Kuaför saçımı eğri kesmiş, bu durumda ne yapacağım uzamasını mı bekleyeyim?

İkiye ayırınca önden o kadar sçma duruyor ki önleri çok uzun duruyor, adam gibi kuaför yok hepsi eğri kesiyor. Aynadan bakınca çok tuhaf duruyor napcam şaşırdım arkadaşlar nolur yardım
Kuaför saçımı eğri kesmiş, bu durumda ne yapacağım uzamasını mı bekleyeyim?
Kuaför saçımı eğri kesmiş, bu durumda ne yapacağım uzamasını mı bekleyeyim?
Cevapla