
Çok beğendim, şahane olmuş.
Hiç beğenmedim, kötü olmuş.
Eh işte idare eder.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yıllardır milletin ayılıp bayıldığı şu kızı bir türlü sevemedim. Güzel de bulamadım hala da aynı kanıdayım.
Tarz konusuna gelirsek, benim bildiğim kadarıyla bu hatun hep uzun saçlıydı. Yani, tarz dediğimiz şey nerede? Ya ben göremiyorum ya da saçına biraz daha bakım yaptırıp tarzı fırınlamış.
@JuliaStarss Sitede bir sen eksiktin. Alın bunu buradan!
Bu kadın zaten güzel sarışın bi kadın tarzı değişti derken? Maşa yapmış onu mu diyorsunuz :D hani böyle radikal bi fark yok ki sadece uzatmış ve maşa yaptırmış o kadar zaten aynıydı yine güzel olmuş
Cevap
86Cevap
Zaten nerde önemsiz boş haberler varsa bizim Türkiye de gündem haber konusu olur yok şu kişi sevgilisini aldattı ya da tam tersi yok işte bilmem şu ünlü şu ünlü ile aralarında aşk yaşanıyor ya bizene Ya ne faydası yararı olacak ki bilince Serenay Sarıkaya nin yeni imajına gelecek olursam güzel olmuş da böyle boş haberlerin gündem olması çok saçma ya buradan anlaşılıyor ki bu haberleri yapanların IQ seviyeleri düşük zeka beyin çok az yani gidin önemli yararlı şeyler hakkında haberler gelsin Allah Allah hayret bir şey ya
İnanmicaksiniz ama 20 seneden fazla oldu facebook ilk ciktigi zamanlar birisi bana mesaj atti bende cevap verdim. sonra hemen goruntulu aradi beni o zamanlar yeni yeni unlu olmaya baslamisti. pardon siz serenay sarikaya degilmisiniz dedim? oda olabilir dedi ve beni engelledi. keşke sormasaydim cok pisman oldum:)
Kadın 29 yaşında 9 yaşındayken mi konuşuyordun kızla? Ki Serenay 15 yaşında ünlü oldu, kahin felansın herhalde. Sen de 16 yaşındaymışsın o zaman 😄 Ayrıca Facebook Türkiye'de 2006 yılında başladı. Çok sağlam sallamışsın 👌20 yıl felan puahahaj
Her yerı ates etse ne olur. Ben seranayı vaktınde çeşmede bir clupte görmüştüm vallahı ben bu halımle çıkmam o kızla ünlü olması ınsanlarda çekım gücü yaratıyor normal bırı olsa dıkkatımı cekmez yolda görsem dönüp bakmam
Ne ateşi lan sdhagdh sana da aynı bakımı yapsınlar bunla aynı olursun kaç saat sürüyor böyle olmaları haberin yok tabi
Harkulade 🤌
Serenayın fiziğini, boyunu posunu, saçlarını çok beğeniyorum bence harika. Fakat yüzünü hiç beğeneniyorum çok erkeksi geliyor.
Ben beğenmedim.
Kendi sevdi ise sorun yok.
Herkes özgür kendi stilinde.
.
Bu kız yıllardır cok popüler ama hic güzel değil görüşüm.
Bu kızı oldum olası hiç beğenmedim. Pek değişen bir şey de olmamış..
Ne yapmış ki hala sarı ve uzun hatta şekli de aynı yani dalgalı. Zaten böyleydi.
Aynen bende onu düşündüm 😂
Şu kızın yüzünü Adanalı dizisinden beri sevmiyorum.
Hiç beğenmedim köyünolmış ama beğenenleri de saygı duyuyorum
bu kizi sevmezdim amma bu sari bu stil saclarla bana gelse hayir demem.
