Selam dostlar. Şimdi saçımın resmini atıyorum. Gördüğünüz gibi saçım kıvırcık ve kabarık resimde kıvırcık tam belli olmuyor gerçi ama öyle. Şimdi arkadaşlar ben bu kabarıklığı nasıl yok ederim? Saçımı bu şekilde yapmak istiyorum. Hani yok bu doğuştan gelen bir şey falan demeyin öyle olduğunu pek düşünmüyorum öyleyse bile illaki bir çözümü vardır. Acaba saç köpüğü saçımı böyle yapabilir mi?
Kıvırcık ve kabarık saça sekil ve hacim vermek için ne kullanmalıyım?
Evet doğuştan şanslısınız bence saç köpüğüyle bu şekilde saçlarınızı şekillendirerek şık bir görünüme kavuşabilirsiniz. Bu görseldeki örneklerin hiçbiri Orjinal değildir bu arada. Pek çok ünlü saçlarına hacim kazandırmak ve şık görünmek adına perma yaptırıyor.