Güncellemeler
+1 yıl
Kimin tavuguna kışt dedik sorularıma yanıt gelmiyor bir kaç gundur herkes abazalık pesinde galıba yine



Dene sonra göster şimdi mankenlerle karşılaştırmak olmuyor
Denedikten sonra göstermem yapsammı yapmasam mı diye kararsızım
Zorla yorum yapar gibisiniz neden siteye giriyorsunuz ozaman 😊
Galiba haklısın soruma yanıt gelmıyor 2 gundur sinir oldum iyi geceler
Olur dayi zaten bu eskimeyen bi moda yani
Tamam dayı😅
Cevap
1Cevap
Oldukça güzel gider gadası
Teşekkür ederim gadasını yediğim😂
Dene zarar gelmez
Hafta içi deneyecem begenirsem foto atacam buraya
Sen bilirsin
🙏🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar