Saçım olmuş mu, ve Türkiye’de yurtta da insanların gece telefonunu alıyorlar mı?

Bir saat sonra okul var ama şey saçımı falan yaptım fazla uğraşmak istemedim

Bi de 18 yaşında olmama rağmen tamam yurtta kalıyorum da gece 23te telefonumu alıp sabah 6.30da uyandırıyorlar o zaman alabilirsin diyorlar
Eşflşeöfsşfsld

Tamam yalan yok kötü değildi uykumu iyi aldım ve kitap okudum yoksa sadece telefonla ilgilenirdim

Ama gördüm benden büyüklerin telefonunu bile alıyorlar olm

Bebek gibi 😂😂 Türkiye’de de öyle mi
Saçım olmuş mu, ve Türkiye’de yurtta da insanların gece telefonunu alıyorlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi kahvaltı yaptık ben bir saat boşum sigara içiyorm gizli gizli arka bahçede flelgkeşfpspfpsl
Saçım olmuş mu, ve Türkiye’de yurtta da insanların gece telefonunu alıyorlar mı?
Cevapla