Saçlarım, ince telli ve kırılmaya müsait. Bu yüzden saçımı çok acil bir durum olmadıkça kurutmuyorum. Bu bir. İkincisi saçlarımı doğal, bitki özlü şampuanlarla yıkıyorum ve bıttım sabunu kullanıyorum. Saç dökülmesine iyi geliyor. Saçlarımı yakmasın diye dysonu geçtim hiçbir sıcak şeyi başıma tutmamaya çalışıyorum. Saçlarım zaten kendiliğinden düz. Bu kafi.
Söz konusu saçlarım olduğunda her zaman bakımlı ve güzel gözükmek çok önemli benim için. Bu yüzden ev konforunda yapabildiğim kuaförden çıkmış gibi gözüken saçlar her zaman favorim Saçlarını farklı farklı modellerde yapmayı seven biri olarak kesinlikle evde yaptığım kuaför eli değmiş gibi gözüken saçlar benim için daha önemli. Dyson Airwrap'in farklı başlıkları sayesinde saç tipi fark etmeden istediğim her türlü şekli elde edebiliyorum, eğer almayı düşünen varsa kesinlikle öneriri
Bir erkek de olsam, saçların temiz, düzenli, şekilli durmasının önemini iyi bilirim. Her zaman ya vaktin ya naktin olmadığından kuaföre gidemeyebilirsin ama ev konforunda , dışarda yapabileceğin bir şekilde saçını şekillendirebilirsen daha ne olsun
Özel bir krem falan kullanmıyorum, saçlarımı kendim kesiyorum kuaföre gitmiyorum saçlarımdan memnunum ama parlak olması için ısırgan otunu kullaniyorum
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kuruturken ve şekil verirken yıpranmasa çok güzel olacak.
Benim saçlarım zaten ısıdan yıpranmaz ama kuruttuktan sonra kuaförden çıkmış gibi hacimli durması lazım saçlarımın hareketli olması lazım diğer türlü çpk düz oluyor pek hoşlanmıyorum
@BuzHanım merhaba 22 yıl önce ki Model Dc05 süpürge, ben böyle kalite görmedim. O kadar diyorum, abartmıyorum , öyle sağlam bir hortumu neyden yapmışlar çok merak ediyorum doğrusu. Hiç çekinme al.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Saçlarım, ince telli ve kırılmaya müsait. Bu yüzden saçımı çok acil bir durum olmadıkça kurutmuyorum. Bu bir. İkincisi saçlarımı doğal, bitki özlü şampuanlarla yıkıyorum ve bıttım sabunu kullanıyorum. Saç dökülmesine iyi geliyor. Saçlarımı yakmasın diye dysonu geçtim hiçbir sıcak şeyi başıma tutmamaya çalışıyorum. Saçlarım zaten kendiliğinden düz. Bu kafi.
Söz konusu saçlarım olduğunda her zaman bakımlı ve güzel gözükmek çok önemli benim için. Bu yüzden ev konforunda yapabildiğim kuaförden çıkmış gibi gözüken saçlar her zaman favorim Saçlarını farklı farklı modellerde yapmayı seven biri olarak kesinlikle evde yaptığım kuaför eli değmiş gibi gözüken saçlar benim için daha önemli. Dyson Airwrap'in farklı başlıkları sayesinde saç tipi fark etmeden istediğim her türlü şekli elde edebiliyorum, eğer almayı düşünen varsa kesinlikle öneriri
Bir erkek de olsam, saçların temiz, düzenli, şekilli durmasının önemini iyi bilirim.
