"Ne yaparsam yapayım, saçlarım istediğim gibi olmuyor." demeye son! 2020’de saçların için yepyeni bi
Saç Bakım Yeni Yılda Saçlarından Daha Memnun Olmanı Sağlayacak 6 Taktik (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2322 Yeni Yılda Saçlarından Daha Memnun Olmanı Sağlayacak 6 Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
ErkeklerYanıtlıyor Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Dyson Supersonic candır. Bıyığı bile kurutuyor :D 0 0 Yorumla
Elagozluu344 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl İyi bir paylaşım teşekkür ederim 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
FetişistKişi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok iyi olmuş ellerinize sağlık mükemmel 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 480 cevap paylaştı. Çok güzel öneriler ilk fırsatta deneyeceğim 0 0 Yorumla
11ume Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Deneyeceğim harik bir paylaşım 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
jezey Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzel paylaşım olmuş teşekkürler 0 2 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla jezey +1 yıl Fiyatları biraz düşürseniz çok güzel marka ama :D Yorumla
merdümgiriz18 Takip Et Bilge Yaş: 26 +1 yıl Mükemmel teşekkür ederim... 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl güzel bence teşekkürler dikkate almak lazım 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
SiyahlarÏçindeBirKız Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Uçları birbirine girmese her zaman memnun olurum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Aaa bilmediğim şeyleri öğrendim dikkate alıcam
Saç bakımı kesinlikle çok önemli.
beğendim öneriler başarılı
Çok güzel tavsiyeler bilgiler tşkler💕
Dyson Supersonic candır. Bıyığı bile kurutuyor :D
Cidden fayda sağlayan seyler, teşekkürler
Farklı bir görünüm sagliyor saçlarda
saçlar güzelliğin simgesidir
soğuk da şapka takınca saçlar çok yıpranıyor
Teşekkürler faydalı bilgiler için.
Çok pahalısın Dyson çok..
Güzel tavsiyeler paylaşım guzel
Isi olmazsa saç daha canlı gorunur
Bakalim denyiycez artik bu taktikleri
Bu taktikler çok güzel işime yarıycak
4 bin ttlik dayson alsam ceyizime koyarım
Ben saçlarımdan zaten memnunum ki 😀
Guzel bilgiler tesekkur ederim.
1 ve 3 iyi hoşuma gitti denicem
Güzelmiş kesinlikle alınır
Sıfıra vurmak iyi bir taktik
İşiniz harbiden zormuş :)
en iyisi uzatın siz iyice
Teşekkür ederim hepsini deneyeceğim 🤗
Çiçek esansını denemeyi düşünüyorum.
güzel paylaşım olmuş elerine saglık
İlk iki taktiği kullanacağım
Sevgili arkadaşlar para tip
Havalar amma soğuk saçlar önemli tabii.
6 maddenin 5 ini yapıyormuşum :)
Erkek olmanın bir rahatlığı daha
Kesinlikle müthiş olmuş. Bakım önemli
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler bilgi için
Saçlarım için özel bakım seti alıyorum
Bildiğimiz taktikler tabiki 👍
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
İyi bir paylaşım teşekkür ederim
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Çok iyi olmuş ellerinize sağlık mükemmel
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Saçını sıfıra vur gitsin. oh dünya varmış
Teşekkür ederim güzel olmuş eline emeğine sağlık
Uygulamaya çalışıyorum vakit olursa bende
Ah biraz da erkekleri düşünün
Sağolun çok yardımcı oldunuz eyw
Saç dökülmesinden de bahsetseydiniz keşke 🙄😄
2 ve 5 güzel Deneyeceğim.
Güzel tattikler teşekkürler 😘
Çok güzel öneriler ilk fırsatta deneyeceğim
Çok güzel teşekkürler 🙈🙈🙈
Kucuk gorunuuo az yer kaplar bu
Yok ki saçım 🤣🤣 böyle daha iyi 🤣
bilğilendirme için çok teşekkür.
Uzaylı teknolojisi gibi bu dyson super
Çiçek esansi iyi fikir denicemm🌸
güzel paylaşım elinize sağlık.
Deneyeceğim harik bir paylaşım
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Fiyatları biraz düşürseniz çok güzel marka ama :D
Mükemmel teşekkür ederim...
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
güzel bence teşekkürler dikkate almak lazım
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Uçları birbirine girmese her zaman memnun olurum
Saçlarımı çok seviyorum 😻😻😻