Saç Bakım Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4439 Ankete katıl, hediye önerimizi kap! Konu saçlar olduğunda en çok hangisine önem veriyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 83 kişi beğendi
baldemar8888 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Düzenli saç bakımı yapıldıktan sonra benim için en önemli konu saçın şekillendirmesi... 0 0 Yorumla
Esnrdg Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl canlılığı saçın sağlıklı duruşu her şeyden önemli bence 0 0 Yorumla
furkannntrk Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Dökülme olmamalı en çok istediğim şey bu bide yumuşak olsun saçlar 0 0 Yorumla
MaskedpyshicRobe Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Dökülme olmamalı en çok istediğim şey bu bide yumuşak olsun saçlar 0 0 Yorumla
Yasooliiiiin Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Kuaförde saatlerce sıra beklemektense ev konforunda yapmak daha bir mantıklı geliyor :) 0 1 Yorumla Sarıshın +1 yıl kesinlikle katılıyorum Yorumla
mertbyz Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl İyi çok güzel olmuş İyi beğendim harika olmuş bayıldım 0 0 Yorumla
denizbenn Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Uzun zamandır istiyorum bu ürünü! Teknoloji harikası resmen. 0 3 Yorumla Eylülce07 +1 yıl aynen öyle ya ben de istiyorum çokk Yorumla Sarıshın +1 yıl keşke hepimizin Dyson'ı olsa Yorumla Eylülce07 +1 yıl @Sarıshın ay keşkee Yorumla
Tylerr_ Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Saç erkeğin makyajidir ona gözünüz gibi bakın yoksa ne ekerseniz onu bicerler :) 0 0 Yorumla
Aldjfneö6782 Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Saçlarım yıpranmadan harika görünüme kavuşacaklar çok mutluyum 0 0 Yorumla
sinempınar Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Dikkat etmemiz şart bakımlı ve alımlı olmak her kadının hakkı 0 0 Yorumla
Bloodymary01 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Saçların zarar görmemesi önemli. Benim saçlarım sert ve kuru olduğu için yıpranmaması gerekiyor. 0 0 Yorumla
general_1984 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Sacım yok kelim ama olduğu sıralar da cok parlak olmasını kabarık oldumu sevmezdim 0 0 Yorumla
kuzeyjigo Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Bence bayanlar saçlarını devamlı olarak boyatmamalı çok yıpranıyor 0 0 Yorumla
Zeynepard Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Kızlar kuaför salonunda belki kendini huzursuz hissedebilir. 🙂 0 0 Yorumla
Gamzelikiz4909 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Yıpranmış bir saçı kuaförlerin şahıda gelse kurtaramaz 0 0 Yorumla
Mabelmatizzzz310885 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Kuaförde illaki işlem uygulanır buda saçlara zarar verir bu nedenle ev diyorum 0 0 Yorumla
gülbahcesiiii Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Saçlarım uzun sürekli düzleştirici kullanmaktan kaçınıyorum haftalık maske yapıyorum 😅 0 0 Yorumla
NoAds Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl saç işi zor ya yağlıdır yıkarsın kurur yıkamazsın yağlanır dert :D 0 0 Yorumla
ΩTatlîcï_CemileΩ Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Canim öyle istedi ve bn kapaliyim 😪 ah bee:-\ :Ω 0 0 Yorumla
Mal-deyneği Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl A şıkkı daha bana uygun ama anlam veremedigim tek şey 0 0 Yorumla
Caner2223 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Söz konusu saçlarım olduğunda ne gerekiyosa yapıyorum yanlız duş ve fönden sonra çok kuruyolar 0 0 Yorumla
hamza581016 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Dyson bir harika 🤩 hem fiyat gem performans açısından 0 0 Yorumla
BuminKağan06 Takip Et Xper 2 Yaş: 47 +1 yıl Şampuan asla kullanmam , doğal el yapımı sabunlar tercih ederim. Sonrasında ise argan yağı 0 0 Yorumla
Bybbaykus Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Saçlarım çıkarsa ankete katılmak aklıma gelirse katılırım 0 0 Yorumla
Nergizakca Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Uzun saçlar için olmali yipratmamali saclarimi ve dogal besin içerikli olmali 0 0 Yorumla
Alperen_5 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Bakımlı olmalı bide stili çok önemli kesimi , kızlara ayrı bir güzellik katan biseydir saç 0 0 Yorumla
delidolukitapsever Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bence önemli olan güzel görünmesindense zarar görmemesi, zarar glemedikçe zaten güzel gözüküyorlar 0 0 Yorumla
Ezgggggggiiiii Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Söz konusu saçlarım olfugunda tabiki de sağlıklı olmasını isteridm 0 0 Yorumla
Ertuğrulucuncu Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarımın yağlanmaması ve kepek olmamasına cok önem veririm 0 0 Yorumla
terassa32 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl valla okuma yazma bildiğimden beri bu kadar şey bi şey görmedim 0 0 Yorumla
Albiz34 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Saçlar tabikide zarar görmemeli onlar daha lazım 😁 0 0 Yorumla
OceanSoul_ Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Doğal saç modellerini kullanmayı seviyorum. Sadelik güzeldir. 0 0 Yorumla
Kardelenchavosx Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Söz konusu saç ise yumuşak olmasına özen gösteririm. Doğallık çok önemli, boya tavsiye etmiyorum:)) 0 0 Yorumla
Asilaggdsss Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Her gün saçlarıma bakım yapaeim keratin eksik etmem 0 0 Yorumla
Huysuz-Rahip Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Saçlar zarar görmemeli! Kuruturken saçları yıpratmayacak şey 0 0 Yorumla
angrir Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Saç kesimi , çünkü huzursuz hisseder insan kendini. 0 0 Yorumla
BayKuzgun Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Dyson markası her seferinde Mike Tyson'ı hatırlatıyor bana:) 0 0 Yorumla
ozgesenxb Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl Dyson gerçektenten de mükemmel ötesi saolun bilgilendirme içim. 0 0 Yorumla
AtlıBirFilozof Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl İki seçenek de iyi ikisini de tercih ederim 3 0 Yorumla
ENDLESSLOVE11 Takip Et Xper 7 Yaş: 49 , eic 48% +1 yıl Hakkını veren bir marka emeğinize sağlık 1 0 Yorumla
bengünaz16 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 30% +1 yıl Dyson seni ilk fırsatta almak şart oldu 2 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl sağlıklı sac ve saç derisi önemli benim için 2 0 Yorumla
betljeveed Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 40% +1 yıl Saçlarım için daha fazlasına gerek yok 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Düzenli saç bakımı yapıldıktan sonra benim için en önemli konu saçın şekillendirmesi...