Her zaman ya vaktin ya naktin olmadığından kuaföre gidemeyebilirsin ama ev konforunda , dışarda yapabileceğin bir şekilde saçını şekillendirebilirsen daha ne olsun
Saçlarım zarar görmesin derim ama fazlasıyla zarar gördü. Teşekkürler bilgiler için
Hiç birine ihtiyaç yok zarar görmemesi için oda sıcaklığında kurutuyorum.🔥
Özel bir krem falan kullanmıyorum, saçlarımı kendim kesiyorum kuaföre gitmiyorum saçlarımdan memnunum ama parlak olması için ısırgan otunu kullaniyorum
Kuruturken ve şekil verirken yıpranmasa çok güzel olacak.
saçlarım doğal görünmeli ve bu görünüş sağlanırkende yıpranmamalı
Uzun saç kullandığım içn çok zorlandığım bir durum saç kurutmak. Neyse ki bu Dyson ile çözüldü 🤩
Söz konusu saçım olduğu zaman hervzaman bakımlı ve güzel görünmesi çok önemli benim için. Benim tercihim hacı şakir.👍🏻👏
Çünki saç bakımından sonra saçı bir de istediğin şekilde şekil vermek var. dışarıda da iyi görünmeli 😁
Saçlar zarar görmemeli! Kuruturken saçları yıpratmayacak bir teknolojiye tabii ki! Böylede güzel
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi görünen saç stillerine imza atmaya. Derim kesinlikle
Herkes çok övüyor biraz fiyatlar pahalı ama normal artık alacağım mutlaka düzleştiricisini
Saçlarım vücudumun en önemli parçası.. onlar olmazsa herhalde hayat bana bi hayli zor olurdu.. Pantene seti ile hayat kolay :)) şaşmam.
Kesinlikle evde kuaförden çıkmış gibi görünen saçlar yapabilmek daha önemli benim için, Dyson da bu konuda harikalar yaratıyor.🤩
Valla çıkmadan önce saçlarımı iki dağıtıyorum veya hiç bakmıyorum olduğu gibi çıkıyorum. Ona ayıracak vaktim yok
ay ne şanslısınız..
@Sarıshın siz de olduğu gibi çıkın ne olacak?
Saçlarımın buklelerinin bozulmamasına önem veriyorum. Bunun için tuzsuz şampuan kullanmam gerektiği söylendi ve gerçekten işe yaradı.
Konu saçlar olduğunda yıpranmayacak şekilde kurutmaya, saç kremi ve yağları ile bakım yapmaya önem veriyorum
Çok zor ama biliyorum bir gün başaracağım lakin o kadar eşya alıyorum neden hiç biri bir fayda etmiyor saçım yine keçe gibi hemen bozuluyor
Gür olması , tabi en başta sağlıklı olması , dökülmemesi , güzel kokması , birbirine sürekli girmemesi vs
Saçlarımın yıpranmaması adına birçok şeyden fedakarlık etmeye çalışıp, bakım yapıyorum. Dyson bu konuda en iyisi
Saclarimin her zaman doğal olması için elimden geleni yapmaya çalıştım, bu seti bir harika kendim her şekli yapabiliyorum 🌞teşekkürler Dyson.
Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi görünen saç stillerine imza atmaya :)
Benim saçlarım zaten ısıdan yıpranmaz ama kuruttuktan sonra kuaförden çıkmış gibi hacimli durması lazım saçlarımın hareketli olması lazım diğer türlü çpk düz oluyor pek hoşlanmıyorum
Saçlar Konusunda Her Önlemi Alırım Ve Çokta Dikkat Ederim...
Saçları kuruturken ısıdan ötürü saçlar zarar görmemeli kesinlikle
bu ürünü denedim diğer ürünlerden cidden çok farklı
kesinlikle öyle 🤩
Saclarimi seviyorum zarar görmesini istemem ve hiçbir kız istemez :)
Saç kurutma makinesi saç dökülmesini hızlandırıyor doğru olanı seçmeli
Uzun ve düz saç favorim kıvırxıkta olur ama uzun olcak
Uzun saçl biri olarak demek istiyorumki bakım önemli ve günlük yıkanmalı saçlar özellikle temiz olunca bakımlı oldugu daha çok belli ediyor.
