“Yeni saç modelleri denemek benim için en iyi terapi” diyen kızlar sahne sizin! Sana ilham verecek f
Saç Bakım Baharı Mutlulukla Karşılamak İçin Denemen Gereken 6 Coşkulu Saç Modeli (Sayfa 2) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3261 Baharı Mutlulukla Karşılamak İçin Denemen Gereken 6 Coşkulu Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 93 kişi beğendi
sananeebanane Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Yok saçlsrım böyle güzel 🤣👍 oha ne görüş psylaşan olmuş 0 0 Yorumla
Çapkın_kurufasulye11 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl kıvırcık saç iyidir ya da insan kendinde olmayanı seviyor:D 0 0 Yorumla
Jaleexxx Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Teşekkürler deneyeceğim bukleli saçları çok seviyorum 0 0 Yorumla
PİŞŞTTTT Takip Et Bilge Yaş: 36 +1 yıl düz saç iyidir ya da insan kendinde olmayanı seviyor:D 0 0 Yorumla
cingenemiki Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl apaçi saç modeli olsa daha iyi olurdu, mutluluğun tanımı apaçi marşıdır lol 0 0 Yorumla
luluşka Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Ya topuz ya düz mecburen. İnce telli saç hep zarar ziyan... 0 0 Yorumla
Hekimkiz Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Güzel saç modelleri. Dyson ürünlerindeki atılımlar bence çok başarılı. 0 0 Yorumla
Principle Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Kadınlarımız için gayet güzel tavsiyeler ama ben kadına en çok hakkı ile giyilen tesettür giyimi yakıştırıyorum. 0 0 Yorumla
zaaflıkısılık Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ne alaka hepsi saç işte model olunca seninle daha mı iyi oluyo 0 0 Yorumla
kedicikadin89 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Ama bu gidişle baharı evde geçireceğiz :( ve yapabildiğimiz tek saç modeli, uyku topuzu. 😷 0 0 Yorumla
zehrasu_ Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Bu baharı kim mutlulukla karşılayacak merak ediyorummmm 0 0 Yorumla
pempişlady Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Hep kıvırcık olsun isterdim ama tam tersi dümdüz 😞 0 0 Yorumla
Dennisaytekinn Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Güzel modeller var. Bence ikinci model diğerlerine göre biraz daha önde. Hoş! 0 0 Yorumla
sanadiyorumsana2 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Yarısı düz yarısı dalgalı çok trend olacak bu paylaşımdan sonra 😄 0 0 Yorumla
BerkBey7114 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bende peruk mu alıp denesem hergün bu haberler birde erkekler için gelsin ya 0 0 Yorumla
atalay0077 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 +1 yıl ahhh kızlar ahhh bizleri yakarsınız böyle saç modelleri ile 0 0 Yorumla
_Deniz2 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Malesef benim saçlarım şekil almıyor ve duştan sonra fazla kabarıyor neden bilmem ☹ 0 0 Yorumla
HürreemSultaaN Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Şirin bir kurdeleyle topladığım bukleli saçlar tercihim 🌺 0 0 Yorumla
voyvoda34 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl 1 dalgalı 2 kıvırcıkŞu hayattaki kadınlara yakışan en güzel saç tipi 0 0 Yorumla
Bebekkiz333 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bunları denemek istiyorum önce bir dışarı çıka bilelim... 0 0 Yorumla
NeonBev Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Niyeyse ben saçımı kısa seviyorum. Ona ne yapmalı ;) 0 0 Yorumla
nazzional Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Kadınlar saçlarını çiçeklerle süslemeyi seviyor :D: 0 0 Yorumla
pigletsevengiller Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Baharı evde karşıladım saçlarımın rutin bakımı dışında hiçbirşey yapmıyorum 😒 0 0 Yorumla
Edaat Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Güzel modeller ama bizde bahar yaßayacak ne piskoloji ne hal kaldı 0 0 Yorumla
