Beni baya uğraştırıyor gerçekten hemde baya uğraştırıyor ama Dyson Airwrap aldığımdan beri rahatladım diyebilirim bu ürünü almadan önce gerçekten kafanda şüphe vardı hani diyordum acaba bu kadar para veriyorum gerçekten buna değer mi hatta ben kutuyu eve getirdim denedim içime şöyle hisler geçirdim yani umarım memnun kalmam ya bunu götürür iade ederim ben onu aldım ama içim hala rahat değildi yaklaşık dört ya da beş ay gibi bir süredir aktif olarak kullanıyorum şu ana kadar hiçbir eksik tarafını görmedim. #reda
Saçlarımın doğal şekli dümdüz. Birkaç kez perma yaptırmama rağmen sonunda eski haline döndüler. Elidor serisi sayesinde artık daha kolay şekil almaya başladılar. Tek başına şampuanın yetersiz olduğunu anlamış oldum. Duştan önce saç bakım maskesi, duş sırasında şampuan, sonrasında saç bakım kremi, duştan çıktıktan sonra da saç bakım yağı sürüyorum üşenmeden. Fön çekilmiş gibi oluyor saçlarım.