Benim saçım ne kıvırcık ne dalgalı ama ben düz olmasını seven biriyim ve saçımın fön çekilmiş gibi olmasını çok seviyorum ama olmuyor
Saçlar zarar gördüğünde geri dönüşü çok zordur bence ne pahasına olursa olsun korunmalı. Sağlıklı saçlar güzel görüntüler demek
saçlar zarar görmemeli tabi kide saçlarım çok önemlidir benim için ayrıca saçlar kızların en önemli aksesuarıdır.
ev konforunu her zaman için çok severeim onun için Ev konforunda kuaförden çıkmış gibi görünen saç stillerine imza atmaya şıkkını seçtim.
Saçlarım her zaman bakımlı şekilli ve sağlıklı görünmeli
Dyson derim başka da bir şey demem. Adamlar yapmış abi, helal olsun.👏👏👏
Saçımın bakımına gayet dikkat ederim ve kuruması da gayet önemli
Saçlarım zarar görmesin dökülmesin yeter çok takıntım yok sağlıklı olmalarını istiyorum sadece
Daha toplanik ve düzgün olsa mükemmeliyetini koruyacaktır
Dyson alin kuafore gitmeye gerek kalmasin :) hergun kuafor insan bikar :)
Açıkçası saçlarımın yıpranmasını zarar görmesini istemiyorum
Param olsa da alsam listesinin başında yer alman 😏
hepimizin listesinin başında muhtemelen <3
@Eylülce07 ona ne şüphe 🎈
ay evet ya kesinlikle benim de öyle
dua edelim de en yakın zamanda alabilelim :D
@Eylülce07 Hadi hep birlikte edelim 🤲
Geçen gün düzleştici aldım kendime saçlarımı kıvırcık yaparım diye ama nasıl olcak bilmiyorum
Dyson Airwrap için 20mm lik başlık seçeneği var. Kısa saçlarını rahatlıkla kıvırcık yapabilirsin ince başlıkla
Erkek saçına gidermi ki acaba o
Çünkü saçlarım değerli. Tıpkı vücudumun diğer organları gibi
Erkeğin saçtan başka elinde neyi var ki
Ona da iyi bakmak önemli
Dyson süpürge kullanıcı sıyım 20. Yılında maşallahı var, Dyson yaparsa gerisi teferruat tır.
süpürge ben de istiyorum Dyson'dan ya memnun musun?
@BuzHanım merhaba 22 yıl önce ki Model Dc05 süpürge, ben böyle kalite görmedim. O kadar diyorum, abartmıyorum , öyle sağlam bir hortumu neyden yapmışlar çok merak ediyorum doğrusu. Hiç çekinme al.
Kendime ait her detayı sevdiğimden her şeyime iyi bakıyorum. En kaliteli ürünleri kullanıyorum.
Saçlarım ince telli. bu yüzden ısıya fazla maruz bırakmadan doğal şekiller vermeyi seviyorum.
Saçlarım benim için cok kıymetli ehehhe💙🤪 ikisi de olur
Saç önemli. Sırf güzel görünsün diye yıpratamam. Önce sağlıklı olmalı.
Çok güzel bende düzleştirici çok kullanılanıyorum kabarık saçlarım var 🤕
Saçlar zarar görmemeli bir anlık güzel görünecem diye kalıcı hasar veriyorlar
Saç kurutma makinası pek sağlıklı değil aslında havlu ile daha sağlıklı
Saçların ve saç derisinin özelliğine göre sürekli ısı ölçmesi gayet iyi...
@Dyson
Ellerine sağlık harika yazmışsın, Dyson gerçekten harika
saçlara ısı vermenin çok yıpratıcı olduğunu düşünüyorum
Saç kurutma makinesi kullanmıyorum hiç. Annemle bu konuda sürekli tartışırız :)
yazın ben de kullanmıyorum ama kışın hasta ediyor ıslak saçlar beni
Bakımlı saç önemli bu ürün de destek olmalı saçımı yoran ürün olmamalı