Bluedabadi Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Dalgalı saçlar kadınkara gerçekten çok yakışıyor buradan alın tiyoyu kızlar. 0 0 Yorumla
pandahanimmm Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ben düz sactan yanayim çünkü saclarim kıvırcık ve kıvırcık sevmiyorum😂 0 0 Yorumla
sağduyulu1691 Takip Et Guru Yaş: 58 +1 yıl Uzun, dolgun, dalgalı saçlar bayanlarda, çok güzel gözüküyor. 0 0 Yorumla
babyocconer Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Güzel paylaşım olmuş gerçekten elinize emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
seherbarlas19 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Bukle güzel olur birazcık da dağınık topuz mükemmel 0 0 Yorumla
mimaradamm87 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Kahkül seviyorum. Bir de frida sanırım bu konuda en yaratici 0 0 Yorumla
Yapboz79 Takip Et Yoda Yaş: 47 +1 yıl koronayı atlatabilirsek tabiki baharı mutlulukla karşılayacağız 0 0 Yorumla
invictus16 Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Ben her mevsimi saçlarımı kestirip düz bir şekilde karşılıyorum. 0 0 Yorumla
Actesla Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl 2- Şirin bir kurdeleyle topladığın bukleli saçların sayesinde ısınan havalarla birlikte artan heyecanını sonuna kadar yansıtabilirsin. 0 0 Yorumla
ibrahim421635 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl 1- Dalgalarla hareketlendirdiğin saçlarını bahar çiçekleriyle süslersen, özgün stilini ortaya koyabilirsin. 0 0 Yorumla
mattkapp Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Kazıtın gitsin kızlar, hiç uğraşmaya değmez bu erkek milleti, gelci sizde güzellik lobisi vardı dimi, erkeklerden daha tehlikeli bu güzellik lobisi 😂 0 0 Yorumla
coksinirliyimben Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Dümdüz saçlarımı iki yarım topuz yapmak kalp ben ❤️ 0 0 Yorumla
TAM-ER Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Kurdaleli bukleli sac cok seksi görünüyor kadinlarda 👍 0 0 Yorumla
memett34 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl En çok düz saç severim ve kız arkadaşıma hep o şekilde yapmasını söylerim :) 0 0 Yorumla
nyzsl Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Tamamen doğal ve dalgalı. Bir de kızıl renk. Kızıl saça karşı zaafım var. 0 0 Yorumla
_korates Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Saçım uzun olsaydı yandan örerdim tam bir bahar stili 0 0 Yorumla
kiimsesizz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bahar falan anlamam kısacık keserim yoluma devam ederim 0 0 Yorumla
merwissss Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl şu an karantinadayken tepede topuz neyimize yetmiyor. Boşverin 0 0 Yorumla
CaDoLoZzZz Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Virüs korkusuyla dışarı çıkamıyoruz ne saç yapması 🙄🙄🙄🙄 0 0 Yorumla
Güllkubra Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ya kıvır kıvır kıvırcık ya da hafif dalgali ama up uzun ikoside olmadigi icin bu yaza ben erkk saci kestircem 0 0 Yorumla
albydrop Takip Et Yoda Yaş: 48 +1 yıl Sari saçlara yarisi bukle cok guzel gidiyor.Game of throns başrildeki sarişin kizin saçlarina bayiliyorum 0 0 Yorumla
Lovelydonkey Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarımı çok kısa kestirdiğim zamanlar oldu. Özellikle yazın çok güzel ve rahat oluyor. Saçlarım Zaten kıvırcığa yakın dalgalı. Yıkayıp çıkıyordum. 0 0 Yorumla
Malukah_35 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl saçlarım çok güzel dalgalı ve şu kafaya çiçek kurdele olayı beni benden alıyor 😻 ama kendimde çok az beceriyorum 0 0 Yorumla
Tobikoo Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Evde kendi kendine de olsa yapılacak her türlü süsün kölesiyim 😂 0 0 Yorumla
sukkraaan Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Evden çıktığımız mı var da uygulayalım bunları, 😂 😂 0 0 Yorumla
