+1 yılVallahi hepsi benim bebeklerim diyeceğim çünkü hepsinden çekiyorum hepsinden derdim var 😁.
Denize gitmemiş olsam da gün içinde güneşe, sıcağa maruz kalan saçlarım yıpranıyor.
Virüs var diye millet daha önce gidememeklerinin acısını çıkartırcasına kuaföre gidiyor 😁
Zaten evde ya da kuaförde bu sıcak havalarda, fön ya da düzleştircinin sıcağında saç yapmak, yaptırmakta insana cehennem gibi geliyor.
Ee artan nem oranından dolayı saçımı ne kadar güzel yapsam da çabucak bozuluyor. ( ki en kötüsü de bu bence 😁 o kadar uğraştım bari 1 saat dayansaydın diyor insan)41 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yıla şıkkı deniz ve güneşten yıpranan saçlar, birde şekillenecek diye iyici yıpranıyor. nedir bu saçların çektiği acil çözüm şart derim ve ben giderim... ;)
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
215Cevap
Sıcaklarla birlikte artan nem oranı yüzünden saçların dakikalar içinde bozulması tam beni anlatmış. :)
41 Yorumla- +1 yıl
selam bebeğim
+1 yılMerhaba
Önerileriniz için çok teşekkür ederim sıcak havalar dan dolayı kabaran ve çabuk bozulan saçlarıma güzel bir tavsiye öneri buldum.11 Yorumla
+1 yılsaçların yıpranması yazın en büyük sorunudur tatil dönüşü kırıkları aldırmak için koşmayan bzden değildir.
00 Yorumla
+1 yılDenize giremeyip kıyıda tuzlu suların keyfini sürerken dalgaların saçınıza vuran her esintideki çiğlerin saçlarınızı düzken eski kabarık haline dönmesine neden oluyor. jöle kullanamaz ya da spreyle de sabitleyememek sinir bozucu oluyor.
00 YorumlaYaz aylarında havada daha çok uçuşan küçük sinekler joleye yapışır, bu da şahsın mağduriyetine yol açar.
Bu arada fotoğrafta saçıyla oynayan kıza taktım. Gıcık bı görünüşü var ama bakmaktan da kendimi alamiyorum.00 YorumlaKıvırcık saçlı iseniz yazın ve kışın saça şekil vermek çok zor oluyor.Örneğin düzleştiriyorum yazın terden, kışın yağmurdan bozuluyor. Şekil verici veya jöle sürünce de aynı sıkıntıları yaşıyorum. En iyisi topuz :d
00 YorumlaHavanın çok sıcak olmasıyla beraber nem artıyor ve saçlar bozuluyor. Yazın saçımı hep topuz halinde tutarım yoksa saçımda bir sürü yün varmış gibi hissediyorum
10 YorumlaDenizde benim saçlarım sapsarı oluyor, kuruyor böyle çatır çatır oluyor. Bazı akşamlar şekilli bir fön hiç fena olmaz.
10 Yorumla
+1 yılDyson airwap ile kivircik saclarimi guzelce sekillendiriyorum.
20 YorumlaŞekillendirilecek bir saçınızın olmamasıdır :) Reklam anketi olduğunun farkındayım, yarı kel biri olarak böyle bir soru karşıma çıkınca yazmadan duramadım :)
00 Yorumla
Yaz aylarında saç şekillendirmenin en zor yanı sence hangisi?
Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi 😫☹️00 Yorumla
+1 yılAh ah saça ne şekil verirsen ver ensenden o ter aktığı gibi işin bitiyo:( O yüzden tek çare balık sırtı örmek dicem ama o zamanda elektriklenip heryerden çıkıyo saçım of:(
00 YorumlaSıcak havalarda, saç kurutmak istemek bile istemezken, şekil vermeye çalışmak daha da zor geliyor. Hele ki kabaran saçlarınız varsa... Ben elektriklenen saçlarımdan çok çekiyorum ne yazık ki
00 Yorumlamutlaka şekillenidiriciler önemli... ancak deniz tuzu saçlarıda etkiliyor bir hayli.. saç kremi kullanıyorum.. koruması için... yalnız bu tip bir şekillendirici denenebilir..
00 YorumlaHepsini okurken ayrı ayrı sinir edici. Kısa saçta uzun saçta kullandım. Her ikiside bu sıcakta nemde kesip atma isteği uyandırıyor. Topuzla da gezilmiyor. Açınca kabarıyor. Yapsan bozuluyor. Üf yani
00 YorumlaSıcaklar ve nem kesinlikle darmadağın ediyor saçları. Bir de saça bir uygulama yapıldıysa doğal da durmuyor o dakikadan sonra. En iyisi bir erkek için kısa tutmak 3-5 numara arası. Ben öyle yapıyorum.
00 Yorumla
+1 yılSon şık kesinlikle. Saatlerce uğraştığım saç nemden dolayı 10 dakikada bozuluyor o yüzden pes edip doğal halini kullanmaya başladım.(kıvırcık)😏
10 Yorumla
+1 yılC dedim ama benim saclarim cok duz oldugu icin yika cik modundayim. Saclarimin bu yonunu cok seviyorum.
10 Yorumla
+1 yılHavalar sıcak ne yaparsamda bozuluyor kuaföre git fon çektir vb ama bir saat sonra boş,, ensem ter içinde kalıyor hemen bozuluyor
10 YorumlaDeniz, kum, güneş yüzünden hasar gören saçların, şekillendirirken kullanılan aşırı asıyla iyice yıpranması
10 Yorumla
+1 yılSıcaklarla birlikte artan nem oranı yüzünden saçların dakikalar içinde bozulması 🌸
20 Yorumla
+1 yılYazın da kışın da saç şekillendirmenin zorlukları var maalesef
20 Yorumla
+1 yılDeniz, kum ve güneş kesinlikle çok yıpratıyor üstüne yüksek ısı vermek de saçı yakıyor
20 YorumlaSanırım sıcak havalarda saç şekillendirmenin bu kadar zor olmasının sebebi sıcakla birlikte nem kaybeden saç derisi..
