“Yeni saç modelleri denemek benim için en iyi terapi” diyen kızlar sahne sizin!
Sana ilham verecek farklı ve havalı saç stillerini keşfetmeye hazır mısın?
Baharı mutlulukla karşılamak için denemen gereken saç modellerini öğren; görüşlerinle aramızda yerini al!
1- Dalgalarla hareketlendirdiğin saçlarını bahar çiçekleriyle süslersen, özgün stilini ortaya koyabilirsin.

2- Şirin bir kurdeleyle topladığın bukleli saçların sayesinde ısınan havalarla birlikte artan heyecanını sonuna kadar yansıtabilirsin.

3- Bu sezon seçim yapma zorunluluğu yok! Saçlarının yarısını düz, yarısını bukleli yaparak kuralları yıkmanın tadını çıkarabilirsin.

4- Aslan yelesi gibi saçlara sahip olmanın tam zamanı! Saçlarına ekstra hacim vererek bahara çekiciliğinle damga vurabilirsin.

5- Düzleştirdiğin saçlarına jöle yardımıyla ıslak bir görünüm kazandırarak yeni sezonda farkını konuşturabilirsin.

6- Dümdüz saçlarını iki yarım topuz yaparak “baharın en trend kızları” listesine ilk sıradan giriş yapabilirsin.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
424Cevap
Bu sene ekstra hacimli saçlar hoşuma gidiyor. Her ne kadar evde olsak da bu saçlarımızı yapmamıza engel değil.
Kadınlara en çok dalgalı saçları yakıştırıyorum ben :) Çok havalı görünüyor. Bir de iki yarım topuz çok iyi :)
Vallaha benim saçlarım aslan yelesi gibi. Ama seviyorum. Çünkü çok güzel duruyor. Saçlarım belimin dört parmak üstüne kadar kahverengi dört parmak kadar da altın sarısı. Boyamadım hiç. Kendi renkleri. Küçükken sarı saçlarım varmış sonra kahveye döndü dipten😔
Dyson hair ben 13 ekim 2019da avmye gitmiştim orda ürün tanıtımında saçımı bukle yaptırdım makine çok güzel saçınızı soğurtuyor dalga yapıyor birde orada duran elemanlar müthişsiniz hizmetleriniz güleryüzünüz saçımı Merve abla yapmıştı onada ayrıca teşekkür ve sevgilerimi sunuyorum 🥰💖...
Merhaba, sizin görüşleriniz ve memnuniyetiniz bizim için çok değerli. İlgili yorumunuz için çok teşekkür ederiz. :)
Kadınlarda ombreyi çok tatlı buluyorum. Boyunlarını ince gösteriyor ve şık bir hava katıyor. Modası geçti diyenleri de duydum ama herkesin kendi modası olmalı bence. Trendler çok da mühim değil. Herkesle aynı olmayı niye isteyesiniz ki?
Saçlarım ciddi dökülüyor hiç bir şampuan ilaç çare olmadı tek çözüm ektirmek gibi gözüküyor ama oda yapanları görüyoruz çim adam gibiler hepsi çok paran varsa çok saçın var
Bence fiziginize uygun sac sitili uygun ve guzel olacaktir bak ayirim kesinlikle yapmiyorum tenin rengi beyazsa sari ve dalgali saclarla dahada guzel olacak esmer sen siyah kivircik saclar iyi olacaktir bakiniz eger dolgun bir vucuda sahip sen agirsan kisa saclarla dahada guzel olabilir sin kivircik duz zevkinize bagli tamamen benim gorusum sadece zevkince mutlu oldugunu gibi olmalisin
Saçımın fönlü gibi gözükmesinin yani düzlüğünü bozmam ! Ama balıksırtı ördükten sonra güzel oluyor. Hatta bir arkadaşım kıskançlığından benim saçımı ve kıyafetimi bozmak için boğaç han hikayesindeki gibi dövüştük xd ama onu seviyorum.
Tepeden toplanmış çingen topuzu. Alışan vazgeçemiyor.
2- Şirin bir kurdeleyle topladığın bukleli saçların sayesinde ısınan havalarla birlikte artan heyecanını sonuna kadar yansıtabilirsin. Bunu sevdim bir de 4. Olan efsane
Düz saçlarımı seviyorum, saçlarıma şekil verince insan havalı hissediyor ancak ben salaş bir kadınım yine salaş bukleleri seviyorum
Şu dyson’da çok pahalı yahu. Gerçekten çok merak ettiğim bir marka. Özellikle süpergesi ve saç şekillendiricileri. Umarım fiyatları düşer de deneriz.
6- Dümdüz saçlarını iki yarım topuz yaparak “baharın en trend kızları” listesine ilk sıradan giriş yapabilirsin.
Hım oda güzel bir fikir