canlılığı saçın sağlıklı duruşu her şeyden önemli bence
Dökülme olmamalı en çok istediğim şey bu bide yumuşak olsun saçlar
Dökülme olmamalı en çok istediğim şey bu bide yumuşak olsun saçlar
Kuaförde saatlerce sıra beklemektense ev konforunda yapmak daha bir mantıklı geliyor :)
kesinlikle katılıyorum
İyi çok güzel olmuş İyi beğendim harika olmuş bayıldım
Uzun zamandır istiyorum bu ürünü! Teknoloji harikası resmen.
aynen öyle ya ben de istiyorum çokk
keşke hepimizin Dyson'ı olsa
@Sarıshın ay keşkee
Saç erkeğin makyajidir ona gözünüz gibi bakın yoksa ne ekerseniz onu bicerler :)
Saçlarım yıpranmadan harika görünüme kavuşacaklar çok mutluyum
Dikkat etmemiz şart bakımlı ve alımlı olmak her kadının hakkı
Saçların zarar görmemesi önemli. Benim saçlarım sert ve kuru olduğu için yıpranmaması gerekiyor.
Sacım yok kelim ama olduğu sıralar da cok parlak olmasını kabarık oldumu sevmezdim
Bence bayanlar saçlarını devamlı olarak boyatmamalı çok yıpranıyor
Kızlar kuaför salonunda belki kendini huzursuz hissedebilir. 🙂
Yıpranmış bir saçı kuaförlerin şahıda gelse kurtaramaz
Kuaförde illaki işlem uygulanır buda saçlara zarar verir bu nedenle ev diyorum
Saçlarım uzun sürekli düzleştirici kullanmaktan kaçınıyorum haftalık maske yapıyorum 😅
saç işi zor ya yağlıdır yıkarsın kurur yıkamazsın yağlanır dert :D
Canim öyle istedi ve bn kapaliyim 😪 ah bee
:-\ :Ω
A şıkkı daha bana uygun ama anlam veremedigim tek şey
Söz konusu saçlarım olduğunda ne gerekiyosa yapıyorum yanlız duş ve fönden sonra çok kuruyolar
Dyson bir harika 🤩 hem fiyat gem performans açısından
Şampuan asla kullanmam , doğal el yapımı sabunlar tercih ederim. Sonrasında ise argan yağı
Saçlarım çıkarsa ankete katılmak aklıma gelirse katılırım
Uzun saçlar için olmali yipratmamali saclarimi ve dogal besin içerikli olmali
Bakımlı olmalı bide stili çok önemli kesimi , kızlara ayrı bir güzellik katan biseydir saç
Bence önemli olan güzel görünmesindense zarar görmemesi, zarar glemedikçe zaten güzel gözüküyorlar
Söz konusu saçlarım olfugunda tabiki de sağlıklı olmasını isteridm
Saçlarımın yağlanmaması ve kepek olmamasına cok önem veririm
valla okuma yazma bildiğimden beri bu kadar şey bi şey görmedim
Saçlar tabikide zarar görmemeli onlar daha lazım 😁
Doğal saç modellerini kullanmayı seviyorum. Sadelik güzeldir.
Söz konusu saç ise yumuşak olmasına özen gösteririm. Doğallık çok önemli, boya tavsiye etmiyorum:))
Her gün saçlarıma bakım yapaeim keratin eksik etmem
Saçlar zarar görmemeli! Kuruturken saçları yıpratmayacak şey
Saç kesimi , çünkü huzursuz hisseder insan kendini.
Dyson markası her seferinde Mike Tyson'ı hatırlatıyor bana:)
Dyson gerçektenten de mükemmel ötesi saolun bilgilendirme içim.
Ellerinize sağlık güzel paylaşım
her ikiside iyi aslında...
Kuruturken saçlar zarar görmemeli. 🙂
İki seçenek de iyi ikisini de tercih ederim
Hakkını veren bir marka emeğinize sağlık
B şıkkı diyorum arkadaşlar
Kapalıyımmm ama saç bakımını severimm
Evde daha rahat olur sanırım
Dyson seni ilk fırsatta almak şart oldu
Çok pahalı ama çok güzel..
sağlıklı sac ve saç derisi önemli benim için
Saçlarımı doğal kuruturum kendi kendine
Tesekkurler bir gub Dyson urunu satin alacagim
A dedim ama çok işm yok saçla😊
En iyi şampuan'a tabiki de
Saçlar zarar görmemeli diyorum
Her ikisi de benim için çok önemli.
Dyson saç konusunda 1 numara
Saçlarım için daha fazlasına gerek yok
Boylesi daha guzel a diyiruz
A diyorum ben A seçeneği tabiki de
Rengi ve duruşu bana göre