Bu bob kesimlerden hangisi tam size göre?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hicbiri benlik degil ama seçmek gerekirse 3 . Olsun
Hiçbiri maalesef.
En üstteki hoş gadası
Hiçbiri benlik değil
Cevap
6Cevap
Lob kesim tercih ettim pişman oldum zor bir saç modeli, uzun modelleri tercihim eğer tekrar düşünürsem
"let me speak to your manager" saç kesimi bunlar resmen.
Kalbsiz bir Melek olarak sana bu saç modeli çok yakışır
Hiçbiri saçımı kestirmeye kıyamıyorum bir de böylemi kestirecem memnunum uzun ve doğal saçımdan
1 amerikan stil olduğu için yani ben amerikalılarda görmüştüm onun için
3 olsn
Kısa saç insanı değilim
saçım belde oldugu için cok uzak model bunlar bana
3. Çoooook güzel
Mecbur kalırsam 3
Dalgalı olan.
Üçüncü güzel.
2. Şık
Sevmem
Hiçbiri
Galiba hicbiri
2. resim
3 güzelmiş
İkinci nays
b daha iyi
Benlik degıl 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar