Saç Bakım Yaz aylarında saç şekillendirmenin en zor yanı sence hangisi? (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3455 Yaz aylarında saç şekillendirmenin en zor yanı sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 89 kişi beğendi
crybabiess Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl saçalrım güneş kum tuzlu su ile birlikte aşırı yıpranıyor ve şekil vermekte zorlanıyorum 0 0 Yorumla
Betüş4638 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Havalar ısındıkça saça verilen şekil tutmuyo kullanılan spreylerde bna göre daha fazla zarar veriyor 0 0 Yorumla
Redsnoww Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sıcak ve nemin birleşmesi büyük kabus haline geliyor saç şekli kısa süre içinde bozuluyor 0 0 Yorumla
Asi_Boy85 Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl bir erkek için şekil çok da önemli değil ama kadın için mecburi 😏 0 0 Yorumla
xESMERALDA Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ne kadar uğraşsam da sıcak gören her saç bozuluyor. 0 0 Yorumla
Mahon41 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yazın yağ ve terleme ile atılan tuz miktarı artar ondan dolayo 0 0 Yorumla
hattorihanzokilici Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl yazın güneşten yıpranan saçı yıkama sırasında saçın ağaç gibi olması çok kötü 0 0 Yorumla
Necatiakburak Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Fön çekiyoruz sprey sürüyorum ama yinede sacimiz sekilden çıkıyor daha etkili sprey jöle gerekli 0 0 Yorumla
Neve21 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kuaföre gitsek de sıcaktan 10 dk da şeklini kaybediyor saç :) 0 0 Yorumla
maybabe1 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bu güzel öneri için teşekkür ederim, hayatım kolaylaştı 0 0 Yorumla
abzjxsisjsuz Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Saçlar çok fazla yağlanıyo sürekli duşma alma falan bunlara neden oluyor. 0 0 Yorumla
denizbeyy18 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Sıcaktan dolayı bunalmak ve şekil almaması@zevk_41 🌸🌸🌸🌸 😊😊 0 3 Yorumla denizbeyy18 +1 yıl @zevk_41 Yorumla denizbeyy18 +1 yıl @Dyson Yorumla denizbeyy18 +1 yıl @zevk41 Yorumla
destek1 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Erken zamanda saçın şekil değiştirmesi veya yağlanması 0 0 Yorumla
_falankes Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Nemden nefret ediyorum saçlarım yapış yapış boynuma yapisiyo ıyyy iğrenç 0 0 Yorumla
CDVirginia Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Yazın nem ile gelen bunaltıcı hava saçları mahvediyor. 0 0 Yorumla
_MEKANINSAHİBİ35_ Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Bu zamana kadar saçlarımı hiç düzleştirmediğim için yorum yapamayacağım 😂 0 0 Yorumla
meowcanan Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Sıcaktan saçım bozuluyor ve güneşten dolayı saçım çok yıprandı 0 0 Yorumla
Boran_Kaan Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Yağlanıyor saçlar hergün 2 kez duş alıyorum ne yapayım 😂 0 0 Yorumla
Müptelakadın14 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Özellikle de yüzümde saçlarımla yapış yapış dolaşmak beni çok sinir r ediyor 0 0 Yorumla
Eylülünellitonuu Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarım normalde de zor şekil alıyor zaten. sicakla birlikte anında bozuluyor 😮😶😤 0 0 Yorumla
DilaraCinar_ Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi 😫 0 0 Yorumla
KuralsızMann Takip Et Xper 6 Yaş: 109 +1 yıl Nem nemTembel insanlar için cevap gayet açık gib 0 0 Yorumla
Cat-Loover Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Deniz suyu çok etkiliyor dün traş etti dayım denizden sonra çok zor kesildi saçlarım 0 0 Yorumla
meriseda Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Sıcak havadan dolayı terden bozuluyor saçlar ne yapsan da 0 0 Yorumla
MehmeTkt Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl saçlarım dalgalı tarıyorum çabuk bozuluyor bozulunca eskisi gibi olmuyor ☹️ 0 0 Yorumla
Kadelii Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Sıcak havanın verdiği nemden dolayı şekil tutması zorlaşıyor 😟🤪 0 0 Yorumla
senkimsiniz71 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl terden şekillenmiyor ki çok zor kesinlikle ancak topuz yapılmalı 0 0 Yorumla
taylorvanniii Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Sıcakta terledikten sonra saçın eski haline dönmesi 🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
