Saç Bakım Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? (Sayfa 9) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4439 Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 83 kişi beğendi
NedStarkNed Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl En faydalı ve yararlısı bence Dyson. 🙂👍 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kesinlikle öyle bence de Yorumla
loganozan Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl soz konusu saclar bakimli olmaladir 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl bence de öyle Yorumla
sağlıkcıdiyebirileri Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl var bi hayalimiz Dyson :) 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl Dyson hepimizin hayali Yorumla
Dilara443 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Baştan önlem almak ısıdan saçı korumak lazım 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kesinlikle Yorumla
bilinmeyenşahıs00 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Önemli olan doğalligini koruması zarar görmemesi 0 0 Yorumla
_nerelerdesin_ Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarıma en güzel şey Dyson 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kesinlikle öyle Yorumla
iremnur987 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi saçlar😍 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl en güzeli <3 Yorumla
KocaGoril Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saçları mı kuruturken saçlarım asla yıpranmamalı 0 0 Yorumla
muhammetAlbayrak Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl düz saç 10-0 öndedir haberiniz olsun yani 0 0 Yorumla
merveyılmaz35 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Düz durmasına elektriklenmeyesin önem veriyorum 0 0 Yorumla
Barney5996 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl En iyisi her zaman tabiki Dyson. 😎👍 0 1 Yorumla BuzHanım +1 yıl kesinliklee Yorumla
seabentinerci Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl güzel ürünmüş kullanılabilir olması çok iyi 0 1 Yorumla BuzHanım +1 yıl Dyson'ın tüm saç ürünleri harika ya Yorumla
user10570780108 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl cok guzel katılıyorum kesınlıkle tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Selingokcen Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Daha bakımlı gösteriyor ve saç daha canlı duruyor 0 0 Yorumla
bilirkisibeko Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl daha bakınlı biri olarak gözükülür diye düşündüm 0 0 Yorumla
nazım-hikmet-ran Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarım için yapmadığim, yapmayacağım şey yoktur 0 0 Yorumla
zeusxicinherzaman Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Kesinlikle alınmalı. Düşünüyorum 0 1 Yorumla BuzHanım +1 yıl bence de öyle Yorumla
moonflower95 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kurutma makinesi ile saç kurutma zararlı. 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl Dyson teknolojisinin en iyi kısmı bu bence ya, saçların zarar görmesine engel olmak için üretilmesi Yorumla
irem1106 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Dyson favorim kesinlikle pahallı ama güzel 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kalitesine değiyor bence ya Yorumla
Esma____ Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Evet tesekkurler Dyson. Harikasin yine. 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl her zamanki gibi Dyson kalitesi <3 Yorumla
Hayatbenlegüzel Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Harika ötesi bir ürün denenmeli 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl bence de mutlaka denenmeli Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
En faydalı ve yararlısı bence Dyson. 🙂👍
kesinlikle öyle bence de
Guzel çalışma emeginize sağlık
C hepsi bence konu saç olunca hepsi bence
Güzel çalışma elinize sağlık 👍
soz konusu saclar bakimli olmaladir
bence de öyle
Dyson en sevdigim markalardan biri
Saçlar önemli yumuşak olmalı 🙂
süper bayıldım harika çok iyi
Saçları yakmadan kurutması önemli
Saçlarım dalgalı ihtiyaç duymuyorum
Güzel anket nasıl yapılır
Yağlanmayı geciktiren teknoloji var mı😂
var bi hayalimiz Dyson :)
Dyson hepimizin hayali
Baştan önlem almak ısıdan saçı korumak lazım
kesinlikle
saç yandıktan sonra makineyi ne yapcann
Önemli olan doğalligini koruması zarar görmemesi
Saçlarıma en güzel şey Dyson
kesinlikle öyle
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi saçlar😍
en güzeli <3
Yağsız ve canlı görünmesine.
Daha bunu çözecek bi teknoloji yok maalesef
Saçları mı kuruturken saçlarım asla yıpranmamalı
Teşekkürler, işime yarar umarım.
düz saç 10-0 öndedir haberiniz olsun yani
Doğallığa tabiki de en önemlisi bu
Yağlanmasin yeter benim için 😔
Teşekkürler bu bilgi için
Düz durmasına elektriklenmeyesin önem veriyorum
gerek yok lazım değil maalesef
Mantıklı çünkü ve saçlara zarar vermiyor
Denemeden bilinmez kazanmak lazim
Fazla sıcak saça ve deriye zarar veriyor
En iyisi her zaman tabiki Dyson. 😎👍
kesinliklee
Kuaför etkisi yaratması tabi ki
güzel ürünmüş kullanılabilir olması çok iyi
Dyson'ın tüm saç ürünleri harika ya
Saçlar bir kızın aksesuarıdır. olmasa olmaz
cok guzel katılıyorum kesınlıkle tavsiye ederim
Daha bakımlı gösteriyor ve saç daha canlı duruyor
Saçlar kepekli olduğu için neden böyle
bence saçlarımız çok güzel oluyor
daha bakınlı biri olarak gözükülür diye düşündüm
Daha iyi ve mükemmel ve güzel
Saçlarım için yapmadığim, yapmayacağım şey yoktur
Kesinlikle alınmalı. Düşünüyorum
bence de öyle
Saçlar insanin makjayi dir
Bakım konusunda kadınlar çok şanslı
İyi bir marka denemek lazım
saçlar zarar görmemeli ❤️
Kurutma makinesi ile saç kurutma zararlı.
Dyson teknolojisinin en iyi kısmı bu bence ya, saçların zarar görmesine engel olmak için üretilmesi
Çok faydalı. Teşekkürler.
Güzel bence bu saç kshsjsx
güzel güzel severek kullanıyoruz:)
Dyson favorim kesinlikle pahallı ama güzel
kalitesine değiyor bence ya
Ikiside iyi ama alttaki daha iyi skdbskdb
Evet tesekkurler Dyson. Harikasin yine.
her zamanki gibi Dyson kalitesi <3
Harika ötesi bir ürün denenmeli
bence de mutlaka denenmeli
Ah Dyson ah sen hep yanımızda ol
Saclar yipranmamali tabiki de
Mükemmel saç dolgunluğu harikaa
saçımın sağlığı daha önemli
yani o gibi geldi onu seçtim