Saç Bakım Pratik ve sağlıklı bir şekilde saç şekillendirme zamanı! “Yaz saçı” dendiğinde aklına ilk hangisi geliyor? (Sayfa 9) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3352 Pratik ve sağlıklı bir şekilde saç şekillendirme zamanı! “Yaz saçı” dendiğinde aklına ilk hangisi geliyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 85 kişi beğendi
bezdummmmdaaa Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl İyisin hoşsun da çok pahalısın 0 1 Yorumla Ashıık +1 yıl ama değer mi değer işte kalitesini ve uzun ömürlü oluşunu düşününce Yorumla
Fanciful34 Takip Et Xper 3 Yaş: 44 +1 yıl Hiç kullanmadim ki dysonu iyi tanımam gerekiyor 0 0 Yorumla
ParisteBirTürk Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ben fönleyip geziyorum her yıl aynı sjsjsjj 0 0 Yorumla
Cleanlife Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Güzel paylaşım olmuş teşekkürler emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Çalışkankabuska Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Hafif dalgalı ya da karışmış doğal görünümlü 0 0 Yorumla
Musician96 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Merhabalar, her zaman en iyisi tabiki Dyson. 😎👍 0 0 Yorumla
Lara2311 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Dyson o kadar başarılı ki saçlarım onunla güvende. 0 0 Yorumla
nnorman Takip Et Xper 3 Yaş: 44 +1 yıl erkekte de kadında da kısa saç tipi aklıma geliyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
330Cevap
İyisin hoşsun da çok pahalısın
ama değer mi değer işte kalitesini ve uzun ömürlü oluşunu düşününce
En iyisi kısa ve dalgalı saç modeli
Bakım ürünleri ve salonlara gidince
Çok iyii yaaaa keşke bundanımız olsaaaaaa
Düz saç herzaman tercihim
Saclarım cok havali olmasada
Dalgalı saç çok ayrı benim için <3
Mükemmel bir ürün tavsiye ederim
kısa olduğu için az zahmetli
Hiç kullanmadim ki dysonu iyi tanımam gerekiyor
Orta uzunlukta dalgalı saç
Harika yazı çok beğendim muhteşem
Su dalgalari bence gayet hos duruyoe
Yaz saçı kesinlikle kısa saçtır
Su dalgası kesinlikle en iyisi!!
Çok güzel duruyor sizce de öyle değil mi
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler
Benim için D secenegi olurdu
Kadınlarda düz saç modeli bazılarında güzel oluyor
Bence enerjik ve kıvırcık güzel duruyor
Dokulu, hacimli model en hoş duranı sanırım.
yazın uzun saç terletir aga
Harika bir seçenek tercih etmelisiniz
Pratik ve gayet kullanışlı
Kesinlikle dalgali olmali kadinlar :)
Örgü, at kuyruğu gibi şeyler geliyor
Dalgalı sac her zaman guzeldir bea
Ben fönleyip geziyorum her yıl aynı sjsjsjj
Sudan çıkınca kurulanmayan saç :)
At kuyruğu ya da ev topuzu
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler emeğinize sağlık
Kesinlikle c oldugunu dusujutorum
Ne olduğunu bilmiyoruz ki ama
Kısa saç modelleri daha uygun seçimm
Düz saç her zaman iyidir ve güzel bence
Hafif dalgalı ya da karışmış doğal görünümlü
kısa dalgalı saç her zaman en müthiş olanı
Onu bunu bilmem ama ürünleri kaliteli
Daha önce de yazmıştım dyson bir numara
Kıvırcık, dalga dalga olmalı
Daha güzel duruyor bence sekli
kesinlikle dümdüz olmalııııı
Çok beğendim cok güzel bir paylaşım olmuş
Tabii ki enerjik saç modelleri
Her saç uaz saçıdır nokta
Merhabalar, her zaman en iyisi tabiki Dyson. 😎👍
ab bu tarz bana bile yakisir ya
Yazın saçlarımız gerçekten berbat oluyor
çok güzel bir içerik çok teşekkür ederiz
Cok iyi hazirlanmis tesekkurler
Kısa ve dalgalı saç benım fav
Kıpır kıpır enerjik bukle saç : )
Salınık saçlar çok iyi bayılırım
Dyson o kadar başarılı ki saçlarım onunla güvende.
Bana o yakın geldi. ondan dolayı seçtim
Yaz saçı denince aklıma düz saç gelir😄
Dalgali rahat saclar favorim
Masalı dalgalı saçlar en güzeli veya tost.
erkekte de kadında da kısa saç tipi aklıma geliyor
Plajda deniz kızı hiç fena fikir değil