tutsaközgür Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Sürekli terlediğimiz için bozulan saçlarla uğraşmak 0 0 Yorumla
Miyukii Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl terden şekillenmiyor ki çok zor kesinlikle ancak topuz yapılmalı 0 0 Yorumla
CovidliBirKız Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Kullandığım ürünler ile sıcak hava saçımı yıpratıyor. 0 0 Yorumla
ℜυʝυღ Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Yaz aylarında saçı şekillendirsekte bozuluyor sıcaktan terliyoruz şekil kalmıyor. 0 0 Yorumla
ecemnurrr Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Evet bunala bunala sekkilendiriyoruz ama iyiki elidor var 0 0 Yorumla
Darlin778 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Banyodan sonra fon çekip birakiyom 2 saat sonra bozuluyor nemden ya 0 0 Yorumla
manyaktopitop Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl yazın saçımı yaparken o kadar terliyorum ki enseme yakın saçlarım bozuluyor 0 0 Yorumla
sevim550 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl saçlarımın sürekli bozulmasından nefret ediyorum. çok sıcak havalar ya 0 0 Yorumla
betüldede Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Saç düzleştirmekten daha zor bişey varsa şal takmaktır👍🏻 0 0 Yorumla
muffinquenn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Isıdan dolayı ne kadar şekiillendirsemde yine bozuluyor 😔 0 0 Yorumla
kaymaksızsüt Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl sıcak olduğu için şekil versem bile darlanıp direk at kuyruğu yapıyorum 0 0 Yorumla
Laura727 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hepsi zorlayıcı valla ama nemden saç kabarması doğru 0 0 Yorumla
karanbağ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl saçların saçma şekilde sabit durmaması çok sinir bozucu 0 0 Yorumla
assuudee Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Cok kurudu ve yiprandi o yuzden hicbir islem yapmayip dogal birakiyorum karar verdim uzaticammm 0 0 Yorumla
Üzgünbigız Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ne yaparsam yapayım kabarıyor ya ve asla yumuşak değil ne yapayım bilmiyorum? 0 0 Yorumla
absjsjjsjs Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Sıcakta şekillendirdiğimizde nemden zaten aynı şekilde kalmıyo sprey sıkılmazsa 0 0 Yorumla
Akçarslan Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Valla ben saçımdan çok memnunum istediğim şekle kolayca sokuyorum😂 0 0 Yorumla
hyerizm0 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Bu ürünlerden almak istiyorum ama param yok sorry. 1 0 Yorumla
DonukPrenses Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 36% +1 yıl Tepemde topluyorum hiç bir şey yapmıyorum 1 0 Yorumla
sagenclerbengeldim Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Üşenmektiiir çok kısa diyo bu ya agekdgnsv 1 0 Yorumla
gizlikullanıcı67 Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 33% +1 yıl Çok sıcakta saçı düzleştirmek ölüm gibi 1 0 Yorumla
selmaaaa32 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 73% +1 yıl hatayla saç kututma makinesiyle kendim iyakmışm 1 0 Yorumla
jelibonhastası Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 38% +1 yıl İstanbul'un nemi saçımızın anasını ağlatıyor. 1 0 Yorumla
cansuuusu Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Genel olarak çok zor yazla alakası yok 1 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl Nem kötü ama yazın saçı açık bırakmak zor zaten. 1 0 Yorumla
luluşka Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 62% +1 yıl Elektrik prizine parmak sokmuş gibi geziyorum 🙈 1 0 Yorumla
yeşillllll Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 89% +1 yıl Saç çok önemli ya yazın hep topluyoruz sıcaktan 1 0 Yorumla
fukanınhatunu Takip Et Master Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl Hava sıcak, nem çok ve benim saçlar kivircik 1 0 Yorumla
Liyaikra Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 33% +1 yıl Hava sıcaklığından dolayı saçlarım hep toplu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
saçalrım güneş kum tuzlu su ile birlikte aşırı yıpranıyor ve şekil vermekte zorlanıyorum
Havalar ısındıkça saça verilen şekil tutmuyo kullanılan spreylerde bna göre daha fazla zarar veriyor
Sıcak ve nemin birleşmesi büyük kabus haline geliyor saç şekli kısa süre içinde bozuluyor
bir erkek için şekil çok da önemli değil ama kadın için mecburi 😏
Ne kadar uğraşsam da sıcak gören her saç bozuluyor.
