Bir saat sonra okul var ama şey saçımı falan yaptım fazla uğraşmak istemedim
Bi de 18 yaşında olmama rağmen tamam yurtta kalıyorum da gece 23te telefonumu alıp sabah 6.30da uyandırıyorlar o zaman alabilirsin diyorlar Eşflşeöfsşfsld
Tamam yalan yok kötü değildi uykumu iyi aldım ve kitap okudum yoksa sadece telefonla ilgilenirdim
Ama gördüm benden büyüklerin telefonunu bile alıyorlar olm
Bebek gibi 😂😂 Türkiye’de de öyle mi
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi kahvaltı yaptık ben bir saat boşum sigara içiyorm gizli gizli arka bahçede flelgkeşfpspfpsl
Saçım olmuş mu, ve Türkiye’de yurtta da insanların gece telefonunu alıyorlar mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Selam gadası 🙃
Saçlar olmuş yakışmış. Ama kaz ayakların belirgin hale gelmiş. Bence onların da çaresine bakman gerekiyor.
Bence güzel olmuş
Hoslandığım çocukla konuşurken konudan konuya atlama şeklim
😂😂😂😂
Cemaat yurdunda mısın? Öyle saçmalık olmaz. İyi saçın👍
telefonları alıyorlar diye biliyorum çoğu yerde ama her yer değil saçında gayet iyi ee maceralarını anlat kanka dinlerim :D
Saclar yikiliyor da, kulaklarini mi begendim senin kucukcuk :D
Iyi dersler, telofon konusunu da seetme yatip dinlenin istiyorlarsa demek
İletişim hakkın anayasal bir haktır kimse elinden alamaz.
Saçını beğendim.
Teşekkür ederim
Türkiyede devlet yurdunda böyle bir şey olmaz cemaat yurtlarında olabilir.
Askom neden bilmiyorum ama sanki saçın yamuk kesilmiş gibi
saçın da gömleğin de çok güzel yalnız gömleğini nereden aldin
Sacin cok guzel. Hangi ulke orasi ya meran ettim
Türkiye'de değilsin anladığım kadarıyla. Türkiye'deki yurtlarda öyle bir uygulama yok.
Saçmalama daha neler. :D
Yıkarım orayı yıkarım.
Saçların güzel bu arada.
Neden aldılar ki telefonunuzu, hangi kuraldan ötürü
Cemaat yurdunda olabilir misin? Telefon normalde alınmaz bu suçtur
Saçın pek olmamış, Türkiye'de yurtlarda böyle bir durum yok.
Benim bildiğim alınmaz üniversiteye giden arkadaşım kyk yurduda tost makinesi götürmüştü müdür ve calısanlar kafa dengi olunca nir sorun olmuyor galiba
Bizim yurtta pazartesi 8.30da alıp cuma 16.00da veriyorlar
Kyk yurdunda boyle birsey yok. Normal ozel yurtlardada yok. Amcak cemaat yurtlarinda vardir
Basit ama güzel duruyor kısa saç daha özen ister ama iyi böylede
lisede oyle universitede degil
Saçın biraz anlamsız görünüyor sanki
Bir saç nasıl anlamlı olabilir
Tamam canım güzel.
Dünden beri tüm yurt maceranı anlattın sağol.
Paylaşacak kimsem yok bende size anlattım 😂 kötü mü oldu
Yok olmadı😃Ne okuyorsun?
Hayvan bakım ve bilimi
Başarılar şimdiden, anlatmak istediğin bir şey olursa ben buradayım, yurt biraz sıkıcı olabiliyor🙋🏻♀️
Teşekkür ederimmmm bulup anlatırım sana 😂
Bekliyor olucam😃
Saçın iyi olmuş telefon mevzusunu bilemem
Teşekkür ederimm
Lisede misin
saçın olmuş ve almıyorlar
Teşekkür ederim
Yok artık tel alınır mı be
Aldılar 🥲🥲
Nerde yaşıyorsun
?
Hollanda
Günaydın
Günaydın!
Kaçıncı sınıfsın ?
4 diye geçiyor 6ya kadar var
Ne 4. Lise mi?
Umarım telefonunu alırlar ergensu.
Türkiyede yok böyle şeyler.
oha böyle bir şeyi nasıl yapıyorlar?
saçların güzel bence bakımlısın.
Alınmıyor diye biliyorum
Hangi yurtmuş bu
sen cok fenasın şakacı kız 🤣
Orası neresi öyle ya ama çok mantıklı
Saç olmuş ve yurtta kimsenin öyle bir hakkı yok.
Bizim yurtta yoktu böyle şeyler
Bence hiç fena uygulama değil
Bu uygulamayı evde annem yapıyordu
Çok güzel bir uygulama
Hangi ülke orası
uni de oyle olmuyor aslinda
Beni de alsana oraya nolur turkiyeden çıkarın beni
Hiçbir şey anlamadim, bu nasıl Türkçe a q
Yok yav neden telf alsınlar
bazıları alıyor
Nickin ne engel atalım mmk
Meksikalı kafes dövüşçüleri gibi saçın
Sen nerdesin bu uygulama burada yok
Hollanda
Kısa saç sevmiyorum ama olmuş güle güle kullan
Ne anlatıyon lan
😞🥲😞🥲😞
çok güzel olmuş
Birine benzettim, fransada mısın
Hangi ülkede yaşıyorsunuz ki
Türkiye'de si. kerler sen nerde yaşıyorsun
At boku gibi
Ahahhaha
Bence olmuş, gerçekten 18 mi
Evet
Yazar mısın
kılolusun
Zayıf olduğumu iddia etmedim?
balık etlı severım
kafası güzel
Ha?
Bende hatırlamıyom niye bunu yazdığımı
Gayet iyi
Teşekkür ederim