Kazıtılmış saç modelini kullanmak zorunda kalsanız tepkiniz nasıl olurdu?


Saçımın uzun olmasından bıktım. Uzun saç seviyorum ama zorlukları yüzünden canımdan bezdim. Her an böyle bir delilik yapmaya hazırım. Ayrıca bazı kızlara bu saç modelinin yakıştığını da düşünüyorum
Çok şirin olurum benim kafam büyük top gibi mübarek 🙄
Kafamı şaplaklardım kesin ses çıkıyormu diye bakardım
Cevap
12Cevap
Hayr yaa hayr cicekler kel olmaz
Annem kafamı kırardı sen o güzelim saçları ne ettin ciddi miydin kazıtıcam derken salak kız bıktık senden
Hayat gülmek ve doya doya yaşamak için çok kısa umursamazdım bile 😏😏
Kafa yapım güzel kellik de yakışır. İçindekiler de duruyor saten
Pek üzülmezdim zaten yakışıyor kısa saç hatta bayagı bir süre 2ye 3 e vurdururdum saçımı
Kel diye şaplak yapıştırirdim
2 sene kullandım. çok iyiydi.
Bağırırım
Allah korusun saçım benim herşeyim 😂
Kısa saç severim olabilir
İstemezdim ama dünyanın sonu da değil
Saç modelim kısa zaten sorun olmazdı
Ne olacak devam hayata
Ne güzel. iste çeşit çeşit periluk kullan
İntihaarr ederiimmmm!!! Korkunç!!!
şapka takardım :D
Keline kurban derim
Yallah askere
aglardım
Yakışır
Ağlardım sanırım
Perukla devamkee 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?