Saç Bakım Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? (Sayfa 7) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4439 Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 83 kişi beğendi
Kenankomutan_03 Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Seviyorum çünküsü öyle görünmesini 😊 0 0 Yorumla
ııssızkadın Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 44% +1 yıl C hepsi. Haniiii saçlarımız bizim maskemiz 0 0 Yorumla
hasanhceylan Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Hergün yıkıyorum bu olur mu 3 1 Yorumla kybele +1 yıl her gün yıkamak sağlıklı değil bence saçlar için Yorumla
kotuluklerkralıcesı Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl saçların bakımı önemli en önemlisi bence 3 0 Yorumla
zsxdcfvgbhnjmk Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Güzel ürün maşallahi var ama işte biraz pahalı 0 0 Yorumla
noturbusiness Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl sağlıklı gözükmesi. benimkiler tülüş tülüş :') 4 0 Yorumla
Derin1111 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Ev konforunda kuaforden cikmis gibi gorunen saclar 4 0 Yorumla
zambakkokusuu Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçlar kadının makyajı gibi bir şey 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl aynen öyle Yorumla
GüzelAdam81 Takip Et Xper 3 Yaş: 44 +1 yıl Dyson gerçekten de çok iyi 3 1 Yorumla kybele +1 yıl ay bence de 🤩 Yorumla
Sosyalcografyaa Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Kabarmasın ve gün içinde bozulmasın istiyorum 3 1 Yorumla kybele +1 yıl kabarma hiçbirimizin istemeyeceği bi şey... Yorumla
kuzeyturannnn Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Değer verilmeli yoksa çok dökülür şampuanla dikkat 3 0 Yorumla
_sbbozkurtt_ Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bakımlı ve güzel kokan saçlarım olsun isterim 3 0 Yorumla
eneszavazar Takip Et Xper 1 Yaş: 35 +1 yıl Dyson ürünleri parasını sonuna kadar hak ediyor 3 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Seviyorum çünküsü öyle görünmesini 😊
C hepsi. Haniiii saçlarımız bizim maskemiz
Çok güzel makineler bunlar
En yakın zamanda alacağım çok güzel
güzel, olabilir. faydalı sayılır.
Hergün yıkıyorum bu olur mu
her gün yıkamak sağlıklı değil bence saçlar için
cunku cok guzelim ve hotim
Sık sık nemlendirmeye önem gösteririm
Elinize saglik guzel olmuş
saçların bakımı önemli en önemlisi bence
Dyson ürünleri bir harika
Harika ben beğendim açikçasi
Güzel ürün maşallahi var ama işte biraz pahalı
Saçlar hassas olduğundan onları yıpratmamak gerek
sağlıklı gözükmesi. benimkiler tülüş tülüş :')
A sırf esmer olduğu için seçtim 😊
Ellerinize sağlık güzel olmuş
Fazla isiya maruz kalmayan saclar en guzeli net
Kesinlikle saçlarım zarar görmemeli
Saçlarımı seviyorum zarar görsün isteme
sac bakimina onem veririm
Saçlarım benimde vazgeçilmezim
Kuaförde çıkmış sac stiline imza atmaya 😍
Ellerinize sağlık güzel olmuş
Önce sağlıklı parlak olması önemli benim için
Ev konforunda kuaforden cikmis gibi gorunen saclar
Saçlar kadının makyajı gibi bir şey
aynen öyle
Hepside süper duruyor teşekkürler
Dyson gerçekten de çok iyi
ay bence de 🤩
Güzel paylaşım ellerine sağlık
Yani ev konforu gibi olmalı
Kuruyan saçtan hayır gelmez daha ne diyeyim.
Bence b şıkkı doğru olan ve saçlar çok önemli
Hiçbirine önem vermiyorum
Kabarmasın ve gün içinde bozulmasın istiyorum
kabarma hiçbirimizin istemeyeceği bi şey...
çünküsü öyle abi başka bir şey olamaz
Ben doğal güzellikten yanayım
Daha hızlı şekil alması tabi ki de
Paylaşım için teşekkürler
Güzel çalışma elinize sağlık
Değer verilmeli yoksa çok dökülür şampuanla dikkat
Dyson her zaman benim favorim. 😎👍
Hastasıyım böyle olanların
Güzel bir çalışma elinize sağlık
A şıkkı bence. Daha uygun.
Saci asla yipratmayan aletler is görüyor
Düzenli duş alır saçlarımı sürekli yıkarım.
A diyorum ben A seçeneği tabiki de
Doğal ve yapılı olmayan saçlar favorimdir
Güzel paylaşım teşekkürler sağolun
Dyson iyi bir ürün bence :)
Kendi sitilim daha önemli
Dyson gerçektende çok mükemmel :)
Eniyisi doktora gitmek gürüşmek
Dyson ile Teknoloji uyumu
Her zaman sağlık ön planda olmalıdır:)
Kuaför olduğum için bu görüşü seçtim😉
Bakımlı ve güzel kokan saçlarım olsun isterim
Dyson ürünleri parasını sonuna kadar hak ediyor
Güzel bir paylaşım teşekkürler