Ben bu kadını nedense sevemiyorumya. Herkes çok begeniyor ama bana çirkin ve itici geliyor
The people you think are ugly might think the same thing about you
Serenay hep güzeldi zaten hep değişen bişey olmamış
bu kadın ıyı reklam edılıyo yoksa hıcde oyle abartıldıgı gıbı degıl... cok gerekız
Yani pek baktigim biri degil yeni tarzi eskibtarzi ilgilendirmiyor beni jsjsjs
Bu kadının sadece boyu fiziği güzel yüz olarak güzel bulmuyorum
Fizigide kotu bence bacaklari ince ve carpik
@DerinYildizsoy eh iste idare eder bazılarına göre dünya güzeli 😒
Sanki güzelmi görmedik hiç . Ülkemizde dünya kadar güzel kadın var.
Allah affetsin neden bilmiyorum hiç çekici gelmeyen ünlülerden.
Bu kadını kadınlar dışında beğenen var mı merak ediyorum
Oo saçların rengine ve dalgasına❤️
Harika görünüyor bayıldım.
Nereye ateş ediyor ya abartıldığı kadar değil bence 🤮
Fiziğini çok ama çok beğeniyorum.
Yüz hatları güzel olmasa da fiziği herşeyi kapatıyor
Değişen ne ki sadece saçı dalgalandırılmış başka ne var? Onu da beğenmedim ya...
Ben bunu oldum olası beğenmiyordum ki şimdi beğeneyim.
Efsane bir fiziği var da kendini çok hor kullandırıyor
Ben serenay sarıkayadan da kayıtsız şartsız nefret ediyorum.
Kendisini pek beğenmiyorum zaten ve bu tarzını da beğenmedim diyebilirim.
Güzelliği abartılan kadınlardan biri :D neyse onu da Allah yaratmış, yeni Tarzını da sevmedim
Ne yapsa yakışıyor bu kadına zaten Muazzam güzelliği var
Bu kız sadakatsiz dizisine katılacakmış diyorlar cansu dere ayrılacakmış diyorlar
Aslı nedir birilerinin haberi varsa görüşüme yazsın
d şıkkı yok mu hatta e de lazım, olmayan bişeyi zorla olduramazsın denilmeli o şıkta 😁
Ya bu kadin bildigin cirkin, buna güzel diyen neyin kafasini yaşıyor?
Serenayin her yeri ateş etse nolur? Hiç sevmiyorum şu kızı çok itici ve yapmacık 👎👎👎
Hani banyodan cikmissiniz da öylece kurumus gbi ha ha ha ha
Bunu bi kuaför mü yapmir yane 😎😎😎
Dalgaların geçişi çok hoş.
Hiç beğenmiyorum bu kadını, burnu dışında tek bir güzel yeri yok yüzünde. Saçı da olmamış.
Hiç de güzel değil bu kızın neresine bayılıyorlar anlamıyorum
Tamam fizik var da güzellik yok bence fazla abartılanlardan
Yani hakketen ortalama birşey. Neyine bayılıyolar anlamadım.
burdaki çoğu kız bundan güzel
Haklısın
Yani güzel kadın ama çok abartılıyor bence. Bir de saçında ne değişiklik var ben göremedim de
Çok abartılıyor güzellik konusunda bence. Yakışmış tarz olarak büyük değişiklik göremedim
Kadın yüzü o kadar estetik 3 ay adada kendi başına kalsa saçları ne kadar güzel olmuş diye konuşuruz
Bence güzel olmuş ama yıllardır aynı renk aynı uzunluk. Biraz değişiklik lazım.
Aklıma cem yılmaz ile yattığı geliyor ve soğuyorum bi anda
ne yenisi ya yıllardır hep aynı kesse kısacık boyatsa neyse
çok bi fark yok
Ben begendim hoş duruyor bence
Serenay da bizi görecek mi?
pek bir şey değişmemiş
Neresi ateş ediyo herzaman ki sereany işte
Önemli olam kendisi beğenmiş öyle yaptırmış
Genel olarak serenayı beğenmiyorum.
Bu kadını güzel bulan insanları anlamıyorum
Hayır aga bu kadın med cezir'de çok iyiydi
Bu kızı hiç beğenmiyorum. Çekici değil
Tarz mı benim her sabahki halim bu mk
Var olan güzelliği çok kötü boyamış maalesef
İyi de güzel değil ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?