Ben düzleştirerek kullanırım genelde saçlarımı. Haliyle düzleştirici sıcaklığı da arttırıyor, daha evden çıkmadan ter içinde kalıyorum çok sinir bozucu. Hava üfleme teknolojisiyle saç şekillendirdiğini biliyorum Dyson'ın. Mutlaka denemek istiyorum.
Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi... kesinlikle bu. Hem sıcaklardan hem de o an içinde bulunduğumuz durumdan gerçekten çok zorlayıcı olabiliyor..
Yağlanan saçlar olsa gerek birde yazın kısa kestiririz fön çekemez hale gelir felan ya da çok gezidiğimiz için her gün çok sık fön çekeriz buda kırılmaya sebep olur.
Yasadgm yer Marmaris.. çok nemli ise giderkn topuz yap cik başka yol yok uğraşmıyorum zaten başına buyruklar sıcak ve saçımın açık olmasını düşünemiyorum 🙄
Hem sıcakta hem rüzgarda saçlarım o kadar berbat oluyor ki anlatamam. Hele birde rüzgara maruz kalınca hem direkt yağamıyor hem de arap saçına dönüyor🤦♀️
Ne kadar şekil versende sıcakta terleyince o şekil saçta kalmıyor tabikide ama benim öyle değil ıstedgim şekli gerebiliyom saçlarım hem çok uzun hemde çok dayanıklı
Sıcak larda artan nem den dolayı saçlar sürekli toplanır bu yüzden de bâyâ bu yıpranır saçları genellikle açık bırakmamız gerekirken toplayınca saçlar karışır ve yıpranır maalesef😔
Fenomenlerde ya da influencerlarda sıkça görüyoruz merak ediyoruz lakin fiyat olarak bana göre çok pahalı , bir üniversite öğrencisi buna sahip olamaz bence , keşke biraz daha uygun fiyatlı olsa❤️
Saç şekillendirici kullanın. Ve en önemlisi yumurtayı alıp iyiyce çırpın duştan önce de saçınıza 10 dk masaj yapın hem parlak görünüş hemde vitanim verir
Denizin içindeki iyot miktarı ve kirliliğinden dolayı saçlarımız yıpranıyor ve denizden hemen sonra yıkanmazsada ve kurursa keçe gibi görünmesine neden olunuyor
Saçın bakımı ve doğru zamanda doğru uzunluk ve şekillendirilmesi önemli... Fakat çokta yıpratmak gerekiyor. Toparlaması oldukça zor. Mümkün olduğunca doğal olmasında fayda var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
Sıcak havalarda insanın topuzdan başka birşey yapası gelmiyor
Tabiki bayanlar açısından zor sekel sokmak yapılan şekli korumak Allah yardımcı olsun
Sıcakta nem yüzünden saç bozulması bir rahat durmuyor karatalar😂
Saclar kısa olunca boyle seylere ıhtıyac olmuyor ama bayan arkadaslara yardımcı olabilir
deniz girip çıkıyorsun ve sonrasında güneş tuzlu saçlarını kurutunca şekil vermek çok zor oluyor
Sıcaktan ve nemden saç bozuluyor keşke sadece de bozulsa terliyor üstelik
Çünkü hava sıcakken saça şekil vermek zor.. Nemli havadayken ya da terlerken zaten o saç bozuluyor.
Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi 😫
Şekilleniyor sonra terliyoruz sonra tekrar bozuluyor :D
Zaten şekil almıyor. Onun için dağınık takiliyorum.
Beşyüz liralık bir duzelstiricim yok en zor yani bu neden beşyüz liralık duzlestiricim uok
tatile gittiğimde denize girip çıkınca saçlarıma şekil vermek gerçekten çok zor oluyor
Şekillendirme yapmiyorum kapaliyim ama hergun duş alininca uzub saç cekilmiyor
Hava zaten sıcak bir de düzleştirmeye kalksam iyice cehennem ateşine dönüyor
Sıcaklarla birlikte artan nem oranı yüzünden saçların dakikalar içinde bozulması.
Şu aralar sıcaklıklar gerçekten bunaltıyo dolayısıyla saçlarımızı da yıpratıyor
Adanada yaşıyorsan saçları şekillendirmek imkansıza yakın hale gelebilir.
Sıcak ve nem saçı etkiliyor. Terledikten sonra fön çeksek ne yazar bozulcsk yine
Saçımı kısa kestirdim o yüzden şekillen emrini verince hemen şekil yapıyorlar bana :Dd
Sürekli ter sürekli toz zor is birde sürekli yikamak lazim en iyisi kisa sac
Hava sıcak maşa sıcak düzleştirici sıcak kısacası sıcak
Hava sıcakken saçları şekillendirmek için uğraşmak çok zor gerçekten.
Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi
Aşırı ısıyla yıpranması. Neyse çözümü var ne de olsa..
Sıcaklarda nemlerden dolayı asla şekil tutmaması 🤦🏻♀️
Yaz ayları gerçekten korkunç geçiyor saçlarımız hemen bozuluyor.
saçım kısa olduğu için şekillendirmeye gerek kalmıyor
Nemden saçlarımın kabarması ve bir türlü sıcaktan düzleştirememem 😫
Sürekli terden dolayı duşa girdikten sonra tekrar sekil verme.
