“Yaz aylarında, saç sağlığımı korumak için ne yapacağımı bilmiyorum” diyenler buraya! En sıcak günle
Saç Bakım Yılın En Sıcak Günlerinde Saç Sağlığını Koruyabilmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu (Sayfa 3) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1934 Yılın En Sıcak Günlerinde Saç Sağlığını Koruyabilmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 53 kişi beğendi
Mehmedcxs Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Krwm falan sürmeye gerek ykk saclar en doğal hali ile daha sağlıklı durur bence hic yıkmayın kalsin oyle 0 0 Yorumla
süvari00 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Saç bakım yağlarıyla , organik sabun ve şampuanlarla , koruyucularla saclarimizi yipranmaktanv onleyebiliriz bence 0 0 Yorumla
nurettinnnklf Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Denize gitmek Duş almakAçık giyinmekGölgede durmak Şapka takmakHavuza girmek 0 0 Yorumla
nothingxxx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarımı bir yıldır kestirmedim ama en kısa zamanda gidip uçlarını düzelteceğim fırsatınız varsa her ay mutlaka uçlarından aldırın 0 0 Yorumla
Sedef68 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ben saçına mayenez duruyorum kuru saca masaj yaparak daha sonra bisaat bekliyorum ve yikiyorum baya nemlendiriyo besliyor canım 0 0 Yorumla
cemkuyucuoglu Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bence eğer güzel bir saç istiyorsanız değerli markalar var onlardan güzel bir şampuan alın sürekli saçlarınızı günde 2 defa yıkamak üzere yıkayın 0 0 Yorumla
Eüfleğcmeğcle Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Yaz aylarında o saça ne kadar fönde çekilse ne kadar maşa da girse bozuluyo yaz aylarında kremleyip toplamak daha avantajlı 0 0 Yorumla
benjj Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Onu bunu bilmem de kızlara uzun saç çok aşırı yakışıyor Hele bir de kalçalara kadar uzun oluyor ya Erkekler bitiyor haberiniz olsun 0 0 Yorumla
Esmrhtn49 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Saç kesimine iznim yok ve saçlarım kıvırcık olduğu için çok fazla düzleştiriyorum ve ısıya maruz kalıyor kırık dolu ne yapacağımı bilmiyorum :( 0 0 Yorumla
Necatiakburak Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Tavsiyeler güzel miş evet bend bazen saclaarimi koruyamiyorum malesef ama deniz suyu mahvediyor saçları 0 0 Yorumla
46cb46 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Ne kullandiysam yaramadı sacima sıcakta da sogukdada ama çok sıcakta kafama şapka takarım güneşten yipranmasin diye 0 0 Yorumla
Maraşlım4646 Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl Saçlarım bir kadının saçı kadar uzundu, bakım ister bir çiçek gibi, kırıkları alınmalı boyası , vs ve en önemlisi şampuan 0 0 Yorumla
qarapapak00 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Sampuanımın icerisine birazcık gül suyu damlatıyorum. Böylece hem yumusak hemde parlak oluyor. Kepek olmuyor. 0 0 Yorumla
BrhnPrlyn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Sıcak fön cekmek saçları yakar mı? Zararlı mıdır? Bununla ilgili kısa bir açıklama yapmak isteyen var mı 😏 0 0 Yorumla
BayBilennn Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Dyson bişey yaparda o şey kötü olur mu hiç. Sektöründe lider yaptığı ürünlerde kullanıcısını en iyi düşünen firma 0 0 Yorumla
DeStinY000 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl saçlarımı günlük yıkıyorum, rahat edemiyorum yoksa, yağlı gibi geliyor içgüdüsel olarak, ama yıkamak çok rahatlatıyor :) temiz temiz 0 0 Yorumla
meyrabss Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl saçımı evde düzleştiririm dışarı çıkar çıkmaz uçuşmaya başlar ne düzleştirmem kalır nede başka bir şey. 0 0 Yorumla
ere_c_ Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarıma ısı ile birşey yapınca saçlarım direk ölüyor. Uzun süredir saçlarımı köpük yardımı vede dyson ile şekillendiriyorum. 0 0 Yorumla
ZevkVermekKeyiflidir Takip Et Xper 4 Yaş: 102 +1 yıl Gerçekten bu önerilerinizi dikkate almaya çalışacağım birçok işte Zaten dikkate alacaktır paylaşım için teşekkür ederim 0 0 Yorumla
