İkiye ayırınca önden o kadar sçma duruyor ki önleri çok uzun duruyor, adam gibi kuaför yok hepsi eğri kesiyor. Aynadan bakınca çok tuhaf duruyor napcam şaşırdım arkadaşlar nolur yardım
Kuaför saçımı eğri kesmiş, bu durumda ne yapacağım uzamasını mı bekleyeyim?
Yani ben corona yuzunden kuafore gitmedim evde kardesime kestirdim daha iyi kesti😂kuaforde fark etmedin mi
0
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayır aksine çok begendim 😔eve gelince saçımı yıkayınca ön tarafları çok uzun duruyor napcm şimdi bi kuaföre de gidemem çünkü ilçe hepsi aynı kesiyor düzgün kuaför yok uzadıkça düzelir mi nolur bişi söyleyin
valla kanka yanımda olsan yardımcı olurdum gönye mönye bi şekilde düzeltirdim ben onu:D:D:D yapılacak en doğru şey o i*ne berbere gitmemek, başka bi kuaföre git. boşuna dememişler; 40 yıl yağmur yağsa işlemez mermere, sen sen ol güvenme i*neylen berbere:D:D:D
evet egri kesilmis, kuaförede gitme iyice kisaltir, uzamasini bekle ve düzlestirme, dalgali yap saclarini
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ah be sonun da kuaföre gitme dien biri çıktı. Knk zaten fön asla çekmem sevmem ki, sadece örerim ben şimdi nereye kadar uzamasını bekleyim sence kötü flan uzar mı
Cevap sahibi
+1 yıl
stres yapma, zaten kış geldi, öylede böyle uzar yani, 1-2 ay bekle
Soran
+1 yıl
Sonra peki sonra napcm
Cevap sahibi
+1 yıl
sonra düzelttir sadece uclarini
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
annene söyle uçlarından azıcık düzeltsin illa uzamasını beklemene gerek yokki knk
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İyice mahveder ler birde kuaföre birdaha gitmem iyice kısaltır şimdi npcm
Düzelt derim iyice kısaltır biliyorum burdaki kuaförleri ilçede ki hepsi yamuk egri kesiyor inan korkuyorum biraz uzasa ondan sonra uçlarından kessrm olmaz mı
Sürekli arkadaşımın yanına gidiyorum o kuaför bununla ilgili birisi bi sorun yaşamıştı o da dedi uzamasını bekle sorun ortadan kalkar diye ondan ötürü böyle birşeyi söylüyorum sana
En İyi Cevaplar