Genç yaşta kel kaldım. Psikolojim bozuldu, ne yapmam lazım?

Genç yaşta kel kalmak... Ekim için gittiğimde olmaz dediler çünkü donör bölgem çok az kalmış. Kabak gibi kaldım ortada.

Genç yaşta kel kaldım. Psikolojim bozuldu, ne yapmam lazım?
Cevapla