sdmrl16 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Ben zerre kadar koruyamıyorum sıcak zaten kendime bakamıyorum ki saçlarıma bakayım anca akşam üzeri oluyo o iş ya da sabahları 0 0 Yorumla
emircan2001 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık eğitici olmuş 0 0 Yorumla
yigidoata Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl deniz ve güneş saçlarima cok iyi geliyo. ama tabi yaninda ne kullancağimi bilmiyorum 0 0 Yorumla
GeceninKurdu Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Dyson çok pahalı ama saçı koruyor cidden teşekkürler 0 0 Yorumla
Kalp_Girdabı Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Anlaşılan en çok deniz konusunda dikkatli olmalı 😊 0 0 Yorumla
Zarif_Hatun Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Güzel bilgiler. Saçlarımızı fazla ısıya maruz bırakmamalıyız 0 0 Yorumla
Suzan_99 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel bilgi verdiginiz çok teşekkür ederiz 😊🌸🌸🌸 0 0 Yorumla
mwrak Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Tavsiyeler harikaaaa teşekkür ederim gerçekten işime yarayacağına şüphem yok 0 0 Yorumla
uzgunlergolu Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl yazın ışıl ışıl saçları kim istemez ama pek mümkün olmuyor tabi bakım yapılmazsa 0 0 Yorumla
Veliican Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Saçları kısaltmak gerekiyor, uzun saçlar çok yıpranıyor. 0 0 Yorumla
ŞahsınaMünhasır__ Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Yaz mevsiminde özellikle de saç sağlığımızı ekstra korumalıyız. Faydalı bilgiler 💫🌸 0 0 Yorumla
agelessman Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Güzel bilgiler. Ama en güzeli kısa saç kestiriyorsun minimum düzeyde derdin oluyor 0 0 Yorumla
kırıcı65 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Düzenli kırık aldırıp saç maskesiyle destek olunca belli bir değişim oluyor.. 0 0 Yorumla
mutlulukdelicesine Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl Gerçekten bu siteden çok şeyin bilgi sahibi oluyorum ben ve üye arkadaşlarımız teşekkürler ederiz 0 0 Yorumla
qwyikik Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kes sacini kisacik hergun dus al tara fazla terleme 0 0 Yorumla
ceto001 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Temizliğe dikkat etmek en garanti çözüm yazın Günde 2 defa duş şart 😂 0 0 Yorumla
SonsuzAşk_ Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Denizden çıkar çıkmaz saça gereken bakım yapılmalı kesinlikle 0 0 Yorumla
Hayalxgücü Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Çok yorucu bee, kafamın ortasından makineyle geçicem en son 0 0 Yorumla
Hızlıcapkın345 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Her gün saçını yikamalisin, ya da en iyisi kel olmak 😂 0 0 Yorumla
kodadıBahtiyar Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Benim saçlarda da kırıklar var kepek var tuzlu su çok iyi gleiyor 0 0 Yorumla
Ataberkk-Akgedikk Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Başarılı bir bence olmuş. Hemen şu an gidip Dyson ürünlerinden alıyorum. 0 0 Yorumla
girl4secret Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Söylediklerinizin hepsinin saça etkisini biliyordum. Bu arada ürünleriniz aşırı pahalı. 0 0 Yorumla
mutsuzhatun1993 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Faydali bir paylasim ama suna saclarim kisa uzattığımda bu yazilanlari uygularim herhalde 0 0 Yorumla
calamtyyyjane Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl kısa saçlı olmak güzel bakımın kolay olması açısından 0 0 Yorumla
NightMare_98 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Çok etkilendim 👏🏻Hem şu an gidip Dyson Saç Düzleştiricisinden alıyorum. 0 0 Yorumla
EnsarMutlu Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarınıza, iyi bakın yoksa Sins gibi gezersiniz ortalıkta. Benden söylemesi. 0 0 Yorumla
TEKLATT Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Çok güzel bir paylaşım olmuş hele i şu sıcak günler için çok gerekli ❤ 0 0 Yorumla
