Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Türkiye'de kıvırcık saç az mı bulunuyor yoksa yaygın mıdır?
Şöyle söylemek gerekirse aslında Türkiye’de kıvırıcık az değil biz böyle erkekte uzun saç olmaz erkek saçı uzatmaz diye taa ilk doğduğumuz andan ölesiye kadar bu şekilde işliyorlar bizi böyle böyle kendi kimliğimizi kaybediyoruz bi sokakta geçen insanlara saç tipini sorsak yüzde 80 i nerden bileyim ben der
Kızlarda da suç var onlarda işte aynı şekilde erkekleri işliyorlar
Kısacası bizim millet kıvırıcık saça yabancı
Cevap
5Cevap
sanırım nadir ya çok az görüyorum çünkü
Bence az bulunuyor.
Azzz
cok azlarr
Bonus az
Bonus değil normal kıvırcık :D
Çok az
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?