Saçlarımı kestirdim ve kız arkadaşımın beni böyle görmesinden utanıyorum, ne yapacağım?

Selamlar, ben kendisiyle barışık olmayan birisiyim. Kız arkadaşım beni hiç kısa saçlı iken görmedi ve bugün saçımı kestirdim. Hayliyle beni ilk kez böyle göreceği için utanıyorum. Ayriyeten kuaför saçımı kısa kestiği için böyleyim.
Saçlarımı kestirdim ve kız arkadaşımın beni böyle görmesinden utanıyorum, ne yapacağım?
Cevapla