Duştan sonra saçların ile başın dertte mi? “Saç kurutmanın daha iyi bir yolu olmalı.” diyorsan tekno
Saç Bakım Saç Kurutmayı Korkulu Rüyamız Haline Getiren 6 Can Sıkıcı Problem (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1213 Saç Kurutmayı Korkulu Rüyamız Haline Getiren 6 Can Sıkıcı Problem Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
TutkununKırmızıTonu Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Yarım saatten fazla sürmesi sıkıntı ya. 0 0 Yorumla
BuzlarTrileçesi Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Hiç kurutmam kendi kendine gayet güzel kuruyor 0 0 Yorumla
YaşarTahsinim Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Görmek Denemek Gerek yoksa biley anlaşılmaz😉😀😊 0 0 Yorumla
AtesCan34 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Dökülmesi şekil almaması kırılması yıpranması vb. 0 0 Yorumla
3paparazii Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl of evet çok sıkıcıı bence bunun la uğraşılır mııı 0 0 Yorumla
kosovaallı98 Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl Kuruttuktan sonra kabarması gerçekten çok kötü 😅 0 0 Yorumla
Ankara_Ayazı Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Kurutmayınca hastalanıyos mecbur kurutuyos 😭😭 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Yarım saatten fazla sürmesi sıkıntı ya.
Hiç kurutmam kendi kendine gayet güzel kuruyor
Saçlar kabarmasın, sinirler oynamasın
Saçlarımın kabarmasindan nefret ediyorum
Saçı uzun olanlar düşünsün
Bu markanın ürünlerini gerçekten merak ediyorum.
Cok pahali degil mi yaaa 😅
Kışın çok kullanışlı oluyor bu.
bu yüzden saç uzatmıyorum
Kabarıp anten gibi çıkmaları çok sinir bozucu
Evet ya deli oluyorum bazen
5 dakikada kuruturum saçlarımı dyson kalitesiyle
Kabarması benim için büyük problem
Kes at gitsin kurutma derdinden kurtulun
İster istemez kurutunca süpürge gibi oluyor
Kısa saçlı insanlar için sıfır sıkıntı
begendim güzel olmuş tbrkler
Güzel paylaşım teşekkürler
Havlu sarıyorum sonrasında kendisi kuruyor 🤔
Hiç korkulu rüyam değil saçlar 3 numara olunca 😂
Güzelim saçlarım gitti kala kaldım ortada
Sadece kabarması tek sıkıntı. 😂
Direk kurutmamayı seçiyorum 🤦♀️🤦♀️
şu an hiç anımsamıyorum...
Sinüzitim olduğu için mecburum kurutmaya 🙁
Benim saçlarım kurutunca çok elektriklenirr :(
Cooookkk güzel bence olmus
Su elektriklenmesine varya deliriyorm yaaaa
Ası sıkıntı fönde başlıyor
Saçım olduğunda deneyeceğim
Çok güzel bir bence olmuş teşekkürler
Kabarıyo ve deriyi kuruyuyo
Saçlarımı kurutunca çok kabardığı kurutmuyorum
Görmek Denemek Gerek yoksa biley anlaşılmaz😉😀😊
ben kurutmuyorum kendi kendine kuruyor
Denemek isterim güzel bişeye benziyor
Uzun sürüyor kuruması malesef.
Kurutma makinesi zararlı diye biliyorum.
Saçlar dalgalıysa fön çekmek zulüm gibi
Zamanla kuruyor işte onunla mı uğraşçam yaa
Şekli bozuluyor elektriklenme oluyor
Dökülmesi şekil almaması kırılması yıpranması vb.
Erkek olarak benm bile 20 dk suruyor
Evet ya uzun sürmesi çok sıkıntı oluyor
Bilgi için teşekkür ederim
Kes kökünden kurtul gitsin kısa yol
of evet çok sıkıcıı bence bunun la uğraşılır mııı
O zaman evleneceğim kız yaşadı
Makinaların sesi de beni rahatsız ediyor
Kuruduktan sonra kabarmasi kabus gibi resmen
Kuruttuktan sonra kabarması gerçekten çok kötü 😅
Havlu ile kurutmayı tercih ederim.
Saç kurutmak kadinlarin korkulu rüyası
Güzel bilgiler:) Dyson denemek lazım
Anlamıyorum ben bu işlerden
Denemek lazım bakalım 😂😂
Eyvole Dyson ya sen olmasan?
Kurutmayınca hastalanıyos mecbur kurutuyos 😭😭
Isı kullanmıyorum saçları yıpratıyor
Zararli diye kurutmuyorum genelde