Sıcaklarda saçları salmak çok zor salabilenlere hayret ediyorum
Ben düzleştirerek kullanırım genelde saçlarımı. Haliyle düzleştirici sıcaklığı da arttırıyor, daha evden çıkmadan ter içinde kalıyorum çok sinir bozucu. Hava üfleme teknolojisiyle saç şekillendirdiğini biliyorum Dyson'ın. Mutlaka denemek istiyorum.
B şıkkı olduğunu düşünüyorum
Çok terliyorum.. o yüzden saç falan yapmak bir yere dursun, açık dahi bırakmıyorum çoğunlukla
Havalar ısındıkça, saç şekillendirmenin çok daha zorlu ve yorucu bir süreç haline gelmesi... kesinlikle bu. Hem sıcaklardan hem de o an içinde bulunduğumuz durumdan gerçekten çok zorlayıcı olabiliyor..
Gazın saçlarımı genelde bırakıyorum şekilden bilmiyorum
yazın genelde kısa saçlı olduğum için şekillendirme konusunda pek sorun yaşamıyorum
Deniz, kum, güneş yüzünden hasar gören saçların, şekillendirirken kullanılan aşırı asıyla iyice yıpranması
Yağlanan saçlar olsa gerek birde yazın kısa kestiririz fön çekemez hale gelir felan ya da çok gezidiğimiz için her gün çok sık fön çekeriz buda kırılmaya sebep olur.
bu sıcak hava da yüksek ısı ile saç yaparken pancara dönmek
Saçı ıslatıp salıyom bu sıcakta saç şekiliyle uğraşamam
Yasadgm yer Marmaris.. çok nemli ise giderkn topuz yap cik başka yol yok uğraşmıyorum zaten başına buyruklar sıcak ve saçımın açık olmasını düşünemiyorum 🙄
Hem sıcakta hem rüzgarda saçlarım o kadar berbat oluyor ki anlatamam. Hele birde rüzgara maruz kalınca hem direkt yağamıyor hem de arap saçına dönüyor🤦♀️
Ne kadar şekil versende sıcakta terleyince o şekil saçta kalmıyor tabikide ama benim öyle değil ıstedgim şekli gerebiliyom saçlarım hem çok uzun hemde çok dayanıklı
Sıcak larda artan nem den dolayı saçlar sürekli toplanır bu yüzden de bâyâ bu yıpranır saçları genellikle açık bırakmamız gerekirken toplayınca saçlar karışır ve yıpranır maalesef😔
Fenomenlerde ya da influencerlarda sıkça görüyoruz merak ediyoruz lakin fiyat olarak bana göre çok pahalı , bir üniversite öğrencisi buna sahip olamaz bence , keşke biraz daha uygun fiyatlı olsa❤️
Saç şekillendirici kullanın. Ve en önemlisi yumurtayı alıp iyiyce çırpın duştan önce de saçınıza 10 dk masaj yapın hem parlak görünüş hemde vitanim verir
Denizin içindeki iyot miktarı ve kirliliğinden dolayı saçlarımız yıpranıyor ve denizden hemen sonra yıkanmazsada ve kurursa keçe gibi görünmesine neden olunuyor
Saçın bakımı ve doğru zamanda doğru uzunluk ve şekillendirilmesi önemli... Fakat çokta yıpratmak gerekiyor. Toparlaması oldukça zor. Mümkün olduğunca doğal olmasında fayda var.
Bence en zor yanı hem isi alıyor saçın hemde sıcak terliyosun
Sıcak havada en güzeli toplamak hatta yüksek topuz yap kurtul
Föhn rüzgarları sıcaklığı ve nemi artırır. Iğdır Ovası'nın mikroklima alan olmasının sebebi de budur.
Terleme ile çabuk bozulan saç şekli ve extra olan sıcaklık ile yapay şekillendiricilerin kullanılması☘️
dogal haliyle birakmak en iyisi cunku her an dus aliyoruz
Deniz, kum, güneş yüzünden hasar gören saçların, şekillendirirken kullanılan aşırı asıyla iyice yıpranması 😱
Deniz, kum, güneş yüzünden hasar gören saçların, şekillendirirken kullanılan aşırı asıyla iyice yıpranması
Çok sıkıntılı bir durum bende anlamadım neden olduğunu sjsjsjsjsjahahahahahahahagagagagagagagagagagagagagaga
Hiç almadım aslında ama güzele benziyor. Bende taraklı saç düzleştiricisi var mesela o cok işe yarıyor
Saçlar nem olan ortamda daha yağlanır ve yıpranması daha kolay olur. O yüzden hergün bakım yapmak faydalı olacaktır
Deniz, kum, güneş yüzünden hasar gören saçların, şekillendirirken kullanılan aşırı asıyla iyice yıpranması 😱
Yazın bazen yağlanabiliyor her gün yıkıyorum bide saç kremi Elidor ile şekil veriyorum mükemmmel parlak oluyor