sedaaltin0 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Çok güzel bir paylaşım olmuş hele i şu sıcak günler için çok gerekli ❤ 0 0 Yorumla
ssenas Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl ısı kullanmıyorum düzenli yıkıyorum boyadan çok yıpranmıştı ama eski haline gelmeye başladı 0 0 Yorumla
Kaya_ist Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Saçlarımı her gün limon suyu ile tarıyorum bence çok güzel 😂 0 0 Yorumla
taylorvanniii Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarımın kırıklarını aldırdım. Çok fazla ısıya da maruz bırakmıyorum. Böyle çok mutluyuz 🌺 0 0 Yorumla
Embedded Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kısa saç kesimi ile çok fazla bakıma ihtiyaç duymuyorum yaz aylarında 0 0 Yorumla
KürşadBeyiniz Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Saç kremi kesinlikle kullanılmalı ya çok güzel bir havası var 0 0 Yorumla
GreenncardHüseyin Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl teşekkürler iyi paylaşım tavsiyeler güzelmiş sevdim 0 0 Yorumla
Emrezcn Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarımı hergün yıkarım güzelce kuruturum yoksa sağlığını kaybediyor 0 0 Yorumla
benaykut Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Saç bonesi takmak gerçekten de çok önemli. Havuzun suyu saçı yıpratabiliyor. 0 0 Yorumla
hayat21leguzel Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarımla gayet mutluyuz sadece kırıklarını aldırdım maşa fön yok 0 0 Yorumla
Barisserken Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ne yaparsam yapayım abi 2 gümde bir saç yıkamaktan bıktım çok şampuan denedim ama çözğm yok 😂 0 0 Yorumla
Sedademirr Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Benimde saçlarım mevsim geçidinden herhalde çok dökülüyor 0 0 Yorumla
abucubucu Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Saçı sirkeli suyla tariyorum çok yumuşak oluyo bu sayede 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
428Cevap
Krwm falan sürmeye gerek ykk saclar en doğal hali ile daha sağlıklı durur bence hic yıkmayın kalsin oyle
Saç bakım yağlarıyla , organik sabun ve şampuanlarla , koruyucularla saclarimizi yipranmaktanv onleyebiliriz bence
Denize gitmek
Duş almak
Açık giyinmek
Gölgede durmak
Şapka takmak
Havuza girmek
Saçlarımı bir yıldır kestirmedim ama en kısa zamanda gidip uçlarını düzelteceğim fırsatınız varsa her ay mutlaka uçlarından aldırın
Ben saçına mayenez duruyorum kuru saca masaj yaparak daha sonra bisaat bekliyorum ve yikiyorum baya nemlendiriyo besliyor canım
Bence eğer güzel bir saç istiyorsanız değerli markalar var onlardan güzel bir şampuan alın sürekli saçlarınızı günde 2 defa yıkamak üzere yıkayın
Yaz aylarında o saça ne kadar fönde çekilse ne kadar maşa da girse bozuluyo yaz aylarında kremleyip toplamak daha avantajlı
Onu bunu bilmem de kızlara uzun saç çok aşırı yakışıyor Hele bir de kalçalara kadar uzun oluyor ya Erkekler bitiyor haberiniz olsun
Saç kesimine iznim yok ve saçlarım kıvırcık olduğu için çok fazla düzleştiriyorum ve ısıya maruz kalıyor kırık dolu ne yapacağımı bilmiyorum :(
Tavsiyeler güzel miş evet bend bazen saclaarimi koruyamiyorum malesef ama deniz suyu mahvediyor saçları
Ne kullandiysam yaramadı sacima sıcakta da sogukdada ama çok sıcakta kafama şapka takarım güneşten yipranmasin diye
Saçlarım bir kadının saçı kadar uzundu, bakım ister bir çiçek gibi, kırıkları alınmalı boyası , vs ve en önemlisi şampuan
Sampuanımın icerisine birazcık gül suyu damlatıyorum. Böylece hem yumusak hemde parlak oluyor. Kepek olmuyor.
Sıcak fön cekmek saçları yakar mı? Zararlı mıdır? Bununla ilgili kısa bir açıklama yapmak isteyen var mı 😏
Dyson bişey yaparda o şey kötü olur mu hiç. Sektöründe lider yaptığı ürünlerde kullanıcısını en iyi düşünen firma
saçlarımı günlük yıkıyorum, rahat edemiyorum yoksa, yağlı gibi geliyor içgüdüsel olarak, ama yıkamak çok rahatlatıyor :) temiz temiz
saçımı evde düzleştiririm dışarı çıkar çıkmaz uçuşmaya başlar ne düzleştirmem kalır nede başka bir şey.
