Saç Bakım Pratik ve sağlıklı bir şekilde saç şekillendirme zamanı! “Yaz saçı” dendiğinde aklına ilk hangisi geliyor? (Sayfa 8) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3352 Pratik ve sağlıklı bir şekilde saç şekillendirme zamanı! “Yaz saçı” dendiğinde aklına ilk hangisi geliyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 85 kişi beğendi
burkionder Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Güzel kesinlikle. Mükemmel ötesi 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evett Yorumla
Murat202 Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Bence bir bayanı daha güzel gösteriyor 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl hangisi Yorumla Murat202 +1 yıl Su dalgası olan Yorumla
ihtiyardeli Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl Bukle tatlı görünüyor bence 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evet ya çok tatlı Yorumla
Msesla045 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Evet kullandım güzel bir alet 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl aşşırı güzel Yorumla
Damngirls Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yıka çık kendi kendine kurusun en güzeli :) 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl yazın en mantıklısı Yorumla
greatman07 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Saç şekli çok önemli yaz için 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl kesinlikle Yorumla
Jagermaster Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Çünkü yaz ayları ve dikkat çekmem lazm 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evettt Yorumla
BakerChef Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Limon 🍋 suyu ile sekil veriyorum😅 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl gerçekten mi kdfmlkdf Yorumla BakerChef +1 yıl @Ashıık evet👍 Yorumla
benpozitifim31 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 +1 yıl Herzamanki tercih dolgun saclar 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evet çok önemli dolgun olması Yorumla
trakyali22mc Takip Et Xper 4 Yaş: 49 +1 yıl harika görünüyor süper saçlar 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl evet yaa dimi Yorumla trakyali22mc +1 yıl Evet Yorumla
Yaziklayn Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Kısa ve dalgalı saçlara bayılıyorum 0 2 Yorumla Egemen_ist +1 yıl Mis gibi… Yorumla Ashıık +1 yıl harikaa Yorumla
Satürndenhayatlar Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kısa terletmeyen saç olsun yeter. 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evet ya yazın işkence oluyo uzun saç Yorumla
Anonim-Uzaylı Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Bukleli saçlar baya iyi. Çok rahat ya. 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl ay evet aşırı tatlı duruyo Yorumla Anonim-Uzaylı +1 yıl Evet:) Yorumla
Darkdays481 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl hoşuma gidiyor hem fazla şaçımı yıpratmamış olurum 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl zarar vermemek önemli Yorumla
nirvanacı Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl At kuyruğu hep. iyidir bence en yakisani 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl ay yakışana çok iyi olur Yorumla
hizliusta Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Bence çok güzel çünkü bu tarz çok hoşuma gidiyor 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl hangisi Yorumla
greatman7 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Yaz için özel saç modelleri gerçekten ilgi çekici 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evett Yorumla
Hkn_Trg Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl kısa ve yeni boyanmış ıslak görünümlü saçlar 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl ıslak görünümlü saçlar çok iyi Yorumla Hkn_Trg +1 yıl aynen Yorumla
