“Yaz aylarında, saç sağlığımı korumak için ne yapacağımı bilmiyorum” diyenler buraya! En sıcak günle
Saç Bakım Yılın En Sıcak Günlerinde Saç Sağlığını Koruyabilmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1934 Yılın En Sıcak Günlerinde Saç Sağlığını Koruyabilmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 53 kişi beğendi
Çılgınvirgin Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Saçı sirkeli suyla tariyorum çok yumuşak oluyo bu sayede 0 0 Yorumla
ecrin00ecrin Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok hacimli ve canlı kalıyor 0 0 Yorumla
zorbeyi44 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl nemlenmesi ve yağlanmasıyla geri temiz bakım yapılması arasındaki o ince çizgiyi sağlamak 0 0 Yorumla
izmir8502 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Yazin saçlara bakmak zor ya havuza giriyon bozuluyo direk 0 0 Yorumla
Recolandın Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl bu havalarda saçlar mahvoluyor en iyisi evden çıkmamak 0 0 Yorumla
culacinno Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Deniz ve havuz kadar yıpratan bir şey yok 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
Chandleeeeee Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Valla benim saçlarım erkek halimle çok güzel ağlayın kızlar xmdkdmdmd 0 0 Yorumla
Ɲιgнтмαяє Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Isı yerine hep doğal kalmasından yanayım saçlarımın 0 0 Yorumla
Asi_Boy85 Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Uzun saç istiyor benim saçlarda omzuma indi 2 günde 1 mecbur fön yapip sekil veriyorum 0 0 Yorumla
Sarahq Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saç bakımı önemli. Hafta da en az 1 kere bakım yapılmalı bence 0 0 Yorumla
abooogıone Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl genelde hacı Şakir arab sabunu karıştırıyorum doğal saf ipeksi saçlar 😄 0 0 Yorumla
kenia Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Erkek olmak kadar güzel birşey yok vur 3e kafan rahat dolaş 😂 0 0 Yorumla
DontStres Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sprey , jöle ve fön yapmaktan uzak durmakta faydalı olacaktır. 0 0 Yorumla
yuppiyaskk Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Makineyle sürekli düzleştir kicircik yap derken saç sağlığı da yerinde olmaz 0 0 Yorumla
gizliyim1243 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl naneli sampuanlar sac koklerini serin tutabilir terlemyi biraz onleyebilir 0 0 Yorumla
İremhanım7686 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Çok güzel ve faydalı idi bilgiler, teşekkür ederim. 0 0 Yorumla
ODUNCUU18 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Peki dökülmeyi ve saçlarımı kalınlaştırma yı nasıl başarabilirim 0 0 Yorumla
karabelaibox Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Bilinen bilgiler bunlar, daha farklı bilgilerle gelin. 0 0 Yorumla
Yasinxl Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Arada sırada zeytinyağı badem yağı karışımı ile friksiyon şeklinde saç diblerine masaj yaparım 0 0 Yorumla
Oğuzhanustaoglu Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Yine de güneşin faydasının daha fazla olduğuna inaniyorum 0 0 Yorumla
adımsanımyok Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Ben yaz sonunda keratin bakım yaptırıyorum. İlla yıpranıyor güneş ve denizden kaynaklı 0 0 Yorumla
reallynoneed Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Sıcaklık saçları gerçekten çok yıpratıyor. Bayıldım buna 0 0 Yorumla
xESMERALDA Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Yazın ne kadar bakım yapsakta sıcak etkiliyor saçları 0 0 Yorumla
xsusxx Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl hepsi iyi ama brn saçımı korumak değil uzatmak istiyorum 0 0 Yorumla
lighterkek-_- Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl aşırı şekilde yükleme yapmak saçma zaten saçı döker 0 0 Yorumla
Esmakerem Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kırıklar kesilmeli bitkisel yağlar kullanılmalı ben karatin yagsi kullanıyorum 0 0 Yorumla
acelyatocka Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl İyi kremliyorum, dolanmaması için örüp uyuyorum. Islak bırakmıyorum saç gribi olmamak için. 0 0 Yorumla
TugceBulut Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok sık zamanlarda şekillendirici aletler kullanılmamalı 0 0 Yorumla
JellyB00N34 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Hergün güzel bir şampuanla yıkarsan hiç bişey olmaz benimki öyle görüldüğü gibi 🙂🗡 0 0 Yorumla
Çağlaaaa_34 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Kırıklar alındı ısı kullanılmıyo ve aleo veraylabakımı yapılıyo yumuşacık ve bakımlı saçlar 0 0 Yorumla
LilithTheSeductive Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Saçlarınıza bebe yağı sürüp güneşe çıkın. Efsane bir yöntemdir. 0 0 Yorumla
Atauzun Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Saç önemli tabi güzel bir şekilde bakımını düzenliye yapmak lazım. 0 0 Yorumla
Bıkkınsıkkın Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Dyson kullanan bir tanıdıpım sadece maşasının çok güzel olduğunu söyledii birde süpürge makinesi 0 0 Yorumla
sevvalorhanss Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ne koşulda olursa olsun ısı kullanmamak her zaman en iyi çözüm 0 0 Yorumla
Mervekiff Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Dyson uzun zamandır tercih ediyorum başarılı bı ürün tabi yanında diğer bakimlarda önemli 0 0 Yorumla
Müptelakadın14 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Böyle bir bence ye denk gelmeye ihtiyacım varmış teşekkür ederim 0 0 Yorumla
ALper3565 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Duştan önce saç uzunluguna bağlı yumurtayı iyiyce çırpıp masaj şeklinde uygulayın 0 0 Yorumla
scorpion20 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Çok sıcak olduğu için duş sonrası saçları iyi kurutmak lazım 0 0 Yorumla
Kaan4584 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarımı temiz tutmak istiyorum. Çünkü temizlik sağlıktır 0 0 Yorumla
_--kaan--_ Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl dikkate alınacak önemli bilgiler. uygulamak gerekli 0 0 Yorumla
ZimaMavisi Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bir kapalı olarak güneş görmeyen saçlara da müdahale edilmeli diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
_gizemlikiz Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Kırıklarım çoktu gittim kestirdim saçlarımı şimdi gayet saģliklı 0 0 Yorumla
robyy Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Biraz ayaginiza sıkmak gibi olmuş ama en azından bazi maddelere katiliyorum. 0 0 Yorumla
sozlesmelidusunurr Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bir keresinde saç düzleştircem diye alnımı yakmıştım 0 0 Yorumla
hlkglk Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl denizden sonra hemen yıkayınca bile sertliği gitmiyor😔 üzücü 0 0 Yorumla
erkn35 Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl güneşte çok durmak sadece cilde değil saçada zarar verir 0 0 Yorumla
Ladyinka Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Düzgün kaliteli markayla şekil vermek daha iyi bu mevsimde. 0 0 Yorumla
Miyukii Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl bu kadar çok duş alırken saç saglıyını korumak çok zor bir şey 0 0 Yorumla
SevdaaÇölü Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Saç sağlığı vücut sağlığı gibi önemli. İhmal etmemeliyiz saçlarımızı 0 0 Yorumla
ℜυʝυღ Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Kuaföre gitme kendin şekillendir harika bir ürün bu. 0 0 Yorumla
Chunseo Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Mükemmel! Uzun zamandır bu tür bir paragraf arıyordum. 0 0 Yorumla
Ahmet2561 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl yazları tatile gitmeden önce falan 3 numara yapıyorum hiç sıkıntı olmuyor 0 0 Yorumla
Zahideyetiş Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Pandemi nedeniyle bu tarz ürünleri kullanmak en iyisi 0 0 Yorumla
_heart_broken_ Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ben zeytinyağı kullaniyorum saci hem besliyor hem parlatiyor 0 0 Yorumla
Ponçik_me Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl İndistan cevızi yagı tatlı ph suyu az da olsa deniz rüzgarı 0 0 Yorumla
Marolll Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Bu yaz aylarında saçlar hemen yağlanıyor bir çözüm bulamadım 0 0 Yorumla
Alperen9292 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Fazla gunesten uzak durmak ve yazin sapka kullanmak baya etkili oluyor 😊 0 0 Yorumla
ertuqrulazefb Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl dogru ve gerçek bir şekilde telaffuz edilen bir gün 0 0 Yorumla
Seda_Y Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Denizden çıkar çıkmaz duş almaya çalışıyorum, tuz saçları gerçekten çok kötü yapıyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
428Cevap
Saçı sirkeli suyla tariyorum çok yumuşak oluyo bu sayede
Hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok hacimli ve canlı kalıyor
nemlenmesi ve yağlanmasıyla geri temiz bakım yapılması arasındaki o ince çizgiyi sağlamak
Yazin saçlara bakmak zor ya havuza giriyon bozuluyo direk
bu havalarda saçlar mahvoluyor en iyisi evden çıkmamak
Deniz ve havuz kadar yıpratan bir şey yok 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Valla benim saçlarım erkek halimle çok güzel ağlayın kızlar xmdkdmdmd
Isı yerine hep doğal kalmasından yanayım saçlarımın
Uzun saç istiyor benim saçlarda omzuma indi 2 günde 1 mecbur fön yapip sekil veriyorum
Saç bakımı önemli. Hafta da en az 1 kere bakım yapılmalı bence
Yaz gelmesi kötü nem olan ilerde gezmek kötü 😕😕😕
genelde hacı Şakir arab sabunu karıştırıyorum doğal saf ipeksi saçlar 😄
Erkek olmak kadar güzel birşey yok vur 3e kafan rahat dolaş 😂
Sprey , jöle ve fön yapmaktan uzak durmakta faydalı olacaktır.
