Duştan sonra saçların ile başın dertte mi? “Saç kurutmanın daha iyi bir yolu olmalı.” diyorsan tekno
Saç Bakım Saç Kurutmayı Korkulu Rüyamız Haline Getiren 6 Can Sıkıcı Problem (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1213 Saç Kurutmayı Korkulu Rüyamız Haline Getiren 6 Can Sıkıcı Problem Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Celijelibon Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Yarım saatte anca kuruttuğum için çok zorlaniyorum 0 0 Yorumla
Marab Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Saç Bakım konusunda 484 cevap paylaştı. Saç kurutmak bu kadar zor olmasa gerek. 0 0 Yorumla
Smilefacee1 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Yarım saatten fazla uğraşmak sıkıntı yaratıyor 0 0 Yorumla
EmreKara80 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Sadece kurutmak lazım şekil verme çabası gereksiz. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Sıkıntı yok kuruyor hemen 😂
Yağlı gibi olması kafama yapışması
Nerdeyse her defasında yaşadığım sorunlar
Saçlarımı pek kurutmuyorum
long sheet problems kızlara göre ya tutmaz 😂
Kuruturken kabaran saçlar tabiki
Saç kremleri önemli rahat ve kolay oluyor
yarayışlı bir bilgi :D :D :D
Kuruyorsun ama şekil almayan saçlar
Fön makinesi kış aylarında çok kullanışlı
Doğal kuruması daha faydalı bence
Hiç problem yok bu konuda erkekler şanslı
Öyle bir derdim yok çok şükür...
Dyson her derde devadır gerçekten
Uzun saçların asla kurumama sorunsalı
Ürünleriniz biraz pahalı gibi sanki
Arzunun kurutma makinesi aldım memnunum
Saçlarımı hiç fon makinesi ile kurutmuyorum
Saç kurutma makinesi sevmiyorum
Kazitin kurtulun. Dert tasa kalmaz.
Saç kırıkları sinir ediyor
Bunlar gerçekten yararlı olabilir teşekkürler
Kurutmadigim ivin sorun olmuyor
Emeğine sağlık uğraştığın belli
kısa saçlar en güzeli kurutmada :D
Bilgileri en kısa zamanda kullanacağım
Saç kurutmayı sevmiyorum bence gerek yok
Aynen ya benim de var oyle bir sorunum
1985 de kalma makine kullanıyorum
Saçım azaldı dökülüyor, kurutma yapamıyom )))
Yarım saatte anca kuruttuğum için çok zorlaniyorum
sacım kısa zaten erkek olmak cok guzel ya :D
Yaz neysede, kışın çok sıkıntılı oluyor🙁
sırf bunun yüzünden saç uzatmıyordum ben
Saç kurutma makinası kullanmam
Saç uzatınca anladım kadınların çilesini
Çok soğuk havalarda dışarı çıkmayacaksam kurutmam
Kabarma olayı dert harbiden
Uzun saçlar için güzel öneriler
yararlı bir paylaşım olmuş
Saç kurutmak bu kadar zor olmasa gerek.
güzel ve bilgili paylaşım
Güzel olmuş 3line sağlık...
Kurutmuyorum kendiliğinden kuruyor zaten 🤗
Saç kurutma mı asla doğal kurur
O kadar uğraşmıyorum saçlarımı kurutmak için
dyson iyi ya maşallah işi biliyor
Saçlara pek önem vermem ben
Makinenin ufak ve güçsüz oluşu bence
Saclarimi havluyla kurutuyorum
En buyuk sorunumuz malesef
Makinaya ihtiyacim var bunu denemek isterim
Denemek isterim bu makinayı sorun bendede var
Yarım saatten fazla uğraşmak sıkıntı yaratıyor
Çok güzel olmuş eğitici olmuş emeğine sağlık
başlı başına eziyet geliyor.
motora bınınce benımkı hemen kuruyor :)
çok iyi degil ya kurutma makinasi
Sadece kurutmak lazım şekil verme çabası gereksiz.
Saçıma zarar verir diye korkuyorum bende