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle hepsi, ama en ağır basan Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi 😫
00 YorumlaCidden çok zor, yıka kurut şekillendir hava zaten sıcak bide bunlara çabalayınca kökünden kesesim geliyor.
00 YorumlaTerlemeyeceksin yoksa yaz ayinin kıştan pek bir farki yok. Banyoya gir cikinca fön çek soguk suyla bir kendine getir. Zor degil.
00 YorumlaSaç şekillendirmede saçın temel özelliği önemli, kıvırcık ve sert saçlar en zor şekillendirilen saçlar.
00 Yorumla
+1 yılNemden, sıcaklıktan dolayı terledikçe ne zaman düzleştirmeye çalışsam 2 dakikada bozuluyor. Kendi saçımda gittikçe şekilsizleşiyor
00 Yorumla
+1 yılDermatitiniz varsa yandınız. Şekli değil görünen kepek sizi yıllardır duş almamış gibi gösteriyor. Oysaki hergün ikişer defa alıyorsunuz :/
00 Yorumlaünlüleri koymayın şu giflere ya hiç okumadan sevdiğim bir ünlünün fotoğrafı varsa basıyorum ashdasjdhga
00 Yorumla
+1 yılSaçımda olan tek sorun yazın düzleştirdiğimde krem uygulamama rağmen bazı günler deli gibi terlerse kafa saçta bozuluyor haliyle ve bu çok zor ☹️
00 YorumlaDuştan sonra elidor saç kremi kullanırım ve fön çekme vs uğraşmam. saçlarımın kıvırcık, doğal olmasını seviyorum
00 Yorumla
+1 yılİlgi alanım içerisine girmiyor bu konu üzgünüm zira ben kelliği seviyorum çokta karizmatik duruyor en azından bende öyle 😊
00 YorumlaDeniz, kum, güneş yüzünden hasar gören saçların, şekillendirirken kullanılan aşırı asıyla iyice yıpranmasıı.
00 Yorumla
+1 yılYazın çok fazla terliyoruz, güneş ve sıcak haliyle. Sürekli ısı kullanmanın yanlış olduğunu biliyoruz. Bence yazın daha salaş ve toplu olmalı saçlar.
00 Yorumla
+1 yılSaçlarımı kısa tuttuğum için pek şekillendirme ile uğraşmıyorum fakat yinede denize felan gidince odun gibi oluyor mahvoluyor
00 Yorumla
+1 yılCok skntı ve yazın gecelerı uyurken sac diplerım aşırı kaşınıyor
10 Yorumla
+1 yılSaç şekillendirmek yaz aylarında zor olsada güzel, hoş saçlar her kadının hakkı 🌺
10 Yorumla
+1 yılBütün hepsi ya :( çok zor. hele denizin havuzun zararları bayağı oluyor saçları yıpratıyor..
10 YorumlaNemli bir şehirde buklelerin ilk an ki gibi kalması çok zor
10 Yorumla
+1 yılValla ben sürekli yıkıyorum yoksa şekil alacağı yok
10 Yorumla
+1 yılZaten zayıf saçlarım bir de işlem görünce çok kuruyor.
10 Yorumla
+1 yılDeniz dışında hiç bir sorun yaşamıyorum çünkü organik şampuan kullanıyorum
10 Yorumla
+1 yılHiçbirşey. Saçların düz , bakımlı ve nemliyse sorun yok. Ben sadece rüzgardan şikayetçiyim
10 Yorumla
+1 yılİsisiz saç duzlestirme hayalim. İsi mahvediyor saçları
10 YorumlaDüzleştirmek🤣🤣 Eşimin saçlarını ben düzleştirmek zorunda kalıyorum.
00 YorumlaBenim saçlarım yıkandıktan sonra çok kabarıyor maalesef..
00 Yorumla
+1 yılDeniz gerçekten saçın yapısını bozar
Ama iyi ki varsınız00 Yorumla
+1 yılAsker traşı en güzeli😀 yani tas kafa mi denişiyorsu😀
00 YorumlaEn zor yanı wax dax gibi ürünlerin pahalı olması :D
00 YorumlaKısa saç bendeki ama kadınlar için gerçekten zor bir durum
00 YorumlaAntalya sıcağında yapış yapış terlerken çok zor bişey bu.
00 Yorumla
+1 yılBence kısa saç için şekillendirmek zor değil ama uzunlar için yorum yok
00 YorumlaHava sıcak
Saçlar isyanda
Şekil kabul etmiyor00 Yorumla
+1 yılSoğuk hava ile fön çekiniz sizde. Ah ne kadar dertli insan varmış
00 Yorumla
+1 yılSaçlarımın sağlığına çok önem veriyorum ve sağlıksız saç görüntüsü beni en çok üzen şey :(
00 Yorumlasurekli yikamak elektriklenmesine sebep oluyor ve bu yuzden sekil vermekte zorlaniyorum...
00 Yorumla
+1 yılBukleli saçların bakımı daima daha zordur bana göre
00 Yorumla
+1 yılHiç bir şekilde sıcağa dayanmıyor.. Terleyince bitiyor.. 😑
00 Yorumla- Devamını Gör (431)
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar