Saçlarımın tüm kırıklarını aldırdım maşa düzleştirici gibi hiçbir şekilde ısıya da maruz bırakmıyorum ama nedense bu mevsimde ne ışıltı kalıyor ne canlılık. Boyla da kullanmıyorum buna rağmen cansız çalı süpürgesi gibi oluyor neden?
Saç sağlığı için fazla şampuan kullanmayacaksın haftada bir kere kullanın. Şampuan saçtaki yağı kiri her şeyi temizliyor sağlıklı yağlarıda. saçta yağ kalmayınca daha çok yağ üretiliyor bu sefer saçlar daha yağlı gözüküyor.. Buna dikkat edin derim.
Saçlarımı çok seviyorum. Ancak dökülmeler başladı. Dökülmelerin olduğu kısımlarda ki kıl kökleri tamamen ölmeden önleyebilir miyim? veya saçlarımın dökülmesini nasıl durdurabilirim. Yardımcı olur musunuz? 😔
Kızlar aklı olan havuza girmez havuz kadar saçı yıpratan yapış yapış yapan bir şey yok. Bin tane bakım yaptım hala saçım çok sert çok yıprandı tek çare kuaföre gitmek sanırım.
Selam, Dyson Airwrap™ saç şekillendirici, saçlarınızı kurutur, düzleştirir, dalgalı ve kıvırcık yapar. Hem de aşırı ısı kullanmadan. Saçları şekillendirmek Coanda etkisini kullanır. Bu etki sayesinde saçları kendine doğru çeker ve başlık etrafında sarar. Saklama kutusu içerisinden çıkan farklı başlıkları ile saçınıza dilediğiniz şekli verebilirsiniz. Saç tipinize uygun sert veya yumuşak düzleştirme başlığı sayesinde saçlarınızı aşırı ısı kullanmadan içerisindeki Dyson dijital v9 motoru ile düzleştirir. Ürün hakkında detaylı bilgi için : www.dyson.com.tr/.../overview adresini, Dyson Airwrap™ saç şekillendirme ipuçlarını incelemek için www.dyson.com.tr/.../owners adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
428Cevap
Saçımı hergün bununla yıkıyorum baya farkını gördüm
Erkek olarak benim saçlsrım çok yağlı bunun çözümü nedir?
Bunları bilmiyordum gerçekten. Öğrendiğim iyi oldu kii
Önerileriniz için teşekkür ederim bu şekilde hareket etmeye çalışacağım😊
Çok teşekkürler, ben ısıyla şekillendirmem hiç. Saçlarım hep bakımlıdır 💫
havuza girip çıktığımda tam da yukarıda yazdığı gibi oluyor saçlarıma
Saç bakımı zor iş yahu acaba her şeyi koyversem mi?
Cihaz harika ama 2 aylık asgeri ücret de buna verilmez yanii 🤪
saçlar önemli kızlar ipuçlarına önem verin sonra kel kalırsınız.
Saçlar çok yıpranıyor maalesef bu sıcakta da düzleştirici kullanmak akıl karı değil
Saçım kıvırcık olunca hemen kabarıyor. Kabarmasını nasıl engellerim
Hangisi tam. Okudu ve hangisi tam uyguluyor acaba bunlari
Oo süpermiş. Teşekkürler bu güzel bilgileri için gerçekten
Yaz günleri sıcakta saçlar ne kadar korunabilir ki,
Cok gerekli ihtiyac duyulan bilgiler cok tesekkurler😊
Gerçekten adım adım yapınca işe yarayacak mı merak ettim
Bence birazda saç derisiyle alakalı bir durum herkeste farklı etki yaratabilir...
Bence yazılanları uygulayanlarla uygulamayanların saçlarında fark yok
Saçlara ısı vermek gerçekten büyük bir kırıklığa yol açıyor.
Bu sıcakta hiç ısı uygulamıyorum sanırım en iyisi o
Mumkunse gunese cikmamak cikarsan krem siwi kaybi icin kavun ve salatalik ta2wiye ederim ise yariyor
Mükemmel bir saç aleti çok pahalı ama işlevi harika ötesi.
Saçlarım kıvırcık olduğu için kendi haline bırakıyorum. Yazın kurutmuyorum bile.
Kırıkları kestireyim diyorum belimdeki saç omuzlarima çıkıyor...
Çok param olsa önce dyson sarjlı dik süpürge sonra da saç şekillendiricisini alırdım. Ama yok😬😅🤤
Dermatiti olan için malesef ki, konazol medikal şampuan ve betnovate çözelti... :)
Evden çıkmadığım için saçımda yıpranmıyor kahrolsun asosyallik
Saç yağları oluyor yumuşatmakta çok güzel üstüne bir de sıvı saç kremi oh miss
Tüm ipuçlarına ebediyete kadar katılıyorum
saçımı kestirdim orta düzeyde gayet bakımlı sadece 2günde bir yıkamak gerek
Kendi sagligima dikkat edemiyoeum ki sacima bakim yaa
Evden çıkmamak en iyi seçenek. Tuzlu/klorlu su yok, Uv ışını yok, yakan güneş yok..