gllshsglm Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Saçım ne olursa olsun baharı mutlu karşılayamayacağım için pek önemi yok aslında 0 1 Yorumla Naberkankiş +1 yıl Bir bayanın en mutlu olduğu yer saçlarınızdır efnedım Yorumla
burakorkii Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl hep kadınlara öneriler tabi neden bize yok :d neyse helal 0 0 Yorumla
EsraYaşar Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Dümdüz saçlara bayılırım. hele jöle ile tam egzotik hava vermek favorim 0 0 Yorumla
fckbddy_34 Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Kabarık saçlar her zaman daha çok ilgimi çekiyor ama bu yıl baharda gelmiyor :) 0 0 Yorumla
ekinekin Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl yazı için çok teşekkür ederiz çok başarılı bir yazı olmuşş 0 0 Yorumla
mademosille_noir Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl saçlarımı kalın bukleliler halinde yapmayı çok seviyorum güzel bir ürüne benziyor 0 0 Yorumla
meerrrvvv Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl ariana topuzu fav alttan dağınık topuz önden iki bukle mükemmmel şey bir de büyük halka küpeyle ister mekana ister düğünee 0 0 Yorumla
yavuzksse Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Şu sıkıntılı ve koronalı günlerde saçlarıma pek de önem verdiğim söylenemez. Bence erkekler için bahsediyorum, saçlarınızı 3 numaraya vurdurun. En temiz, en rahatı. 0 0 Yorumla
God_Of_Speed_05 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Dalgalı erkek saçı kadar zoru yok ya oraya atsan oraya gitmiyo oraya atsan oraya gitmiyo sonra tükür eline puuuu yapıştır kafaya veee işlem tamaam😂😂😂😂 0 0 Yorumla
Serenia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Yarim topuzlar gercekten harikalar:) 0 2 Yorumla isteklivearzulu +1 yıl Sanada güzel yakışır arkadaşım şayet profilinde ki resim sana aitse😊😊 Yorumla isteklivearzulu +1 yıl Seni takip ediyorum ama senden bir takip adımı gelmedi mesaj kutunda kapalı üzülüyorum ama😔😔😔 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
424Cevap
Yok saçlsrım böyle güzel 🤣👍 oha ne görüş psylaşan olmuş
kıvırcık saç iyidir ya da insan kendinde olmayanı seviyor:D
Teşekkürler deneyeceğim bukleli saçları çok seviyorum
düz saç iyidir ya da insan kendinde olmayanı seviyor:D
apaçi saç modeli olsa daha iyi olurdu, mutluluğun tanımı apaçi marşıdır lol
Ya topuz ya düz mecburen. İnce telli saç hep zarar ziyan...
Güzel saç modelleri. Dyson ürünlerindeki atılımlar bence çok başarılı.
Kadınlarımız için gayet güzel tavsiyeler ama ben kadına en çok hakkı ile giyilen tesettür giyimi yakıştırıyorum.
Ne alaka hepsi saç işte model olunca seninle daha mı iyi oluyo
Ama bu gidişle baharı evde geçireceğiz :( ve yapabildiğimiz tek saç modeli, uyku topuzu. 😷
Bu baharı kim mutlulukla karşılayacak merak ediyorummmm
Hep kıvırcık olsun isterdim ama tam tersi dümdüz 😞
Güzel modeller var. Bence ikinci model diğerlerine göre biraz daha önde. Hoş!
Yarısı düz yarısı dalgalı çok trend olacak bu paylaşımdan sonra 😄
Bende peruk mu alıp denesem hergün bu haberler birde erkekler için gelsin ya
ahhh kızlar ahhh bizleri yakarsınız böyle saç modelleri ile
Malesef benim saçlarım şekil almıyor ve duştan sonra fazla kabarıyor neden bilmem ☹
Şirin bir kurdeleyle topladığım bukleli saçlar tercihim 🌺
1 dalgalı 2 kıvırcıkŞu hayattaki kadınlara yakışan en güzel saç tipi
Bunları denemek istiyorum önce bir dışarı çıka bilelim...
Niyeyse ben saçımı kısa seviyorum. Ona ne yapmalı ;)
Kadınlar saçlarını çiçeklerle süslemeyi seviyor :D:
Baharı evde karşıladım saçlarımın rutin bakımı dışında hiçbirşey yapmıyorum 😒
Güzel modeller ama bizde bahar yaßayacak ne piskoloji ne hal kaldı
Dalgalı saçlar kadınkara gerçekten çok yakışıyor buradan alın tiyoyu kızlar.
Ben düz sactan yanayim çünkü saclarim kıvırcık ve kıvırcık sevmiyorum😂
Uzun, dolgun, dalgalı saçlar bayanlarda, çok güzel gözüküyor.
