Duştan sonra saçların ile başın dertte mi? “Saç kurutmanın daha iyi bir yolu olmalı.” diyorsan tekno
Saç Bakım Saç Kurutmayı Korkulu Rüyamız Haline Getiren 6 Can Sıkıcı Problem (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1213 Saç Kurutmayı Korkulu Rüyamız Haline Getiren 6 Can Sıkıcı Problem Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
gerçektenyalnızadam Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl benim saçlarım çok kuru ne yapabilirim 0 0 Yorumla
Massaka3636 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Benim için sıkıntı yok subay traşı olduğu için 😂 0 0 Yorumla
CatWomannnn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Saç kurutma makinesinin saçlar için zararlı olması 0 0 Yorumla
gokkusagıındanbırısı Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl guzel bır paylasım olmus ellerıne saglık 0 0 Yorumla
dragon_gril009 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl her kurutmadan sonra Eleklirik çarpmış gibi 😔 0 0 Yorumla
_mihrimah_ Takip Et Xper 5 Yaş: 109 +1 yıl Bende isterdim bu makineden sevmiyorum kurutmayi 0 0 Yorumla
DilekHan Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kol ağrısı ve Uzun sürmesi konusunda katılıyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
benim saçlarım çok kuru ne yapabilirim
Genelde kurutmuyorum :D kendi kuruyor
Olabilir beğendim yani mutlaka
Benim için sıkıntı yok subay traşı olduğu için 😂
Bilgilendirici bir yazı olmuş
Saçları ve dipleri yakması yeterli sanirim
Cok can skıncıı au sbsdnggg
Çok sevdim tam benlik bir ürün 🥰
Uzunca bir süre alması biraz bıktırıcı olur.
Dyson cok iyi bir marka 😊😊👏👏👏
dostum bir tane numune göndersene bana
Güzel paylaşım elinize sağlık
Kisa kestirin kizlar sizde
Ben hep Havlu ile kuruluyorum. :D
Saçların yaglanması ve kurutma makinesinin sesi
Saçların sert olması ve uzun olması
Çok çok güzel tebrikler lo lo lo
Kurutunca kabarması kurutmayınca baş ağrısı
Bütün sorunları da yaşıyoruz.
Kisa olduğu için hemen kuruyo zaten
Çok sinir bozucu bir durum
havluyla kurutuyom işte ama fazla kurumuyor
Dyson saç da mı kurutuyor 😂😂😂😂😂😂
Kadınlar için zor şeyler olduğu belli :)
Saç kurutma makinesinin saçlar için zararlı olması
guzel bır paylasım olmus ellerıne saglık
her kurutmadan sonra Eleklirik çarpmış gibi 😔
O saclarin yaglanmasi yok mu
Kadınlarda erkekler gibi kısa saça başlayın artık
Saçlarımızın kırılması ve cansızlaşması
Fazla fön çok saç yoruyor onu biliyorum
Dogru kullanim ve doğru makina seçimi önemli
Pek dikkat etmiyorum fazla da önem vermiyorum
Sunum guzel hazırlayans tsk ederım
ben direkt örüyorum kurutmuyorum
Kurutmadigim icin sorun yok
Islak saç cıddı sıkıntı cıkarıyor
Soguk suyla yikayin saclari açar
Sadece havlu ile kuruttlurum
Stres her şeyi çok etkiliyor
Güzel bir alet olunca saçlarda keyiflenir 😏
Pratik bilgiler kızlar için
Brakin doğal kurusun cok yıpratıyor.
Fön makinesi yerine havlu ile kurulayın
Bende isterdim bu makineden sevmiyorum kurutmayi
Evet güzel gerçekten doğru evet
25 dakkkadan fazlası iyi değil diye duydum
Matlasan ve yıpranan saclar en kötüsü.
Kisa sacli kizlarin boyle bir derdi yok dimi 😊
En fazla 20 dakika sonrası sıkıntı
Kol ağrısı ve Uzun sürmesi konusunda katılıyorum.
Bu yüzden saçımı makineyle kurutmuyorum.
Yeter artık şu saçlar kabarmasın
Bu yüzden saçımı makineyle kurutmuyorum.
Öyle bir rüyam yok maalesef
Kuruturken saçların kabarması kötü 🌺
Birakin kendi badina kurusun
İşe geç kalmışsam yandım demektir
Hemen de kurutuyorum. Bayanlar düşünsün
bir dönem saçların uzundu. bakimi zor be