Makineyle sürekli düzleştir kicircik yap derken saç sağlığı da yerinde olmaz
naneli sampuanlar sac koklerini serin tutabilir terlemyi biraz onleyebilir
Çok güzel ve faydalı idi bilgiler, teşekkür ederim.
Peki dökülmeyi ve saçlarımı kalınlaştırma yı nasıl başarabilirim
Bilinen bilgiler bunlar, daha farklı bilgilerle gelin.
Arada sırada zeytinyağı badem yağı karışımı ile friksiyon şeklinde saç diblerine masaj yaparım
Yine de güneşin faydasının daha fazla olduğuna inaniyorum
Ben yaz sonunda keratin bakım yaptırıyorum. İlla yıpranıyor güneş ve denizden kaynaklı
Sıcaklık saçları gerçekten çok yıpratıyor. Bayıldım buna
Yazın ne kadar bakım yapsakta sıcak etkiliyor saçları
hepsi iyi ama brn saçımı korumak değil uzatmak istiyorum
aşırı şekilde yükleme yapmak saçma zaten saçı döker
Kırıklar kesilmeli bitkisel yağlar kullanılmalı ben karatin yagsi kullanıyorum
İyi kremliyorum, dolanmaması için örüp uyuyorum. Islak bırakmıyorum saç gribi olmamak için.
Çok sık zamanlarda şekillendirici aletler kullanılmamalı
Hergün güzel bir şampuanla yıkarsan hiç bişey olmaz benimki öyle görüldüğü gibi 🙂🗡
Kırıklar alındı ısı kullanılmıyo ve aleo veraylabakımı yapılıyo yumuşacık ve bakımlı saçlar
Saçlarınıza bebe yağı sürüp güneşe çıkın. Efsane bir yöntemdir.
Saç önemli tabi güzel bir şekilde bakımını düzenliye yapmak lazım.
Dyson kullanan bir tanıdıpım sadece maşasının çok güzel olduğunu söyledii birde süpürge makinesi
Ne koşulda olursa olsun ısı kullanmamak her zaman en iyi çözüm
Dyson uzun zamandır tercih ediyorum başarılı bı ürün tabi yanında diğer bakimlarda önemli
Böyle bir bence ye denk gelmeye ihtiyacım varmış teşekkür ederim
Duştan önce saç uzunluguna bağlı yumurtayı iyiyce çırpıp masaj şeklinde uygulayın
Çok sıcak olduğu için duş sonrası saçları iyi kurutmak lazım
Saçlarımı temiz tutmak istiyorum. Çünkü temizlik sağlıktır
dikkate alınacak önemli bilgiler. uygulamak gerekli
Bir kapalı olarak güneş görmeyen saçlara da müdahale edilmeli diye düşünüyorum
Kırıklarım çoktu gittim kestirdim saçlarımı şimdi gayet saģliklı
Biraz ayaginiza sıkmak gibi olmuş ama en azından bazi maddelere katiliyorum.
Bir keresinde saç düzleştircem diye alnımı yakmıştım
denizden sonra hemen yıkayınca bile sertliği gitmiyor😔 üzücü
güneşte çok durmak sadece cilde değil saçada zarar verir
Düzgün kaliteli markayla şekil vermek daha iyi bu mevsimde.
bu kadar çok duş alırken saç saglıyını korumak çok zor bir şey
Saç sağlığı vücut sağlığı gibi önemli. İhmal etmemeliyiz saçlarımızı
Kuaföre gitme kendin şekillendir harika bir ürün bu.
Mükemmel! Uzun zamandır bu tür bir paragraf arıyordum.
yazları tatile gitmeden önce falan 3 numara yapıyorum hiç sıkıntı olmuyor
Pandemi nedeniyle bu tarz ürünleri kullanmak en iyisi
Ben zeytinyağı kullaniyorum saci hem besliyor hem parlatiyor
İndistan cevızi yagı tatlı ph suyu az da olsa deniz rüzgarı
Bu yaz aylarında saçlar hemen yağlanıyor bir çözüm bulamadım
Fazla gunesten uzak durmak ve yazin sapka kullanmak baya etkili oluyor 😊
dogru ve gerçek bir şekilde telaffuz edilen bir gün
Denizden çıkar çıkmaz duş almaya çalışıyorum, tuz saçları gerçekten çok kötü yapıyor