Saç Bakım Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? (Sayfa 8) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4439 Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 83 kişi beğendi
Ecexxxz Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Saclarimin kurutmuyom bile ben yaaa 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl hasta olursun bu havada.. Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl .. saçlarım kıymetlidir benim çok severim... 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl hangimizin kıymetli değil ki... Yorumla
murtimurat Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Konu saç olunca Hepsi birbirinden önemli 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kesinlikle Yorumla
Sıcak__Cikolata Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Tesekkurler Dyson. Harikasin👍 0 1 Yorumla Eylülce07 +1 yıl kesinlikle ef-sa-nee Yorumla
SunroofSümeyye Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Sarisin kiz gaayet guzel bir sac modeline sahip 0 0 Yorumla
Yuzemeyendenizkizi Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Yipratmayan bi makina tercihim olur daima 0 0 Yorumla
yildiriimb Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Dyson müthiş marka bence bu kategorinin apple’ı 0 0 Yorumla
memedkonstantin Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Dogum gununde esime aldim bayildi bu urune 0 0 Yorumla
onemlidegilbeler Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl evr harika mutjis cok iyi evet evet EVET İSTE BU 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Çünkü bakımlı ve güzel kokan saçları seviyorum
Dyson bence önde giden markalardan
Güzel paylaşım teşekkürler
İçerik güzel beğendim ben
Benim fiktor kurutucudan istifade etme dedi
Saclarimin kurutmuyom bile ben yaaa
hasta olursun bu havada..
A şıkkı dedim ben, bakalım ne çıkacak sonuç
Doktor gerekeni yazmış olduğuna inanıyorum
A şıkkı benim görüşümü destekliyor
.. saçlarım kıymetlidir benim çok severim...
hangimizin kıymetli değil ki...
Saçlarımı kuruturken yıpranmamalı
Kıvırcık olunca kurutma makinesi önemli
Yataktan çıktığım gibi Dyson elimde!!!
Saçım yok benim döküldü hep 😂
Harika mükemmel ötesi deneyim Dyson
Ben sevmem uğraşmayı fazla uğraştırmamalı.
Ellerinize sağlık çok güzel yazı beğendim
Konu saç olunca Hepsi birbirinden önemli
kesinlikle
Tesekkurler Dyson. Harikasin👍
kesinlikle ef-sa-nee
Sarisin kiz gaayet guzel bir sac modeline sahip
Saç söz konusuysa herzaman
Kelim ben keeeell
Doktor banada bir care
Ben katılmıyorum size kalsın
Saçlarımı kuruturken yanmaması önemli
Teşekkürler bilgi için. Guzel
Süper olmuş eline sağlık.
ahh be birazcık ucuz olsa da alabilsem :((
Zaten az İnce telli saçlara sahibim
kel kalmak istemediğim için
Sağlıklı saclar ile herşeyi yapabilirsiniz
Saç sağlığı çook önemli:)
Kızlarda görülünce düşülen şey
Daha güzel ve ferahlatıcı bana göre.
Saç sağlığı ve bakımı önemli
Saçlarının bakımlı görünmesini seviyorum
güzel ama ekonomi kötü ortamda kötü
Saçım belime geliyor güzel görünmeli.
daha çok rahatlık ve az çabaa
Yipratmayan bi makina tercihim olur daima
bu ne ya napalim sacları biz
Ürünlerinizi çok merak etmeye başladım
Dyson müthiş marka bence bu kategorinin apple’ı
Ben hiç ısı kullanmıyorum valla
Dogum gununde esime aldim bayildi bu urune
Bence saçımiz zarar görmemeli ne olursa olsun
Sjsjdudeudwjrjrhzhajdhejdfujeehe
Keşke benimde bundanım olsa :(
evr harika mutjis cok iyi evet evet EVET İSTE BU
Bende saç yok maalesef oyuzden rahatım 😄
Güzel paylaşım teşekkürlerrr
En iyi marka tartışılmaz Dyson Dİr.
Aga dökülmesin zarar görmesin de...
Özel bir davete katılınca önem veririm
neden saçlarım zarar görsünki
Saçlarım cok sağlıklı gözükmeli tabikide
Bildiğin saç işte ne düşünecem
Konu saç olunca benim için akan sular durur
saclarim zarar gormemeli bence
Nasıl seviyosan öyle bize sormana gerek yok
İyi di bu ben begendim ama böyle daha iyi