Tommy___tommy Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Her turlu rahatlik on planda olmali cunku ☺️ 0 0 Yorumla
User362837299292 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Çünkü cook iyii bence ve daha güzel duruyor 0 0 Yorumla
furkanwr Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Valla ben yıkayıp çıkıyom 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl sdjndsjkfdf yetiyo dimi en güzel Yorumla furkanwr +1 yıl öyle :) Yorumla
YunusEmreÇiçek Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Enerjik olan herşey güzeldir 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl evettt Yorumla
Zeuss78 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Daha rahat ve hoş oluyo normaldede kıvırcık olunca 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl bence dee Yorumla
bulent1734 Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl Yaz geldi mi hersey güzel olur 0 2 Yorumla Ashıık +1 yıl aynen öyle Yorumla bulent1734 +1 yıl @Ashıık teşekkürler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
330Cevap
Saclar gayet saglikli zaten
bencede çok güzel saç modeli benimde favorim
Kısa saçlar çünkü sıcakta uzun saç bakımı zor 😄
Tabikii maşalı saclarrr 😍😍😍
Yaz saçı uzun sarışın dalgalı kırıksız bir saç
Güzel kesinlikle. Mükemmel ötesi
evett
Boyle daha guzel olurdu, tam benim tarzim
Bence bir bayanı daha güzel gösteriyor
hangisi
Su dalgası olan
Diğer saç modellerinden daha uygun bence yaza
Düz saç modeli daha güzel durur
Bukle tatlı görünüyor bence
evet ya çok tatlı
Evet kullandım güzel bir alet
aşşırı güzel
Yıka çık kendi kendine kurusun en güzeli :)
yazın en mantıklısı
Saç şekli çok önemli yaz için
kesinlikle
Çünkü yaz ayları ve dikkat çekmem lazm
evettt
Limon 🍋 suyu ile sekil veriyorum😅
gerçekten mi kdfmlkdf
@Ashıık evet👍
Herzamanki tercih dolgun saclar
evet çok önemli dolgun olması
e şıkkındaki saç modeli gelmektedir
harika görünüyor süper saçlar
evet yaa dimi
Evet
Kısa ve dalgalı saçlara bayılıyorum
Mis gibi…
harikaa
Kısa terletmeyen saç olsun yeter.
evet ya yazın işkence oluyo uzun saç
Bukleli saçlar baya iyi. Çok rahat ya.
ay evet aşırı tatlı duruyo
Evet:)
hoşuma gidiyor hem fazla şaçımı yıpratmamış olurum
zarar vermemek önemli
Güzel derleme olmuş Tebrikler
At kuyruğu hep. iyidir bence en yakisani
ay yakışana çok iyi olur
Bence çok güzel çünkü bu tarz çok hoşuma gidiyor
hangisi
Yaz için özel saç modelleri gerçekten ilgi çekici
evett
kısa ve yeni boyanmış ıslak görünümlü saçlar
ıslak görünümlü saçlar çok iyi
aynen
Güzel bir paylaşım olmuş..
Her turlu rahatlik on planda olmali cunku ☺️
Çok bilgilendirici teşekkürler
a en güzeli kesinlikle bundan daha iyisi olamaz
Çünkü cook iyii bence ve daha güzel duruyor
En moda ve şık duran model ♥️
Sanırım beğendiğim saç stili ondan :)
Uzun kıvrısik saclar harika plajlarda
Çok alımlı bence o yüzden
Saç bakımı kadınlarda da erkekdede onemli
Hiçbiri bana uygun değil 👍
cok guzel paylasim olmus tesekkurler
Valla ben yıkayıp çıkıyom
sdjndsjkfdf yetiyo dimi en güzel
öyle :)
Saçlarını özgürleştirmenin tarifi
Enerjik olan herşey güzeldir
evettt
Pratik ve sağlıklı mı? Kanıtla.
Duz saclari coookkk seviyorum duz tercihim
Daha rahat ve hoş oluyo normaldede kıvırcık olunca
bence dee
@brokenbitch saçları lüle lüle 😂
Nemli ve dalgalı saçlar 💜
Düz siyah sacli olmasi çok güzel olur
Toplaması yıkaması kolay ağırlığı az bunaltmaz
Yaz geldi mi hersey güzel olur
aynen öyle
@Ashıık teşekkürler
Beğendim ben ve hep kullanicam.
Yazın doğal olması daha çok güzel
Saç önemli, saç bakımı her şartta önemli
Cünku cok iyi bir sac modeli diye dusunuyorum
Görseldeki kadının saçlar harika
Hem saçlarımı yakmıyor hemde dümdüz yapıyor
Uzun ve dalgalı güzel duruyor
Yaz saçı denilince aklıma bir şey gelmiyor
Dyson güzel ama çok pahalı