Elinize saglik her yonuyle guzel bir paylasim ve her yonden secim yapilabilesi bir anket/soru olmus..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Dyson Airwrap saç şekillendiricisini kullanma fırsatını henüz bulamadım ama herkesin övdüğü memnun kaldığı bir ürün. Saçın nemini kaybettirmeden kurutuyor, şekillendiriyormuş. Kullandığımda kendi görüşlerimi ayrıca paylaşacağım.😺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Kadınların ilk dikkat ettiği saatlerce kuaförde bekledi saçlar
Tüm saç kurutma makinaları saçları kurutuyor önemli olan kurulurken yıpratmamalı ve istediğin kalitede istediğin görüntüye ulaştırmalı
Elinize saglik her yonuyle guzel bir paylasim ve her yonden secim yapilabilesi bir anket/soru olmus..
Dyson Airwrap saç şekillendiricisini kullanma fırsatını henüz bulamadım ama herkesin övdüğü memnun kaldığı bir ürün. Saçın nemini kaybettirmeden kurutuyor, şekillendiriyormuş. Kullandığımda kendi görüşlerimi ayrıca paylaşacağım.😺
Bir erkek olarak uzun saçım olmasa da. Çevredekilerin kullandığı kadarıyla en iyi kişisel bakım markası Dyson.
Evde kendi kendimi ayna karşısında konuşarak reklam yapmayı halı görmeyi seviyom daha iyi saçlarıma bakıyom beyaz yok ve boya sürmüş sanıyo herkes
Farklı saç modellerini çok seviyorum bir gün düz bir gün dalgalı bir gün kıvırcık başka bir gün hafif topuz
Evde hacı şakirle güzelce yıkadığım zaman böyle ürünleri almak zorunda olmuyorum. Ama birgün zengin olursam söz alırım.
Herkes saçları kuaförden çıkmış gibi olsun ister ama saçları kurutmadan yipratmadan olan bir teknoloji her zaman ön planda tutulmalıdır.
Sabah kalkınca normalde insanların saçı birbirine girer benimki sanki düzleştirilmiş gibi yumuşacık dümdüz oluyor çok garip
Saclar herseyden zarar goruyo gercekten yipratmayan bir teknoloji lazim Dyson kullanmadim ama hediye ederseniz neden olmasin xkxkxk
Saça özgü bencesi besleyici bir kaç damla badem ya da lavanta ya da gül yağı yeterli konu bence bakımsa günlük ideal
Aghh saçlarım aşırı çok, kalın telli ve kabarık. Duş sonrası benim için bir işkence haline geliyor...
Duştan çıktıktan sonra mutlaka krem sürüyorum fazla şekillendirme yapmadığım için yipranmiyor zaten sadece özel günlerde sekillendiriyorum
Havluyla kurulamak en iyisi
Ev rahatlığında fönlü saçlarr 😍
Konu saçsa her ikisi de vazgeçilmezim
Bence kesinlikle saçların korunması daha önemli
Uzun olmasına tabii ki önem veriyorum
Temiz olması önemli ama dikkat etmek gerekir
Her zaman Dyson'a dewamke
Güzel konu bilgiler var thanks
saçlar dökülmesin de gerisi önemli değil
Dysonun oldugu yerde sorun olmaz
Dyson varsa hersey yolunda
Kuruturken saclar zarar gormemeli
Çok iyi bir makine. Kadın olsam kesin alırdım
Saçlarım olunca konu şampuana önem veririm
Param var Dyson aldım kime ne
Sarı saçlarda daha parlak ve gür
Her ikisine de önem veririm.
Çok iyi saç şekilleri Dyson
D şıkkı tabiki Dyson🤩🤩🤩🤩🤩
A şıkkı demek istiyorum B de ideal
İnsanım her zaman Bakımlı olması şart
Saça gereken ilgiyi göstermeliyiz
Zarar vermeyecek ürünler ve teknolojiler istiyorum
Dyson Cansın :)
Her daim her yerde.
A şıkkı seçiyorum 😊😊😊😊😊😊
Saçı yakmayan Dyson supersonic gibi
Amaaan bana kimse hedide vermez valla ben düzlüğe önem veriyorum bakim hediye alcakmıyım :))
Bu ürün harikaaa inanılmaz iyi herkese tavsiye ederim
ay evet gerçekten harika
Saçları kurutmadan evvel ısıya karşı koruyu losyon kullanılmalıdır
kesinlikle
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi görünen saç stillerine imza atmaya
A şıkkı bence fikrim o yönde benim
Saçım benim için çok değerli. Bakım önemli
Saçlara daha güzel şekilde vermek için iyi bir fon gerekli
Saçların bakımı çok önemlidir doğru bakımı yapmalıyız
Dyson aşırı iyi bi ürün benim gibi kabarık saçlar için birebirrr gözüm kırpmadan guvenirim
Kullananlarda hem kalite hem güven hissi veriyor b şıkkı ☺️
saçının güzel gözükebilmesi için ilk önce kırılmaması ve sağlıklı olması lazım.
Saçlarımı yıpratan bir ürün istemem bakım için zaman ve para harcıyorum
Boy oalkdkdkdkdkdkskdkskskdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkfkfkfkf
Evde hazırlanıp kuaförden çıkmış gibi olmak en havalı hareket.
saçımı kurutmaya bile uğraşmıyorum genelde kendi kendine kuruyor. sabah da uyandığım gibi işte
Kuaförden çıkmşcasına bakımlı hiç işlem görmemişcesine sağlıklı :))
Saçlar önemli bakım yapmak saç Kremi sürmek. Dinlendirmek lazım.
Tabiki yag kir olmicak 2 gunde bir ilaki yikanmam lazim en onemli sey sac bana gore
Saçlar çok önemlidir o yüzden saçları yıprtamayan bir teknoloji
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi saç stillerine imza atmaya ☺️
bence dee