Yazın yağ ve terleme ile atılan tuz miktarı artar ondan dolayo
yazın güneşten yıpranan saçı yıkama sırasında saçın ağaç gibi olması çok kötü
Fön çekiyoruz sprey sürüyorum ama yinede sacimiz sekilden çıkıyor daha etkili sprey jöle gerekli
Kuaföre gitsek de sıcaktan 10 dk da şeklini kaybediyor saç :)
Bu güzel öneri için teşekkür ederim, hayatım kolaylaştı
Saçlar çok fazla yağlanıyo sürekli duşma alma falan bunlara neden oluyor.
Sıcaktan dolayı bunalmak ve şekil almaması@zevk_41 🌸🌸🌸🌸 😊😊
@zevk_41
@Dyson
@zevk41
Erken zamanda saçın şekil değiştirmesi veya yağlanması
Nemden nefret ediyorum saçlarım yapış yapış boynuma yapisiyo ıyyy iğrenç
Yazın nem ile gelen bunaltıcı hava saçları mahvediyor.
Bu zamana kadar saçlarımı hiç düzleştirmediğim için yorum yapamayacağım 😂
Sıcaktan saçım bozuluyor ve güneşten dolayı saçım çok yıprandı
Yağlanıyor saçlar hergün 2 kez duş alıyorum ne yapayım 😂
Özellikle de yüzümde saçlarımla yapış yapış dolaşmak beni çok sinir r ediyor
Saçlarım normalde de zor şekil alıyor zaten. sicakla birlikte anında bozuluyor 😮😶😤
Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi 😫
Nem nem
Tembel insanlar için cevap gayet açık gib
Deniz suyu çok etkiliyor dün traş etti dayım denizden sonra çok zor kesildi saçlarım
Sıcak havadan dolayı terden bozuluyor saçlar ne yapsan da
saçlarım dalgalı tarıyorum çabuk bozuluyor bozulunca eskisi gibi olmuyor ☹️
Sıcak havanın verdiği nemden dolayı şekil tutması zorlaşıyor 😟🤪
terden şekillenmiyor ki çok zor kesinlikle ancak topuz yapılmalı
Sıcakta terledikten sonra saçın eski haline dönmesi 🤦🏻♀️
Sürekli terlediğimiz için bozulan saçlarla uğraşmak
terden şekillenmiyor ki çok zor kesinlikle ancak topuz yapılmalı
Kullandığım ürünler ile sıcak hava saçımı yıpratıyor.
Yaz aylarında saçı şekillendirsekte bozuluyor sıcaktan terliyoruz şekil kalmıyor.
Evet bunala bunala sekkilendiriyoruz ama iyiki elidor var
Banyodan sonra fon çekip birakiyom 2 saat sonra bozuluyor nemden ya
yazın saçımı yaparken o kadar terliyorum ki enseme yakın saçlarım bozuluyor
saçlarımın sürekli bozulmasından nefret ediyorum. çok sıcak havalar ya
Saç düzleştirmekten daha zor bişey varsa şal takmaktır👍🏻
Isıdan dolayı ne kadar şekiillendirsemde yine bozuluyor 😔
sıcak olduğu için şekil versem bile darlanıp direk at kuyruğu yapıyorum
Hepsi zorlayıcı valla ama nemden saç kabarması doğru
saçların saçma şekilde sabit durmaması çok sinir bozucu
Cok kurudu ve yiprandi o yuzden hicbir islem yapmayip dogal birakiyorum karar verdim uzaticammm
Ne yaparsam yapayım kabarıyor ya ve asla yumuşak değil ne yapayım bilmiyorum?
Sıcakta şekillendirdiğimizde nemden zaten aynı şekilde kalmıyo sprey sıkılmazsa
Valla ben saçımdan çok memnunum istediğim şekle kolayca sokuyorum😂
Bu ürünlerden almak istiyorum ama param yok sorry.
Tepemde topluyorum hiç bir şey yapmıyorum
Saç şekillendiricilerinin saçı yıpratmasi
Üşenmektiiir çok kısa diyo bu ya agekdgnsv
Çok sıcakta saçı düzleştirmek ölüm gibi
Faydalı bilgiler thank you for 😊
hatayla saç kututma makinesiyle kendim iyakmışm
İstanbul'un nemi saçımızın anasını ağlatıyor.
Genel olarak çok zor yazla alakası yok
Nem kötü ama yazın saçı açık bırakmak zor zaten.
Kabarma en sinir bozucu şey 😒
Elektrik prizine parmak sokmuş gibi geziyorum 🙈
Saç çok önemli ya yazın hep topluyoruz sıcaktan
Hava sıcak, nem çok ve benim saçlar kivircik
Hava sıcaklığından dolayı saçlarım hep toplu