Saçlarıma ısı ile birşey yapınca saçlarım direk ölüyor. Uzun süredir saçlarımı köpük yardımı vede dyson ile şekillendiriyorum.
Gerçekten bu önerilerinizi dikkate almaya çalışacağım birçok işte Zaten dikkate alacaktır paylaşım için teşekkür ederim
Ben zerre kadar koruyamıyorum sıcak zaten kendime bakamıyorum ki saçlarıma bakayım anca akşam üzeri oluyo o iş ya da sabahları
Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık eğitici olmuş
Dyson güzele benziyo gerçekten
deniz ve güneş saçlarima cok iyi geliyo. ama tabi yaninda ne kullancağimi bilmiyorum
Dyson çok pahalı ama saçı koruyor cidden teşekkürler
Anlaşılan en çok deniz konusunda dikkatli olmalı 😊
Güzel bilgiler. Saçlarımızı fazla ısıya maruz bırakmamalıyız
Çok güzel bilgi verdiginiz çok teşekkür ederiz 😊🌸🌸🌸
Tavsiyeler harikaaaa teşekkür ederim gerçekten işime yarayacağına şüphem yok
yazın ışıl ışıl saçları kim istemez ama pek mümkün olmuyor tabi bakım yapılmazsa
Saçları kısaltmak gerekiyor, uzun saçlar çok yıpranıyor.
Yaz mevsiminde özellikle de saç sağlığımızı ekstra korumalıyız. Faydalı bilgiler 💫🌸
Güzel bilgiler. Ama en güzeli kısa saç kestiriyorsun minimum düzeyde derdin oluyor
Düzenli kırık aldırıp saç maskesiyle destek olunca belli bir değişim oluyor..
Gerçekten bu siteden çok şeyin bilgi sahibi oluyorum ben ve üye arkadaşlarımız teşekkürler ederiz
Kes sacini kisacik hergun dus al tara fazla terleme
Temizliğe dikkat etmek en garanti çözüm yazın Günde 2 defa duş şart 😂
Denizden çıkar çıkmaz saça gereken bakım yapılmalı kesinlikle
Çok yorucu bee, kafamın ortasından makineyle geçicem en son
Her gün saçını yikamalisin, ya da en iyisi kel olmak 😂
Benim saçlarda da kırıklar var kepek var tuzlu su çok iyi gleiyor
Başarılı bir bence olmuş. Hemen şu an gidip Dyson ürünlerinden alıyorum.
Söylediklerinizin hepsinin saça etkisini biliyordum. Bu arada ürünleriniz aşırı pahalı.
Faydali bir paylasim ama suna saclarim kisa uzattığımda bu yazilanlari uygularim herhalde
kısa saçlı olmak güzel bakımın kolay olması açısından
Çok etkilendim 👏🏻
Hem şu an gidip Dyson Saç Düzleştiricisinden alıyorum.
Saçlarınıza, iyi bakın yoksa Sins gibi gezersiniz ortalıkta. Benden söylemesi.
Çok güzel bir paylaşım olmuş hele i şu sıcak günler için çok gerekli ❤
Çok güzel bir paylaşım olmuş hele i şu sıcak günler için çok gerekli ❤
ısı kullanmıyorum düzenli yıkıyorum boyadan çok yıpranmıştı ama eski haline gelmeye başladı
Saçlarımı her gün limon suyu ile tarıyorum bence çok güzel 😂
Saçlarımın kırıklarını aldırdım. Çok fazla ısıya da maruz bırakmıyorum. Böyle çok mutluyuz 🌺
Kısa saç kesimi ile çok fazla bakıma ihtiyaç duymuyorum yaz aylarında
Saç kremi kesinlikle kullanılmalı ya çok güzel bir havası var
teşekkürler iyi paylaşım tavsiyeler güzelmiş sevdim
Saçlarımı hergün yıkarım güzelce kuruturum yoksa sağlığını kaybediyor
Saç bonesi takmak gerçekten de çok önemli. Havuzun suyu saçı yıpratabiliyor.
Saçlarımla gayet mutluyuz sadece kırıklarını aldırdım maşa fön yok
Ne yaparsam yapayım abi 2 gümde bir saç yıkamaktan bıktım çok şampuan denedim ama çözğm yok 😂
Benimde saçlarım mevsim geçidinden herhalde çok dökülüyor
Saçı sirkeli suyla tariyorum çok yumuşak oluyo bu sayede