Güzel paylaşım olmuş gerçekten elinize emeğinize sağlık
Bukle güzel olur birazcık da dağınık topuz mükemmel
Kahkül seviyorum. Bir de frida sanırım bu konuda en yaratici
koronayı atlatabilirsek tabiki baharı mutlulukla karşılayacağız
Ben her mevsimi saçlarımı kestirip düz bir şekilde karşılıyorum.
2- Şirin bir kurdeleyle topladığın bukleli saçların sayesinde ısınan havalarla birlikte artan heyecanını sonuna kadar yansıtabilirsin.
1- Dalgalarla hareketlendirdiğin saçlarını bahar çiçekleriyle süslersen, özgün stilini ortaya koyabilirsin.
Kazıtın gitsin kızlar, hiç uğraşmaya değmez bu erkek milleti, gelci sizde güzellik lobisi vardı dimi, erkeklerden daha tehlikeli bu güzellik lobisi 😂
Dümdüz saçlarımı iki yarım topuz yapmak kalp ben ❤️
Kurdaleli bukleli sac cok seksi görünüyor kadinlarda 👍
En çok düz saç severim ve kız arkadaşıma hep o şekilde yapmasını söylerim :)
Tamamen doğal ve dalgalı. Bir de kızıl renk. Kızıl saça karşı zaafım var.
Saçım uzun olsaydı yandan örerdim tam bir bahar stili
Bahar falan anlamam kısacık keserim yoluma devam ederim
şu an karantinadayken tepede topuz neyimize yetmiyor. Boşverin
Virüs korkusuyla dışarı çıkamıyoruz ne saç yapması 🙄🙄🙄🙄
Ya kıvır kıvır kıvırcık ya da hafif dalgali ama up uzun ikoside olmadigi icin bu yaza ben erkk saci kestircem
Sari saçlara yarisi bukle cok guzel gidiyor.
Game of throns başrildeki sarişin kizin saçlarina bayiliyorum
Saçlarımı çok kısa kestirdiğim zamanlar oldu. Özellikle yazın çok güzel ve rahat oluyor. Saçlarım Zaten kıvırcığa yakın dalgalı. Yıkayıp çıkıyordum.
saçlarım çok güzel dalgalı ve şu kafaya çiçek kurdele olayı beni benden alıyor 😻 ama kendimde çok az beceriyorum
Evde kendi kendine de olsa yapılacak her türlü süsün kölesiyim 😂
Evden çıktığımız mı var da uygulayalım bunları, 😂 😂
Saçım ne olursa olsun baharı mutlu karşılayamayacağım için pek önemi yok aslında
Bir bayanın en mutlu olduğu yer saçlarınızdır efnedım
hep kadınlara öneriler tabi neden bize yok :d neyse helal
Dümdüz saçlara bayılırım. hele jöle ile tam egzotik hava vermek favorim
Kabarık saçlar her zaman daha çok ilgimi çekiyor ama bu yıl baharda gelmiyor :)
yazı için çok teşekkür ederiz çok başarılı bir yazı olmuşş
saçlarımı kalın bukleliler halinde yapmayı çok seviyorum güzel bir ürüne benziyor
ariana topuzu fav alttan dağınık topuz önden iki bukle mükemmmel şey bir de büyük halka küpeyle ister mekana ister düğünee
Şu sıkıntılı ve koronalı günlerde saçlarıma pek de önem verdiğim söylenemez. Bence erkekler için bahsediyorum, saçlarınızı 3 numaraya vurdurun. En temiz, en rahatı.
Dalgalı erkek saçı kadar zoru yok ya oraya atsan oraya gitmiyo oraya atsan oraya gitmiyo sonra tükür eline puuuu yapıştır kafaya veee işlem tamaam😂😂😂😂
Su dalgası modelini beğeniyorum ✂️
Yarim topuzlar gercekten harikalar:)
Sanada güzel yakışır arkadaşım şayet profilinde ki resim sana aitse😊😊
Seni takip ediyorum ama senden bir takip adımı gelmedi mesaj kutunda kapalı üzülüyorum ama😔😔😔