Duştan sonra saçlar incelediği için saç kurutma makinasının çok özenle kullanılmadı gerekiyo takmamak için çünkü saçlar duştan sonra çok kırılgan oluyor Dyson bu işlem için harika bir ürün denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum
Saçlarına önem veriyorsanız ve doğal görünmesi istiyorsanız doğal yöntemler ile de halledilebileceğini bilmelisiniz. Soğuk sıkım hindistan cevizi yağı saça verdiği faydaları bitmek bilmiyor deneyin derim:)
parlaması ve bana yakışan bir şekilde olması benim için çok önemli. bir saç teli bile yanlış yöne kıvrılıyorsa çok göze batar bu yüzden düzenli olara kkeratin yaparım
Isı nedeniyle saçlarımın yıpranmasını asla istemiyorum ne kadar ısı kullanırsam kullanayım dayanıklı saçlarımın olması ve istediğim şekli verebilmek ilk isteğim
Dyson Airwrap her saç tipine uygun başlıklarıyla herkesin tercih edebileceği bir şekillendirici bence. Prusya mavisi rengi de gerçekten harika olmuş keşke alabilsem bu özel seriden
Ben saçlarıma asla hiçbir şey sürmüyorum ve düzenli olarak yıkıyorum bu sayede doğal ve güzel görünüyor hızlı uzuyor usamasını istemediğimde saçımı yıkama sıklığını düşünüyorum.
Fazla kimyasal içerikli şampuanları kullanmamalı, kaliteli, bilinen ürünleri kullanmak çok önemli. Ayrıca , saç kurutma işlemi yaparken, saçların diplerini , dokularını yakmamalıyız.
Her kız evden çıkarken saçlarında kuaför etkisi varmışçasına çıkmak ister işte bu ürün sayesinde istediklerini buluyor kendinizi hayal ettiğiniz şekilde görüyorsunuz 😊
Bir kere saclar icin kişisel bir kremin olmali ve onu her gün kullanmamalisin ben yaptim yumusatiyor diye sacim yandi siz yapmayin planli krem kullanin onemlidir
Sağlığımız görünüşümüzden daha önemlidir. Bakımlı saçın güzel görünen saç olduğunu düşünmüyorum. Bakımlı saçın sağlıklı saç olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden A'yı seçtim.
Saçlarımın yıpranmamış ve zarar görmemiş olması benim için çok önemli çünkü saçlarımın kuru görünmemesine çok önem veriyorum. Dyson Supersonicde bu konuda oldukça etkili ve yardımcı oluyor efsane !
Ev hali malum, kuaförle vs sürekli uğraşmak masraf ne gerek var. Evde kendim yapmayı tercih ederim o yüzden evde yaptığım kuaför çok daha iyi hissettiriyor :D
Her zaman bakim önemli ama bunların icinde en onemlisi sac bakımı. Sac bakimi ve bunun her zmn goze guzel gelmesi gerekir bu konuda kesinlikle cok yardici olduklarını soylemek gerekir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tabiki saçlarımın zarar görmeden kurumasını isterim o yüzden tercihim bu yönde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Alet iyi. Dyson lütfen % büyük bir indirim yaparsan benim hatuna ondan bir tane alayım.
Kısa kesim tıraş olmaya önem veriyorum ve bütün bakım kaygılarından kurtuluyorum.
Dyson gerçekten mü kem mel!
Başka söze gerek yok..
Saçlarım uzun sürekli düzleştirici kullanmaktan kaçınıyorum haftalık maske yapıyorum
uzun sac cok onemlı benım ıcın onlara zarar gelmemesıde
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi görünen saç stillerine.
Ben farmasinin keratin bakımı serisini kullanıyorum yıpranmış işlem görmüş saçlara çok iyi geliyor 👌
Her defa saç için kuaföre gidecek kadar enerjili biri değilim, sadece kestirmek için, saça modeli falan evde kendim veriyorum :D
Kesinlikle evde konforlu bir kuafor bakımı gibi olması. Kuafore gerek yok kendim kendimin kuaforuyum zaten ve gayet iyi anlıyorum.
Saç yıpranmamalı bence dikkat edilmesi gereken bi kavram
bi süre sonra hala aklındaysa ayrıl uzatmadan belki çocuk çok üzülür ama belki böyle devam ederse daha kötü olur
Saclariniza cok onem verin gunluk yikama ve bakim urunlerinizi eksik etmeyin çünkü cok vitamin isteyen bir sey
DHA kullanmadim ve hakkında hiçbir bilgim yok. Sadece saç kuruasi bazen işe yarıyor
ev konforundaki kuaförden çıkmış olan saçlar bence daha iyidir.