Hacimli saçları çok seviyorum ama diplerim hep sönük kalıyor asıl hacimlendirmek istediğim kısım orası aslında :(
Bazen şekillendirmek amaçlı ve dengede tutmak amaçlı bahar geldiği zaman savurmak ve ipeksi bir dinunus katmak gerekir uzun ve yana savrulan
Saçlarımı kıvırcık hiç kullanmayı sevmiyorum çünkü otomatik olarak kısalıyor bu yüzden her zaman düz saç tercih ederim
Kadınlara en iyi giden model. Kesinlikle dalgalı saçlar. Dalgalı saç kadinlara ayrı bir asalet katıyor 😉
Hepsi de çok güzel ortalık düzeldiği zaman, hepsini yapmaya çalışacam, amaa canım bir şey yapmak istemiyor.
Biraz vaktim varsa aslan yelesine yakın kabarık saçlar... onun dışında yarım topuz demek ben demek☺️
Hepsine ayrı ayrı düştüm resmen ama en güzeli düz, hafif bukleler ve kivircik 😍
2. Fotoğraftaki saç sanki sadece yazları kullanmak için. :D çünkü hiç kışın saçını böyle yapan birini görmedim
Corona var Corona ne yapicaz saç seklini falan sofmvkcmc
SkdlşpxşsğxğxğaxğĞp
Hepsi çok şık modeller. Karantina sonrası kullanılmalı 😂😻
6- Dümdüz saçlarını iki yarım topuz yaparak “baharın en trend kızları” listesine ilk sıradan giriş yapabilirsin...
Keşke saclarim kıvırcık olsalardi. Kivircik saçlı kiz her daim guzeldir erkeklerde de oyle bence. Kıvırcık saç adamdır sjskksh
Bu sezon seçim yapma zorunluluğu yok! Saçlarının yarısını düz, yarısını bukleli yaparak kuralları yıkmanın tadını çıkarabilirsin. 👏🏻
Kız olsaydım 3 numaradaki gibi bir model isterdim sanırım.
Erkekler için hiç bir saç modeli yok abi yıka geç 😂
2 ve 3 saç modeli guzel birincide çok tatli ciceklerle suslemek hosuma gidiyor
Dyson Airwrap Saç Şekillendiriciyi kızkardeşime alıp hediye etmek istiyorum. :)
6 numara çok güzel keske sevgilimde o tarz seyler yapsa
Hepsi de baya güzel ama maalesef evde kal uyguluyoruz
Saç önemli çünkü saç bu şekil yapıyosun havalı oluy verin xper imi 😄
Bu zamanda pek saçın işlevi kalmadı ya makineyle kazı tamam hiç dert yok
Dümdüz saçlarıma iki yarım topuz bence harika olur💕
Dalgalı saçlar çok güzel oluyor , her kadina özel bir saç modeli var bence.
kuaförler kapantıkdan sonra yapacsk bişi kalmadı 3 numaraya devam 😃
İki yarım topuz , dağınık topuz, bukleler ve duz saç çok seviyorum 😍❤️
Dalgalı saçlar favorim umarım yaza kadar saçlarım uzar ve güzel buklelerim olur
Enteresan sac modelleri var bence sac modeli kadının tenine göre degişiyor yakışıp yakışmadıgı
Ev topuzu ve kahkul en dogal haliyle seviyorum kadini
Yarım topuzlar ve dağınık topuzu çok seviyorum 😍😍
Doğal duran dalgalı saç kadar zor olan bir şey varsa o da saçı yapıştırmayan şekillendirici
Topuz Güzel bence ben hep topuz yapiorim çok uğraşmaya gerek yokk
1. ye bittim 6. da evdeki hallerim gibi gbhjfbhjbfd
5 hep özendiğim ama yapmaya cesaret edemediğim saç modeli. 🤷🏼♀️ Yarım topuzları seviyorum.
4 numara efsane ya çok beğendim. Keşke öyle karım olsa ahahah
Dümdüz fönlü altları hafif su dalgası tarzı saçı hiçbir şeye değişmem
Peki biz erkekler için nasıl biseyler öneriyorsunuz?
Ekstra canlı saçlar hoşuma gidiyor. Yani ben de her ne kadar evde olsaö da bu saçlarımı yapmama engel değil.
Saç ucu açtırılır ve yanlar kestirilir üstler kalır
Kızlar dikkate alın işe yarar. Baharın tadı çıkar mı corona yüzünden?
Benim saçlarım kıvırcık olduğu için sadece bakim önemli 😄
Bunlar iyi hoş güzel de. Dağınık bir topuz yapıp altına pijamanı çekip keyif de yapabilirsin.
Hepsi birbirinden güzel ve kaliteli duruyor bayan arkadaşlar umarım düzgün modeller seçer
“Yeni saç modelleri denemek benim için en iyi terapi”
biz evden çıkabilelimde bahar hevesi bir dursun bir
Aslan yelesi saclarimla enerjimi hissediyor ve yaza hazirim diyorum
İyi ki varsın @Dyson her işimizi kolaylaştırıyorsun.💛
Sonuç ne olursa olsun bakımlı olunduktan sonra her şey güzeldir