Saçımız kısa olmasına rağmen saç konusu biz erkeklere bile bu kadar dertken kadınları düşünemiyorum.
Saça güneş kremi sürmeyi hiç duymamıştım.. teşekkürler
Güzel bir bence olmuş emeğine sağlık sırf bu korkumdan denize gitmek istemiyorum
Cinsiyet fark etmez saclar, vucudumuzun her uzvu gibi onemli bence
Saça güneş kremi sürüldüğünü bilmiyordum denemek lazım teşekkürler
Bayanlar için güzel bir yazı. Bizim saçlarımız alışık sıcağa. ✔️
Kolay zahmetsiz saç bakımı.. bilgilendirme için teşekkürler
Daha önce hiç kullanmadım. Belki ileride şans veririm
Saçlar için çok güzel önemli bakım şeysi beğeniyorum
Güzel ip uçları olmuş yıldızlıyorum 🍒
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
çok pahalısın ya :( yoksa dyson kalitesini pahabiçilmez
Saçlarımı güneş ışınlarından korumam yetiyor
Saçlarımın tüm kırıklarını aldırdım maşa düzleştirici gibi hiçbir şekilde ısıya da maruz bırakmıyorum ama nedense bu mevsimde ne ışıltı kalıyor ne canlılık. Boyla da kullanmıyorum buna rağmen cansız çalı süpürgesi gibi oluyor neden?
Saçlara en güzel bakım bence bihtim sabunu doğal ve kesin çözüm
Bence duzenli bir sekilde saclarini yikama ve sampuan degistirmeden ayni marka sambuanla sacini yikaman sac kiremi kulanman cok fazala duzlestirici kulan mamak yuzmeye falan gitikten aonra saclarini guzelce yikayip bakimini yapman
Saç sağlığı için fazla şampuan kullanmayacaksın haftada bir kere kullanın. Şampuan saçtaki yağı kiri her şeyi temizliyor sağlıklı yağlarıda. saçta yağ kalmayınca daha çok yağ üretiliyor bu sefer saçlar daha yağlı gözüküyor.. Buna dikkat edin derim.
Saçlarımı çok seviyorum. Ancak dökülmeler başladı. Dökülmelerin olduğu kısımlarda ki kıl kökleri tamamen ölmeden önleyebilir miyim? veya saçlarımın dökülmesini nasıl durdurabilirim. Yardımcı olur musunuz? 😔
tozdan kirden uzak tutmalı ve besleyici ürünler kullanıp saçları şekillendirmeliyiz
Dyson harika özellikle süpürgede emiş gücüne hayranım.
Saçlarımın kırıklarını aldırdım. Çok fazla ısıya da maruz bırakmıyorum. Böyle çok mutluyuz 🌺
Çok faydalı bilgiler fakat dyson kullanıyorsan bu kadar yıpranma yaşamazsın, tavsiyemdir.
Böyle bilgileri keşke baştan okusaydım saçlarıma olan oldu
Kızlar aklı olan havuza girmez havuz kadar saçı yıpratan yapış yapış yapan bir şey yok. Bin tane bakım yaptım hala saçım çok sert çok yıprandı tek çare kuaföre gitmek sanırım.
Gerçekten dyson ile kıvırcık saç hacimlendiren birini görmedim, düzleştirmeye ya da dalga vermeye yaradığını gördük. Ya kıvırcık saçlar?
Selam, Dyson Airwrap™ saç şekillendirici, saçlarınızı kurutur, düzleştirir, dalgalı ve kıvırcık yapar. Hem de aşırı ısı kullanmadan. Saçları şekillendirmek Coanda etkisini kullanır. Bu etki sayesinde saçları kendine doğru çeker ve başlık etrafında sarar. Saklama kutusu içerisinden çıkan farklı başlıkları ile saçınıza dilediğiniz şekli verebilirsiniz. Saç tipinize uygun sert veya yumuşak düzleştirme başlığı sayesinde saçlarınızı aşırı ısı kullanmadan içerisindeki Dyson dijital v9 motoru ile düzleştirir. Ürün hakkında detaylı bilgi için : www.dyson.com.tr/.../overview adresini, Dyson Airwrap™ saç şekillendirme ipuçlarını incelemek için www.dyson.com.tr/.../owners adresini ziyaret edebilirsiniz.
Çok sık yıkamakta yıpratıyor saçları 2 günde bir falan fazla kimyasal içermeyen şampuanlar iyidir
Güneşli günlerin uzamasıyla artan saç kırıklarına elveda demelisin...
Sıcaklardan kendimiz korunsaydık saça sora gelecekti😂 . Biyerlerimizden terliyoruz.
Yılın en sıcak günlerinde saç sağlığını koruyabilmek için ihtiyacın olan ipuçlarını öğren; görüş ve yorumlarınla aramızda yerini al. ✨