Saç Bakım Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4439 Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 83 kişi beğendi
Sıla_ama_bıkmış Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 73% +1 yıl saçlarımın sağlığı görüntüsü kadar önemli bence 0 0 Yorumla
alibilgin Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 55% +1 yıl Yıpranmış saçlar sonrası toparlanmak zor olur, 0 0 Yorumla
anılov Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 68% +1 yıl Saçlar önemli en bakıma ihtiyacı olan şey 0 0 Yorumla
SEDAT_YILDIZ_ADANA Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 74% +1 yıl Ev komforunda kuaförden çıkan şaçlar 0 0 Yorumla
Sonhiperaktif Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Bayan bir arkadisim kullanıyordu ve çok memnundu 0 0 Yorumla
DEĞERLİERMEHMET164 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 81% +1 yıl Bu markanın kaliteli güzel ürünleri var 0 0 Yorumla
Hemşerim1 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 53% +1 yıl Saç kurutma makinesi uzun saçlar için birebir 0 0 Yorumla
knksorumolacaktı Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Ne kırılmasını isterim ne de kötü gözükmesini. 0 0 Yorumla
ellerimdecicekler111 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 50% +1 yıl Bu paylaşımınız için teşekküler çok yararlı olmuş 0 0 Yorumla
KırıKMerdane Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 63% +1 yıl Güzel bir yazı olmuş eline emeğine sağlık 0 0 Yorumla
AkınSalgara Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 62% +1 yıl Kıvırcık görünmemeleri sevmiyorum kıvırcık saç 0 0 Yorumla
bebekkyuzluben Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 75% +1 yıl Saçların yıpranmaması daha önemli 0 0 Yorumla
AnkaralıBirKız2 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl En önemlisi saçların yıpranmaması tabi ki 0 0 Yorumla
Redeyé Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 60% +1 yıl Dyson en pahalı ama kaliteli ürün bence. 0 2 Yorumla BuzHanım +1 yıl fiyatı kalitesine değiyor bence ya Yorumla Redeyé +1 yıl @BuzHanım Fiyatı kalitesine değer bence de ama bu fiyatının pahalı olduğu gerçeğini değiştirmiyor maalesef, özellikle gününüz Türkiye şartlarında. Ama bekar ve iyi kazanan bir kadın olsaydım saç bakım eşyalarımı Dyson alırdım kesin. 😅 Yorumla
gaba_memur Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 81% +1 yıl Saçım önemli ☺️ Bence ben saçlarımı tercih ederdim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Saçlar kadınların en güzel süsü en yakın zamanda ürünü kullanacağım 0 0 Yorumla
1bardaklimonata Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 86% +1 yıl Düzenli görünmesi önemli benim için 0 0 Yorumla
Themandwoman Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 61% +1 yıl Saç yıpratmasın yeter gerisi önemli değil zaten 0 0 Yorumla
Ansnnans Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 75% +1 yıl Onem versemde ise yaramıyo 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl neden.. Yorumla
Gerginalfa Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 86% +1 yıl Yağlara önem veririm ve kurutucı kullamamaya. 0 0 Yorumla
easymaneasy Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 71% +1 yıl Güzel ürün ama pahalı. Biraz uygun olabilirdi 0 1 Yorumla BuzHanım +1 yıl kalitesi fiyatına değiyor ya, ömürlük bir ürün olduğunu düşününce alınabilir bence Yorumla
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Saçlar zarar görmesin be zarar görünce hoj olmuyo 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Söz konusu saçsa gerisi teferruattır. Erkeğin saçı sakalı önemli hacı 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çok güzel bir ürün getçektennn her bayan kullanabileceği bir ürün 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kesinlikle öyle bence e Yorumla
Melekkkkbarbiee Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 72% +1 yıl Evde kuaför havasını yaşamak mükemmel 0 0 Yorumla
Handsomehell01 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Ellerine sağlık harika yazmışsın... 0 0 Yorumla
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% +1 yıl Dyson son zamanlarda baya iyi çıkışlar yaptı 0 0 Yorumla
Jessy35 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 88% +1 yıl Aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederiz 0 0 Yorumla
Xanthi_ Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl yakında evler de kuaförden farkı kalmaz : ) 0 0 Yorumla
Sugarmommyistiyorm Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 67% +1 yıl Cok kisi secmis bu sıkkı o yuzden sectim 0 0 Yorumla
clgnerkek74 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl saçlar önemli hele ki şekil verileceği zaman 0 0 Yorumla
Kahvelioğlan Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Teşekkür ederiz dysoncum öneriler için 0 0 Yorumla
xxXBlackkXxx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 40% +1 yıl Saglıklı. bir sekilde. kurutmak derim. ben 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
saçlarımın sağlığı görüntüsü kadar önemli bence
Zararsız saçı herkes ister
Saçlarımı yıpratmamaya özen gösteririm
Saçlar bakımsız olursa çok pis olur temiz tutmalısınız
Yıpranmış saçlar sonrası toparlanmak zor olur,
Saçlar önemli en bakıma ihtiyacı olan şey
Ev komforunda kuaförden çıkan şaçlar
Bayan bir arkadisim kullanıyordu ve çok memnundu
Bu markanın kaliteli güzel ürünleri var
çok iyi ya :DD:DD:dddddddd
Saç kurutma makinesi uzun saçlar için birebir
Dyson en büyük hayalim şakasız
saç bakımı önemli tabi ki
Ne kırılmasını isterim ne de kötü gözükmesini.
