Bitecek zatennnnnnnnnnnnnnnnnnn
sıcak bir ortam birde çay varsa daha ne olsun.
Kış bitmesin yaaaa ben çok seviyorum
Evet inşallah koş hemen bitsin istiyorum
Kestane yemek muhtesemdir kid aylarinda
Diziler ve atıştırmalıklar süper ikili😍😍
kızlar bir bakıın derim çok güzel anlatmış :
Kitap -kahve-ve beni saracak iki kol çok iyi olur
Tüm sezon bölümlerini izlemek güzel.
Kahve yapıp filim izlemek gibisi yok.
Rengarenk çoraplara ben de bayılıyorum.
1 diyorum ve bişeye değişmiyorum
Sesizlik ve kitap okumak bana huzut verir
Valla süper anladım teşekkürler
Yorgun donemden sonra cay kahve donemi
mantikli katiliyorum cok guzel olmus
Kahve kitap gerçekten Harika oluyor
Bence yatak kahve sinema seks avm iş
Arada çok iyi geliyor , süper birşey
Sicak çikolata kessinlikle
kış iyidir de evsizler için değil.
Çay içmek yagan karı izleyerek
tahin pekmezi basın içiniz alev alev olur
Kahve kitap keyfi gibisi yok ya
Tesekkurler emrgine aaglik
çoraplara bayıldım gayet güzel
Bence evde sıcak sicak yatma en iyisi :ddd
Kahve kitap diyorum ben en iyisi
İçimi ısıtan dost sohbeti👭💃🏼
Kışı huç sevmem hemen geçsin.
kış herşeyiyle güzeldir ya
kalorifer peteğine sırtımı yaslayıp çay içmek.
Giyilen içliğin verdiği rahatlık 😏
Kış soğuğu neymiş, önemli olan kalp soğukluğu...
Bencede kis hemen bitsin. Soguktan nefret edrim
kahve kitap tek geçerim ama yazı severim ben
Olabilir neden olmasın tabikide haklı
Ben kışı seviyorum ama ev sıcak olmalı
Kitap kahve ve huzur, gerisi yalan
kışın ayrı bir sıcaklığı vardır aslında 😊😊
Kış uykusu sabahları kalkamama
Gayet hos ve güzel fişler
Kış gelsin ya harika bişey
Oralet ve sigara ya da fırında patates haşlama
Kış insaniyim kışı seviyorum
Gülüş her şey bizim için teşekkür
2. si güzelde ne eksik bil bakalım
Bitsin kış gelsin kızlar yazlAr :)