Çokselll ürün oha ürünleriniz çok güzel Dyson iyi ki varsın
A yı seçtim ama öneriyi pek anlamadım hediye ürün tercih ederdim😉
b saç modeli daha guzel tercih meselesi ama begendim
Duştan sonra saçlar incelediği için saç kurutma makinasının çok özenle kullanılmadı gerekiyo takmamak için çünkü saçlar duştan sonra çok kırılgan oluyor Dyson bu işlem için harika bir ürün denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum
Saçlarına önem veriyorsanız ve doğal görünmesi istiyorsanız doğal yöntemler ile de halledilebileceğini bilmelisiniz. Soğuk sıkım hindistan cevizi yağı saça verdiği faydaları bitmek bilmiyor deneyin derim:)
Çünkü sıradan olan hiçbir şey göz alıcı olamaz. Sıradan olmak değil gösterişli havalı olmayı seçerim her zaman
Saçlarım benim için çok değerli yıpranmadan şekillendirmek isterim
Kızların saçı kendilerine her zaman özel olduğu için
Saç şekline çok özenen biriyim ondan dolayı B şıkkı.
saçların şekil alması daha güzel bi görünüme yol açıyor
Kesinlikle B ya bide kolay şekil verebilsem ah şu kalın telli saç 😔😀
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi görünen saç stillerine imza atmaya
Dökülme problemi çektiğim için doğal yöntemleri ve saça zarar vermeyecek yöntemleri seçerim
Saçlarımı yıpratmaması, bir süre sonra plastikleşme olmamasını hep parlamasını isterim ❤️❤️
Dyson la ev konforunda rahatlık. mükemmelsin Dyson.
parlaması ve bana yakışan bir şekilde olması benim için çok önemli. bir saç teli bile yanlış yöne kıvrılıyorsa çok göze batar bu yüzden düzenli olara kkeratin yaparım
Ben hep giyimime kuşamıma dikkat ederim sonuçta dışarı çıkıyorsun ve sizi hoş olmuyan bir durumda yakalamaları çok kötü.
Güzel görünsün, güzel koksun bit erkek için yeter artar.
Saçlar. cok önemli bence. Bakım yaparken de özenli olunmali
Saçımı yıpratmayacak teknolojiyle saçlarım zarar görmesin isterim
Saçlarımı yıpratmayan aletler ve işlemler tercih ediyorum. Genelde ısıyla şekillendirmem
Isı nedeniyle saçlarımın yıpranmasını asla istemiyorum ne kadar ısı kullanırsam kullanayım dayanıklı saçlarımın olması ve istediğim şekli verebilmek ilk isteğim
Kuaföre gitmeden rahatlıkla istediğimiz saç şekillerine ulaşabiliriz. En güzeli de saçların zarar görmeden kolaylıkla şekil almasıdır. Teşekkür ederiz.
Dyson Airwrap her saç tipine uygun başlıklarıyla herkesin tercih edebileceği bir şekillendirici bence. Prusya mavisi rengi de gerçekten harika olmuş keşke alabilsem bu özel seriden
gerçekten harika bir renk bence
Ben saçlarıma asla hiçbir şey sürmüyorum ve düzenli olarak yıkıyorum bu sayede doğal ve güzel görünüyor hızlı uzuyor usamasını istemediğimde saçımı yıkama sıklığını düşünüyorum.
Düşürüyorum*
Sağlıklı görünmesi bir saçta olması gereken ilk kurallardan.
Kuaföre gitmeden rahatlıkla istediğimiz saç şekillerine ulaşabiliriz. En güzeli de saçların zarar görmeden kolaylıkla şekil almasıdır. Teşekkür ederiz.🌸
Fazla kimyasal içerikli şampuanları kullanmamalı, kaliteli, bilinen ürünleri kullanmak çok önemli. Ayrıca , saç kurutma işlemi yaparken, saçların diplerini , dokularını yakmamalıyız.
Her kız evden çıkarken saçlarında kuaför etkisi varmışçasına çıkmak ister işte bu ürün sayesinde istediklerini buluyor kendinizi hayal ettiğiniz şekilde görüyorsunuz 😊
Bir kere saclar icin kişisel bir kremin olmali ve onu her gün kullanmamalisin ben yaptim yumusatiyor diye sacim yandi siz yapmayin planli krem kullanin onemlidir
Sağlığımız görünüşümüzden daha önemlidir. Bakımlı saçın güzel görünen saç olduğunu düşünmüyorum. Bakımlı saçın sağlıklı saç olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden A'yı seçtim.
Saçlarımın yıpranmamış ve zarar görmemiş olması benim için çok önemli çünkü saçlarımın kuru görünmemesine çok önem veriyorum. Dyson Supersonicde bu konuda oldukça etkili ve yardımcı oluyor efsane !
Ev hali malum, kuaförle vs sürekli uğraşmak masraf ne gerek var. Evde kendim yapmayı tercih ederim o yüzden evde yaptığım kuaför çok daha iyi hissettiriyor :D
Her zaman bakim önemli ama bunların icinde en onemlisi sac bakımı. Sac bakimi ve bunun her zmn goze guzel gelmesi gerekir bu konuda kesinlikle cok yardici olduklarını soylemek gerekir.
Tabiki saçlarımın zarar görmeden kurumasını isterim o yüzden tercihim bu yönde
Saçları kuruturken kullandığımız yöntem önemli
Saç da önemli kullandığın saç kurutma makinesi de önemli tabi
Mesele saç konusuna gelince bence en önemlisi doğal güzel ve estetik görünmek
Saçlarım konu olunca evde düzleştirici yaparım düzenli şekilde bakımını yaparım saç serumu ve yağları kullanırım duzenlice tararim
Çünkü saçlarım değerlidir yıpranmasını istemem
Farketmez ama ben ikincisini diyeyim
Emeğinize sağlık olsun 👏
bana çıkmayacağı için yorum okumaya geldim 🙈
Şıklarda belirtim önerimi aldım 😂
A diyom ben cnmm bence oyle
Saçlar konusunda en çok önem verdiğim şey temiz ve düz görünmesi