Merhaba kelebeklerim 🦋

Bu bence'mde kakül kestirmeden önce mutlaka bilmeniz gereken şeylerden bahsedeceğim. Belki de bu bence'mi okuyunca kakül kestirmek isteyeceksiniz belki de zaten istiyorsunuzdur ama vazgeçeceksinizdir. Ben kakülün yakıştığı kişilerde cidden çok hoş durduğunu düşünüyorum. Bende de var zaten şu an. Hemen bence'ye geçelimm.
Uzarken Sıkıntı Yaratacaktır!

Kakül uzarken birazcık sıkıntı olabilir. Eğer bir kere kakül kestirdiyseniz ve bir daha kestirmek istemiyorsanız onun yerine uzasın istiyorsanız o zaman biraz sıkıntı olacaktır diye tahmin ediyorum. Saçlarınız uzadıkça rahatsız olacaksınızdır büyük ihtimalle. Yana atabilirsiniz uzamaya başladıkça. Yana atmak istemiyorsanız maalesef ki öyle bir şansınız olmayacak bir süre sonra. Ayda bir tekrardan kestirmelisiniz eğer hala kaküllü olmak istiyorsanız.
Kıvırcık Saça Sahip Kişiler de Kakül Kestirebilir!

Eğer saçlarınız kıvırcık ise ve kakül kestirmekten emin olamıyorsanız bence kıvırcık saçlara da kakülün yakıştığına emin olmalısınız. Yüze yakışmayabilir ona diyebilecek bir şeyim yok ama yüze yakışıyor ise kakül kestirmeniz için saçlarınızın kıvırcık olmasının önemi yok.
Kakül Bazen Sivilcelere Neden Olabiliyor!

Maalesef ki kaküller bazen cildimizde sivilce çıkmasına sebebiyet verebiliyor. Ancak herkeste çıkacak ya da çok çıkacak diye bir kural yok, benim alnımda fazla sivilce çıkmadı şimdiye kadar. Cildim sivilceye yatkın ama yine de az çıktı. Kakülleriniz çıkan sivilceleri gizleyebilir ayrıca.
Kendinize Yakışacak Modeli Bulmalısınız!

Bildiğiniz üzere bir sürü kakül modeli var. Yüz şeklinize göre size hangi model kakülün yakışacağını tahmin edebilirsiniz. Bana kalırsa kuaföre gidin ve ona yüz tipinize en çok uyacak kakül modelini göstermesini rica edin. Böylece size yakışacak olan modeli bulabilirsiniz. Tabii önerdiği modelin yakışmama ihtimali var.
Bazen Şekillendirmesi Zor Olabiliyor!

Bazen şekillendirmek gerçekten çok zor oluyor, özellikle de dalgalı saçlarda. Mesela benim kaküllerim cidden zor şekilleniyor ve şekillendirdiğim zamandan biraz sonra hemen bozulabiliyor. Fön çekmeden zaten şekillenmiyor. Sizin de saçlarınız bu şekilde olabilir. Aklınızda bulunsun.
Bu bence'm bu kadardı. Umarım işinize yaramıştır. Bu saatte uyumayan varsa hemen uyusun bakim :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer