En sıcak gülüşlerin içimizi ısıttığı mutlu bir kış geçirmek elimizde! Karşınızda bir arada olduğunda
Sağlık Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey (Sayfa 8) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Kış Hemen Bitsin İsteyenler Buraya: Bir Arada Olduğunda Kışın Soğuğunu Unutturup İçimizi Isıtan 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
scil63 Takip Et Master Yaş: 62 +1 yıl Sağlık konusunda 368 cevap paylaştı. Kışında ayrı bir güzelliği var ama yaz harika. 0 0 Yorumla
KaranlıkHayaIIer Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Hemen hasta oluyorum bu ara dikkat etmek lazim 0 0 Yorumla
LEYLAHOŞGÖREN Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bence kış bitmesin çok seviyorum bu mevsimi 0 1 Yorumla eylül13579 +1 yıl Bencede Yorumla
Deliyss Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Evdeysem turk kahvesi disarda yarin kollari tabiki 0 0 Yorumla
İhtiyardelikanlı84 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Eskiden severdim kışı şimdi yaz gibisi yok diyorum 0 0 Yorumla
Emre12x Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sinema sevgili ve arkadaşlarda biraz takılı kaldım 1 0 Yorumla
Interpreter96 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kışı seviyorum ben ya bitsin istemiyorum aslinda 0 0 Yorumla
Obsesifpsikolog Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Sinema izleyebileyeğim sevgili. Olsa iyi olurdu. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
636Cevap
Kışında ayrı bir güzelliği var ama yaz harika.
bu maddeler pek tarzıma uymadı
Kışın soğuk havaya karşı kahve kitap.
Kapuşonluları giymeek.
Uzun kış geceleri ve uzun arkadaş sohbetleri
Sıcacık bir aile ortamı olsun yeter.
kesinlikle 1. çay olmalıydı :)
Hemen hasta oluyorum bu ara dikkat etmek lazim
Kış gibi mevsime kurban olun siz.
Pek bana göre değiller yaz gibisi yok.
kis soguguyla sevilir niye unutcam
Kahve kitap battaniye şömine sevgili ve ev
kahve ve kitap iyi olurdu
Bence kış bitmesin çok seviyorum bu mevsimi
Bencede
katılıyoru mmmm haklısınız
Battaniye altına girip mısır tv ikilisi
Kışı seviyorum ben bitmesini istemem
güzelmis ya ama kesin uygulamam
Kısı hersey e ragmen güzel yapan şey salep 💓
kış bitsin isteyenlerdenim ben yaa
Kışa bayılıyom çay içiyorum sıcak ve güzeldir
Kitaplar ve kahve vazgeçilmez <3
Evdeysem turk kahvesi disarda yarin kollari tabiki
En sevdiğim kitap okumak kahve içmek
Benim evden çıkasım gelmiyor
Tam tersine kışı çok seviyorum bitmesin
Diş temizliği önemli olan
Kış demeyin soba olunca nasıl seveyim
Kahve kitap en iyisi valla digerleri boş
dizi ve atıştırmalık vazgecilmezim
Kışı çok seviyorum ya özellikle salep😍❤️❤️❤️
Kış inşallah bitmez uzun sürer
yazın yaz hemen bitsin. Kışın kış hemen bitsin
Eskiden severdim kışı şimdi yaz gibisi yok diyorum
Her mavsimin ayrı bir güzelliği var
Sobanın yanında Anamın dizinde uyumak.
Herşey varda sınama için bişey eksik 😂😂😂
Kalın çoraplarım het daim
Film ve atıştırmalık ikilisi
Kışı seviyorum ama yazı daha çok seviyorum
Arkadaşlarla sohbet iç ısıtır
Kis kis olali gormedi boyle bir sene
Mümkünse hiç bitmesin😏
Hiç sevmem kişi önceden çok severdim
Hicbiri bana uymuyr😂
Çok güzel olmuş m
Sinema sevgili ve arkadaşlarda biraz takılı kaldım
kar neyse de soğuk olmasın
Ben kışı pek sevmiyorum 😊😊
Diziler zaman öldürmede usta 🙃
Hemen bitsin istemiyorum kış güzeldir
güzel bir paylaşım olmuş bence
çorapları izlemek görmek çok keyifli
Kışı seviyorum ben ya bitsin istemiyorum aslinda
Hepsini de istiyorum ahsgdd
Duygusal dakikalar olabilir
Çok güzel teşekkürler severek kullaniyorum
Battaniyeye sarılıp uyumak gibi yok.
Sinema izleyebileyeğim sevgili. Olsa iyi olurdu.
Gerçekten kış hemen bitsin ya