14 Şubat’ta tüm ilgiyi toplayacak kadar havalı bir saç stiline sahip olmak ister misin? O halde, sık
Saç Bakım Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! (Sayfa 7) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3028 Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 58 kişi beğendi
AcelyaNora Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Dalgalı, fön çekilmiş saç 0 1 Yorumla Buse_Dmr +1 yıl Saçların doğal kıvırcık sanırım Yorumla
Levent52212 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Düz saç beline kadar uzun harika. 0 2 Yorumla Aleyna +1 yıl Kısa saç nasıl Yorumla Levent52212 +1 yıl Yakisana güzel ama herkes taşıyamaz. Ve ben sevdiğimi dizlerime yatırıp saçlarını tel tel severim ve bundan sıkılmadan yatarım severim o yüzden uzun sac Yorumla
Footlovermann Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Fön vax sprey tamam kadınların işi zor valla 0 1 Yorumla Buse_Dmr +1 yıl Erkekler daha az önemsiyor sanki :D Yorumla
selin_demir321 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Dogal dalgali ya da bukleli olan asiri guzel 0 0 Yorumla
notorioustw Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kıvırcıklar ile bolca alakamız olmuştu bir dönem 0 0 Yorumla
Mehmettok1979 Takip Et Guru Yaş: 47 +1 yıl Saçlarım dalgalı uzadığında daha güzel duruyor 0 0 Yorumla
RuhsuzErgen Takip Et Yoda Yaş: 23 +1 yıl Sevgilim olsun saha sonra buraya dönpl yapacağım 0 0 Yorumla
jackdaniels0034 Takip Et Bilge Yaş: 24 +1 yıl Düz de olur dalgalı da olur insan olsun yeter 0 0 Yorumla
Altinbasakk Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Kizima almak istiyorum ama biraz pahali :(( 0 1 Yorumla Aykaram0606 +1 yıl Kanka kullanıcı adını mı değiştirdin Yorumla
Pembe_Jaguar Takip Et Bilge Yaş: 36 +1 yıl bu zamanda artık her kıza bir dyson lazım :):) 0 0 Yorumla
mavimorhayaller Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Sevdiğim saçlarımın her haline bayılıyor ❤️ 0 0 Yorumla
OnDakikayaOradayım Takip Et Xper 6 Yaş: 106 +1 yıl Özel günlerde saç düzleştirici kullanıyorum 0 0 Yorumla
tehlikelibiri Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Benim saçım kısadır onun için pek uğraşmıyorum :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Güzel öneriler için teşekkürler Dyson
Sevgililer gunu geçti geç gördüm
Aklimda kalsinnn tesekkur ederimmm 🌼
Dalgalı, fön çekilmiş saç
Saçların doğal kıvırcık sanırım
Saç önemli fazlada yıpratmamak lazım👍🏼
Dyson coralle muhteşem gerçekten
Bravo güzel çalışma emeğine sağlık
Saçlarım düz ama dalgalı modeli çok seviyorum.
Düz saç beline kadar uzun harika.
Kısa saç nasıl
Yakisana güzel ama herkes taşıyamaz. Ve ben sevdiğimi dizlerime yatırıp saçlarını tel tel severim ve bundan sıkılmadan yatarım severim o yüzden uzun sac
Fön vax sprey tamam kadınların işi zor valla
Erkekler daha az önemsiyor sanki :D
Düzz her zaman iyidir. HavsgzgsvsvgZ
Dalgalı saçları severim sempatik duruyor
Hayatı bu kadar seviyomusunuz
Dalgalı benim bayağı hoşuma gidiyor diyebilirim
Faydalı bir paylaşım olmuş gerçekten
Hep kadınlar için 😊 neden acaba
Ben bukle bukle olan saçları beğenirim.
Dogal dalgali ya da bukleli olan asiri guzel
Bence dalgalı saç modeli olmalı
Kıvırcıklar ile bolca alakamız olmuştu bir dönem
Saçlarım dalgalı uzadığında daha güzel duruyor
Kadina gore degisir. Ama genel olarak duz...
Dalgalı ve kıvırcık güzel duruyor
Kıvır kıvır olsa fena olmazdı sanırım
Hepsi bir birinden güzel ürünler.
Normal böyle düz olandan yap kaç
Kıvırcık saç candır can...
Sevgilim olsun saha sonra buraya dönpl yapacağım
Fikirler için teşekkürler
Düz de olur dalgalı da olur insan olsun yeter
Belki bir gün benim de Dysonum olur🥺
Kizima almak istiyorum ama biraz pahali :((
Kanka kullanıcı adını mı değiştirdin
Ne uğraşıcam ya topla git işte
Ne sevgililer günüymüş ve
Harika modeller olmussss.
güzel fikirler için teşekkürler
Su dalgası gerçekten çok hoş oluyor.
hepsi guzel modeller. tesekkurler
Paylaşımın için teşekkürler
paylaşım için teşekkür ederim
Çok güzel de bi o kadar pahalı malesef
Kıvırcık saç güzel 👍
dalgalı saçlar da
Her turden sac modeli yapiyorum kendime
Kıvırcık 10-0 önde benim için
Bence en iyisi dalgalı saç.
Dağınık saçlarım ve ben. 😅
Kahküllü kızlara bayılıyorum. 🙂
bu zamanda artık her kıza bir dyson lazım :):)
Sevdiğim saçlarımın her haline bayılıyor ❤️
Özel günlerde saç düzleştirici kullanıyorum
Teşekkürler paylaşım için...
Dyson elektrik süpürge markası değilmiydi yaw :D
Benim saçım kısadır onun için pek uğraşmıyorum :)
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler😊
Dalgalı saç en sevdiğim saç stili
Su dalgasına aşık oldumm❤️
Super bir yazi olmus baya faydali
Dyson her zaman en iyisi bence
iyidir, hoştur , güzeldir ama...
Düz saç iyidir ya daha güzel duruyor