Düz olmasına dikkat ediyorum
Bu paylaşımınız için teşekküler çok yararlı olmuş
Güzel bir yazı olmuş eline emeğine sağlık
Kısa saç seviyorum, saçlarım önemli
Kıvırcık görünmemeleri sevmiyorum kıvırcık saç
Kesinlikle duştan sonra korutmalı
Saçların yıpranmaması daha önemli
En önemlisi saçların yıpranmaması tabi ki
Dyson en pahalı ama kaliteli ürün bence.
fiyatı kalitesine değiyor bence ya
@BuzHanım Fiyatı kalitesine değer bence de ama bu fiyatının pahalı olduğu gerçeğini değiştirmiyor maalesef, özellikle gününüz Türkiye şartlarında. Ama bekar ve iyi kazanan bir kadın olsaydım saç bakım eşyalarımı Dyson alırdım kesin. 😅
Saçım önemli ☺️ Bence ben saçlarımı tercih ederdim
Saçlar kadınların en güzel süsü en yakın zamanda ürünü kullanacağım
Düzenli görünmesi önemli benim için
Saç yıpratmasın yeter gerisi önemli değil zaten
Onem versemde ise yaramıyo
neden..
Yağlara önem veririm ve kurutucı kullamamaya.
Saclar unutulmayacak kadar degerlidir
kutusu falan güzelmiş alalım bakalım
B çünkü aradığım komfor bu.
Teknolojiye güven tabikide
Güzel ürün ama pahalı. Biraz uygun olabilirdi
kalitesi fiyatına değiyor ya, ömürlük bir ürün olduğunu düşününce alınabilir bence
Dyson kalitesi tesadüf değildir..
Saçlar zarar görmesin be zarar görünce hoj olmuyo
Ev konforunda mükemmel şekilli saçlar.
Tabikide A seçeceği daha mantıklı
Kepekli ve yağlı görünmemesine
Söz konusu saçsa gerisi teferruattır. Erkeğin saçı sakalı önemli hacı
Yakmamalılar saçları yoksa mahvoluyo
İkisinide isterim kdkfk jdkfk
Çok güzel bir ürün getçektennn her bayan kullanabileceği bir ürün
kesinlikle öyle bence e
Bende bundan almak istiyorummm
Zaten Dyson kullanıcısı olan ben 😊
ısıtıcı saca zarar verir genelde.
Dyson ile saçlara hava kat
Evde kuaför havasını yaşamak mükemmel
Ellerine sağlık harika yazmışsın...
Bakımına önem veren insanlar bilirler.
Dyson son zamanlarda baya iyi çıkışlar yaptı
Aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederiz
yakında evler de kuaförden farkı kalmaz : )
Cok kisi secmis bu sıkkı o yuzden sectim
Harika bir ürün. Tavsiye ederim.
Bende seviyorum bu markayı
Çpk güzel olmuş elinize sağlık
saçlar önemli hele ki şekil verileceği zaman
Teşekkür ederiz dysoncum öneriler için
Saglıklı. bir sekilde. kurutmak derim. ben