😂
Görüşler için teşekkürler soruyu vermeyi unutmayın

Herhalde daha kadınsı oldukları için ki bence yanlış. Kısa saçla da çok seksi ve güzel olmayı başarabilen kadınlar var bence. Şahsen ben erkek olsam kısa saçlı kadınlar daha çok ilgimi çekerdi.
Kısa saçlı kadınlarla da oluyorlar ama genel manada uzun saç daha disi geldiğinden bence.
Erkegin makyajı sakal kadının süsü de saç gibi. Zevk meselesi
Feminen olması benim için baska bir nedeni yok.
Oldu olası çene/omuz hizasındaki saçı severim.
Teşekkür ederim ☺️
🌝🌝🌝🌝
Cevap
74Cevap
Bir kadına uzun saç daha çok yakışıyor ve daha kadınsı duruyor. Bu da haliyle dikkat çekiyor. Sadece doggy pozisyonu için değil yani. Öyle düşünmemek gerek.
Kişiden kişiye göre değişiyor.
Kısa saç cazibesi de hemen herkese yakışmıyor elbette. Ama iş aslında saçın uzunluğunda ya da kısalığında değil, hissedilen duygu ve düşüncelerde.
uzun saçlı kadınlar kısalara göre daha kadınsıdır, kadınsılık erkekde cezbedicilik ve doğurganlık hissi uyandırır tıpkı büyük bir kalça ya da büyük bir meme gibi.
Bu yersiz bir genelleme olmuş. Açıkcası benim özellikle de kıvırcık ve uzun saçlı kadınlardan koşarak kaçtığım bir gerçektir :) Nedense kokuyorlarmış gibi gelir bana :) Sanırım daha önceki ilişkilerimden biriyle ilgili travmatik bir durum bu :) Kısa saçın da kadını aşırı derece etkileyici gösterdiğini düşündüğümü belirtirtip uzaklaşıyorum :) Ciao 🙋🏻♂️
Her kadın kısa saçı taşıyamaz. Yüz hatlarına uyanlarda ancak güzel durur. En risksiz olanı uzun saç sanırım.
Yanlız kısa saç çok yakışanlar da var, genelleme yapamayız.
Daha çok uzun saçlı var olduğu için yoksa illa uzun şart olması bir erkek için şart olduğunu düşünmüyorum
Kadın için saç meseleside genetik şans. Bazı kadınlar bu konuda çok şanslı. Bende uzun saçı seviyorum. Görsel bir zevk bence bu.
Kısa saçı da beğeniyorum, kadınların çoğunda kısa kestirememe kompleksi var, erkek saçı gibi yapın sizde
Bence sen bu sorunun cevabını biliyorsun.
Erkekler uzun saçlı kadını yatakta iyi olduğu için tercih ederler.
Ayrıca kadında uzun saçı çok seksi buluyorum tabiki her kadına yakışmaz.
Beyinlerinde kadini hep uzun sacli olarak tasvir ettiklerinden..
daha kadınsı duruyolar çünkü kısa saçlı insan yeterince var zaten hayatımızda
34 bedenli bebeksi yüzlü olsun kadınım önce
Saci kisa ya da uzun
Bir önemi yok bunun
Erkekler modayi 100 yil geriden takip ediyorlar da ondan😂
Uzun ya da kısa saç bana göre kıstas değil, kişiye yakışıyor mu yoksa yakışmıyor mu daha önemli.
Kadını gösteren saçlarıdır , uzun saç daha kadınsı bir görünüm kazandırır
Kısa saçlı kadınlar daha çekici geliyor bana ama çok azlar ve öyle biriyle hiç beraber olmadım.
He valla neden kısa saçlı sevmiyoruz bende çözemedim..
Yoo, yakışanı var yakışmayanı var kısa saclida güzel
aslında öyle bir durum yok bir ara kısa saç takıntım vardı kadınlarda.
ben kısa sewerimçünkü yıkaması kolaykuruması zahmetsiz olsun
Uzun sac kadını her zaman seksi ve daha kadınsı olduğunu gösterir.
Kısa saçlı kadınlar benim daha çok hoşuma gidiyor..
Benim saçım çok kısa ve erkekler seviyor gayet, etraftaki insan kitlesiyle alakalı bence yine
Rihanna'ya bak be. Bu kadin niye boyle acayip cekici? Acayip bir aurasi var.
Uzun sac da feminen duruyor o yuzden.
Aslında kişiden kişiye çok değişiyor bence bazı kadınlara uzun saç o kadar güzel oluyor ki. Kimine ise kısa saç çok tatlı oluyor, bana göre kısa saçlı kadınlar çok daha tatlı uzunlar ise biraz daha çekici geliyor
Kadın dediğin saçı ile vücudu ile kendini belli etmeli
Aslında bu bir tercih meselesi, herkes için güzellik kavramının tanımı değişkenlik gösterebilir. Genelleme yapmamak lazım. Bazısına kısa saç yakışır, bazısına uzun saç.
ele dolamak kolay oluyor. :)
kısa saçlılar daha çok ilgilimi çekiyor bu arada.
Son soruna cevap veremiyorum seviyeden dolayı burdan veriyim tek bir pozisyona sığdıramam ama fena olurdu
kısa saç kızlara yakışmıyor uzun iyidir kısa saçlı kızlar bana itici geliyor nedense
Sabırlı olduğu icin bnce sabir lazım uzun saça 😂
Kadın demek saç demek
Kıvırcık tercih ediyorum 😏😎
Yani aslında öyle bir şey yok
Uzun saç kadına asillik katıyor kesinlikle.
Çün kü uzun saç bir çok kıza yakışıyor
Ama benim saçlar kısaa 🤔
Çünkü uzun saç kadınsılığı yüceltiyor
Ben kısa saç seviyorum 🙂
Bence öyle bir tercih söz konusu değil
Saça bakanmi var ne olsa bakarlar
Kısa saçlıları daha çok beğeniyorum
Kısa olanlar daha erkeksi durduğu için
atalarının saçma bir sözü yüzünden.
Genelleme yapmayalım lütfen
Saçla oynaması güzel oluyor herhalde ondan dolayı.
Her erkek için geçerli değil
Saç kadının makyajıdır.
Daha yakışıyor çünkü 🤗
Ben omza kadar seviyorum
bilmem benim öyle bi kriterim yok ya
Saça göre seçim mi yapılır
Daha kadınsı ve güzel olduğu için olabilir.
Eger yakisiyorsa ben kisa sacli da severim
Kısa saç erkeksi geliyor biraz
Ben kısa saçlı kadınlara aşığım 😋😋
Genelleme olur bu öyle değil aslında
Dişil enerjisi daha yüksek
sevişirken saçından tutup çekmek için
daha kadınsı geliyor..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?